Cursor verspringt telkens tijdens typen.

13-01-2012 00:01 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel zegt het al, tijdens het typen verspringt mijn cursor naar een andere plek in de tekst. Typen is soms onmogelijk. Iemand enig idee wat hier aan hand is?
.
Kan aan je browser liggen. Probeer eens een andere?
Als je op een laptop zit, per ongeluk touchpad aangezet? (Is mij namelijk wel eens overkomen)
Laptop toevallig? Gebeurd mij ook vaak, zelfs al zit ik niet eens in de buurt van het touchepad. Geen idee wat het is, maar het is bokke irritant.
quote:drakenvrouw schreef op 13 januari 2012 @ 00:32:

Als je op een laptop zit, per ongeluk touchpad aangezet? (Is mij namelijk wel eens overkomen)Hoe zet ik dat kreng uit?
quote:Magdalan schreef op 13 januari 2012 @ 00:34:

Laptop toevallig? Gebeurd mij ook vaak, zelfs al zit ik niet eens in de buurt van het touchepad. Geen idee wat het is, maar het is bokke irritant.Ik word er schijtziek van!
Help!

Nerd?
Even bij configuratiescherm kijken en dan kijken bij aanwijzers/muizen ofzo.
Ik ben geen psychiater en ook geen computer nerd, maar je cursor lijkt aan ADHD te lijden. Als ik jou was, zou ik met je cursor naar de ha gaan voor een verwijzing. Is je cursor meeverzekerd?
quote:MEFS schreef op 13 januari 2012 @ 01:48:

Ik ben geen psychiater en ook geen computer nerd, maar je cursor lijkt aan ADHD te lijden. Als ik jou was, zou ik met je cursor naar de ha gaan voor een verwijzing. Is je cursor meeverzekerd?

Gek wief!

Nee, dit is serieus! Help! Ik wordt er echt niet goed van, help me!
Ik lees mee want heb hetzelfde, maakt niet uit of ik een posting, mail of Worddocument aan het typen ben.
Draadloze muis aangesloten? Batterijen bijna leeg!
Als mijn touchpad van de laptop aanstaat, heb ik daar ook last van (duurde bij mij ook even voordat ik doorhad dat het aan het touchpad lag).

Soms werden er hele stukken tekst geselecteerd en gedelete

Of stond de cursor opeens in een andere zin en kreeg ik heel vreemde zinnen

Even in je gebruiksaanwijzing opzoeken hoe je het touchpad uitzet. Of googlen op jouw type laptop.

Bij mij is het Fn (in het blauw) + F3 (daar staat in het blauw een touchpad met kruisje erin afgebeeld).

Succes ermee!
Ik heb van alles geprobeerd, maar de cursor verspringt nog steeds. Ik ben nu de nieuwste drivers aan het downloaden van de laptop, hopelijk kan ik dan het probleem oplossen.
Ik heb de nieuwste drivers gedownload en geïnstalleerd, via de software heb ik het touchpad kunnen uitschakelen en tot nu toe gaat het typen goed, hoera!

Alleen werkt die Fn toets dus niet optimaal, want via Fn+F3 had het ook moeten lukken, misschien daar ook iets voor downloaden .
Ik heb de Hotkey Service van Asus gedownload en geïnstalleerd, nu doet de Fn toets het ook correct. Ik word steeds blijer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven