Crumper fototas
dinsdag 14 juni 2011 om 20:37
Ik ben op zoek naar een fototas voor mijn Canon 550D. Nu wil ik niet met een mega-tas rondlopen en ben ik op zoek naar een leuke compacte tas of een hoes die ik in mijn gewone tas kan doen.
Nu kwam ik op de site van Crumpler.
Heeft iemand ervaring met de Jimmy Bo of Banana Hammock? Ben benieuwd naar jullie ervaringen qua maatvoering, gebruiksvriendelijkheid, kwaliteit, etc.
Als je een ander merk kunt aanbevelen, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!
Bedankt, Mik
Nu kwam ik op de site van Crumpler.
Heeft iemand ervaring met de Jimmy Bo of Banana Hammock? Ben benieuwd naar jullie ervaringen qua maatvoering, gebruiksvriendelijkheid, kwaliteit, etc.
Als je een ander merk kunt aanbevelen, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!
Bedankt, Mik
dinsdag 14 juni 2011 om 21:05
Geen ervaring met de door jou genoemde modellen, wel met Crumpler.
Heb al sinds een jaar of 5/6 een Crumpler schoudertas, die elke vakantie door weer en wind meegaat, en inderdaad, zoals PetraP zegt, deze is niet stuk te krijgen. Nog geen slijtageplekje te zien.
Bedenk welk dat bij de door jou genoemde modellen geen plek is voor een extra lens.
Heb al sinds een jaar of 5/6 een Crumpler schoudertas, die elke vakantie door weer en wind meegaat, en inderdaad, zoals PetraP zegt, deze is niet stuk te krijgen. Nog geen slijtageplekje te zien.
Bedenk welk dat bij de door jou genoemde modellen geen plek is voor een extra lens.
dinsdag 14 juni 2011 om 21:27
@PetraP ik ben ook fan geworden 
@mm_1982 Klinkt goed, je ervaring. Het is ook de bedoeling om alleen de camera+lens te vervoeren. Ik heb nog een andere (grotere) tas voor als ik alles mee wil nemen!
@Nike: ik ben op zoek naar iets meer bescherming. Maar dank voor het meedenken!
@MMR: ga even op de site kijken!
@mm_1982 Klinkt goed, je ervaring. Het is ook de bedoeling om alleen de camera+lens te vervoeren. Ik heb nog een andere (grotere) tas voor als ik alles mee wil nemen!
@Nike: ik ben op zoek naar iets meer bescherming. Maar dank voor het meedenken!
@MMR: ga even op de site kijken!
woensdag 15 juni 2011 om 03:47
Ik heb een Crumpler Muffin Top voor mijn NIKON D90.
Heb hem voor het dagelijkse gebruik als ik niet een te grote en zware tas mee wil.
Ben erg tevreden over de tas, degelijk materiaal en ziet er goed uit.
Overigens zelf bij Amazon UK gekocht, scheelde een hoop geld en had hem dezelfde week nog thuis.
Heb hem voor het dagelijkse gebruik als ik niet een te grote en zware tas mee wil.
Ben erg tevreden over de tas, degelijk materiaal en ziet er goed uit.
Overigens zelf bij Amazon UK gekocht, scheelde een hoop geld en had hem dezelfde week nog thuis.