Draadloze netwerkadapter en driver update

05-10-2013 13:24 14 berichten
Hallo, tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe budget laptop kwam ik deze tegen, een Lenovo Essential. Die wordt als best buy gezien maar geeft als minpuntje dat de draadloze netwerkadapter een driver update nodig kan hebben.

Wat betekent dat precies? Is dat iets wat eenvoudig te verhelpen is? Of is het een dusdanig minpunt dat ik voor een andere laptop zou moeten kiezen?
Hm, linkje doet het niet. Misschien zo wel http://tweakers.net/revie ... ificaties-en-prijzen.html
Alle reacties Link kopieren
Stelt niks voor zo'n "driver update".
Ok, thx. Dus een update en dan is het verholpen? Niet dat het zo'n minpuntje is dat een gebed zonder einde is?
Idd, misschien iemand vragen die er een klein beetje verstand van heeft voor de zekerheid.

In principe is het zo; website fabrikant bezoeken, nieuwste versie van desbetreffende hardware downloaden, installeren en klaar. 3 Minuten in totaal.
Dank je, ik heb sowieso iemand nodig die alles voor mij installeert, dus die zou dit direct mee kunnen nemen.
.
Goede vragen, Oddjobx.

Touch screen hoef ik niet per se. Windows 8 ook niet, maar ik heb wel iets nodig wat de nieuwste programma's aankan i.v.m. studie. Privé wil ik er de standaard dingen mee kunnen doen: forummen, krant lezen, facebooken en films kijken. Gamen hoeft niet.

Het liefst een compacte laptop, met 4GB geheugen, met een snelle en degelijke processor.

Wel erg leuk, zo'n laptop met afneembaar toetsenbord, maar die zullen wel boven mijn budget liggen. Mijn budget is rond de 400 euro.
.
Dank je wel, Oddjobx, die Lenovo ziet er goed uit! Maar ook daar blijkt er een probleem met de wifi te kunnen optreden.

Die van Dell ga ik uitgebreid bekijken, mooi spul.
.
Daar zat ik net over te lezen, over Haswell.

Er is genoeg keuze, dat zeker. Voor mij is het een door de bomen het bos niet meer zien omdat ik er geen verstand van heb. Misschien moet ik het zo zien dat elke nieuwe laptop in principe aan de basis eisen voldoet en dat de rest een luxe probleem is.
.
Duidelijk, Lenovo moet heroverwogen worden en ik moet verder zoeken. Dank je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven