Eindelijk een smartphone, tips voor aanschaf?
donderdag 30 januari 2014 om 07:40
Ik heb eindelijk besloten over te gaan op een smartphone. Ik wil er een van Samsung, maar ik heb er echt geen verstand van. Ik heb nu een rode samsung met klepje, waarmee je alleen kunt bellen en sms-en, niet eens foto's maken. Ik hoef dus geen superdeluxe en nieuwe smartphone en ik wil er ook niet teveel geld aan uit geven, maar ik wil ook geen miskoop doen. Ik verwacht niet dat ik heel veel op internet zit.
Bij de kijkshop zag ik de Samsung Galaxy Young of Fame voor iets meer dan honderd euro (simlockvrij zoek ik). Is dat wat?
Bedankt alvast!
Bij de kijkshop zag ik de Samsung Galaxy Young of Fame voor iets meer dan honderd euro (simlockvrij zoek ik). Is dat wat?
Bedankt alvast!
donderdag 30 januari 2014 om 11:17
quote:merano schreef op 30 januari 2014 @ 11:13:
[...]
Daarvoor ging ik een paar weken geleden ook naar de winkel, maar ik ben toch met een Huawei ascend P6 thuisgekomen. Ik vond het scherm van die motorola rommelig en slecht leesbaar. En aangezien ik mijn leesbril niet altijd op heb als de telefoon gaat...
Die is zeker ook goed maar is dan wel weer meer dan 100,- duurder...
En ik vind hem te groot, ik hou van kleine telefoons.
Met mn lage budget dus net de Motorola aangeschaft, scheelt misschien dat ik geen leesbril heb
[...]
Daarvoor ging ik een paar weken geleden ook naar de winkel, maar ik ben toch met een Huawei ascend P6 thuisgekomen. Ik vond het scherm van die motorola rommelig en slecht leesbaar. En aangezien ik mijn leesbril niet altijd op heb als de telefoon gaat...
Die is zeker ook goed maar is dan wel weer meer dan 100,- duurder...
En ik vind hem te groot, ik hou van kleine telefoons.
Met mn lage budget dus net de Motorola aangeschaft, scheelt misschien dat ik geen leesbril heb
donderdag 30 januari 2014 om 11:28
quote:oki07 schreef op 30 januari 2014 @ 11:16: