ebuddy op je mobiel

22-05-2012 17:49 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wou ebuddy downloaden op mijn mobiel, maar het toen moest ik naar een site gaan op mijn mobiel. maar als ik daarheen wil gaan, staat er op mijn mobiel: netwerkfout

weten jullie misschien hoe dit moet?
Kon je dit niet in je andere topic vragen?
.
Euhmmm je hebt wel internet bij je abonnement?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
.
Maar bij mij rijst de vraag; wat is de reden dat jij zo haastig op MSN wil en voor wie? ;-)
Ebuddy? Ik gebruik eigenlijk alleen Whatsapp. ;-)
.
.
.
[quote]x-oblak-x schreef op 22 mei 2012 @ 18:05:

Heb je deze gebruikt?:

http://www.ebuddy.com/mobile.php

Of hier:

http://ebuddy.nl.softonic.com/web

Of voor android via Google Play:

https://play.google.com/s ... ils?id=com.ebuddy.android[/quote ik heb nu geen beltegoed maar als ik het heb kan ik dan op die eerste site alles volgen? kan ik dan van mijn mobiel naar get.ebuddy.com en installeren op mijn mobiel? als ik het heb geinstalleerd,en je opje msn gaat. kost het dan geld?
.
X-oblak-x, dat is Alfa's Giulietta..
.
Ik begrijp je vraag niet :-P als je al een vraag had..

Overigens is een Triumph, welk model dan ook, geen Giulietta Spider. Desondanks geloof ik heus dat je helemaal happy was met je auto('s).

(Sorry TO, voor het vullen van je topic. Maar ik denk zomaar dat je nu al te druk bent met MSN'nen ;-))
.
.
Jij bent ook nog laat wakker, oblak.
.
.
Mijn naam heb ik gekozen in eerste instantie door de auto. Een van mijn favoriete verhalen is die van Romeo en Juliet (wat dus weer vertaalt naar Giulietta). Heerlijk, lezen over twee rotkinderen die niet luisteren naar hun ouders, verliefd zijn, maar nog steeds rottig en vervolgens verafgood worden door eenieder die het verhaal niet heeft gelezen. Daarnaast verbeeldt deze naam voor mij inderdaad het verliefd zijn in Italië. Ik heb er gewoond, vond het heerlijk. Grappig dat je erover begint. Ik was zo heerlijk verliefd in Italië. Op het land, op de meest verschrikkelijke mensen (waar ik dan toch van hou), op de bijzonder blauwe kleur van de lucht, op mijn daar gevonden liefde. Hoewel deze liefde geen stand heeft gehouden, houdt het mooie herinneringen. Hand in hand over het mooie strand, handje vast op de vespa..

Overigens zie je mij niet, dus mag ik daaruit concluderen dat je van mij houdt?

Zo te zien zou ik trouwens je Triumph niet ruig noemen (de Aston Martin Vanquish, die is ruig), maar meer golvend als een curl op Hawaii.
x-oblak-x, 3 minuten geleden

°de club van TTOT´ers neemt geloof ik het hele forum over°

Daar was t voor bedacht ;-)

Romeo en Julia :love:
Jij ook al missy_acy? :) Ik heb zelfs een stuk uit het boek boven m'n bed hangen. Spreekt liefde uit. Ze maken ruzie over welk vogeltje (nachtegaal of lariks) ze horen en of ze dan wel of niet hun bed uit moeten om hun ouders te ontwijken. Lief.
.
Liefde. Maar ook verdriet. Julia zou ten tijde van t verhaal 12 of 13 zijn geweest toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven