Eindelijk een smartphone, tips voor aanschaf?

30-01-2014 07:40 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eindelijk besloten over te gaan op een smartphone. Ik wil er een van Samsung, maar ik heb er echt geen verstand van. Ik heb nu een rode samsung met klepje, waarmee je alleen kunt bellen en sms-en, niet eens foto's maken. Ik hoef dus geen superdeluxe en nieuwe smartphone en ik wil er ook niet teveel geld aan uit geven, maar ik wil ook geen miskoop doen. Ik verwacht niet dat ik heel veel op internet zit.

Bij de kijkshop zag ik de Samsung Galaxy Young of Fame voor iets meer dan honderd euro (simlockvrij zoek ik). Is dat wat?

Bedankt alvast!
Mijn vriend heeft een Samsung fame, gratis gekregen bij een goedkoop abonnementmaar hij vindt het niks. Batterij is snel leeg, touchscreen is erg klein en hijmaakt geen mooie foto's. Volgens recensies is de verwachte levensduur ook niet heel hoog.

Maar misschien is dit toestel voor jou als 'beginneling' prima.

Succes!
Mijn broer, mijn moeder en ik hebben alledrie de fout gemaakt om eerst voor goedkoop te gaan, ipv duurkoop. Wij kozen ook voor een goedkope samsung, als ik google mag geloven lijkt onze telefoon erg op de types die jij nu noemt. Mijn moeder kwam bovendien van hetzelfde type af als jij en had dezelfde wensen (niks bijzonders, een beetje whatsappen en verder weinig). Maar nee dus, geen prettig toestel. Punt is dat het geheugene norm snel vol liep. Apps die je installeert zijn een aantal mb groot. En eens in de zoveel tijd brengen die apps een update uit. Dat zijn weer nieuwe mb's. En langzamerhand slokt het zo je intern geheugen op. Dat is dus niet alleen alsj e veel apps installeert, want het geldt ook voor de basisprogramma's op de telefoon. En na verloop van tijd is dus alles vol, geeft hij steeds een foutmelding en is hij tergend langzaam.

Ik ben uiteindelijk overge gaan op een samsung s3 mini en ben daar zeer tevreden mee.