Eindelijk een smartphone, tips voor aanschaf?
donderdag 30 januari 2014 om 07:40
Ik heb eindelijk besloten over te gaan op een smartphone. Ik wil er een van Samsung, maar ik heb er echt geen verstand van. Ik heb nu een rode samsung met klepje, waarmee je alleen kunt bellen en sms-en, niet eens foto's maken. Ik hoef dus geen superdeluxe en nieuwe smartphone en ik wil er ook niet teveel geld aan uit geven, maar ik wil ook geen miskoop doen. Ik verwacht niet dat ik heel veel op internet zit.
Bij de kijkshop zag ik de Samsung Galaxy Young of Fame voor iets meer dan honderd euro (simlockvrij zoek ik). Is dat wat?
Bedankt alvast!
Bij de kijkshop zag ik de Samsung Galaxy Young of Fame voor iets meer dan honderd euro (simlockvrij zoek ik). Is dat wat?
Bedankt alvast!
donderdag 30 januari 2014 om 11:17
quote:merano schreef op 30 januari 2014 @ 11:13:
[...]
Daarvoor ging ik een paar weken geleden ook naar de winkel, maar ik ben toch met een Huawei ascend P6 thuisgekomen. Ik vond het scherm van die motorola rommelig en slecht leesbaar. En aangezien ik mijn leesbril niet altijd op heb als de telefoon gaat...
Die is zeker ook goed maar is dan wel weer meer dan 100,- duurder...
En ik vind hem te groot, ik hou van kleine telefoons.
Met mn lage budget dus net de Motorola aangeschaft, scheelt misschien dat ik geen leesbril heb
[...]
Daarvoor ging ik een paar weken geleden ook naar de winkel, maar ik ben toch met een Huawei ascend P6 thuisgekomen. Ik vond het scherm van die motorola rommelig en slecht leesbaar. En aangezien ik mijn leesbril niet altijd op heb als de telefoon gaat...
Die is zeker ook goed maar is dan wel weer meer dan 100,- duurder...
En ik vind hem te groot, ik hou van kleine telefoons.
Met mn lage budget dus net de Motorola aangeschaft, scheelt misschien dat ik geen leesbril heb
donderdag 30 januari 2014 om 11:28
quote:oki07 schreef op 30 januari 2014 @ 11:16:
Dat laten knippen doe ik liever niet, aangezien ik mijn huidige telefoon graag mee naar Lowlands wil. Die blijft het gewoon vier dagen doen met heel veel bellen en sms-en en dat is daar handig.
Ik heb begrepen dat je ook een tweede simkaart kunt aanvragen?
Je kunt er ook een "tussenstuk" bijkrijgen, zodat je makkelijk micro weer naar mini veranderd:
Dat laten knippen doe ik liever niet, aangezien ik mijn huidige telefoon graag mee naar Lowlands wil. Die blijft het gewoon vier dagen doen met heel veel bellen en sms-en en dat is daar handig.
Ik heb begrepen dat je ook een tweede simkaart kunt aanvragen?
Je kunt er ook een "tussenstuk" bijkrijgen, zodat je makkelijk micro weer naar mini veranderd:
donderdag 30 januari 2014 om 11:42
Ja, ik had net gebeld en ik kon een nieuwe simkaart bestellen. Die kon ik nu in mijn huidige gebruiken en na het uitdrukken als micro. Wilde ik hem dan weer als normaal, dan was daar idd een malletje voor te bestellen. Maar, als ik in mijn huidige telefoon kijk, dan kan ik er ook iets uitdrukken. Ziet er hetzelfde uit als bovenstaand plaatje. Misschien is het dan wel micro?
donderdag 30 januari 2014 om 11:45
Naar aanleiding van jullie adviezen ga ik dan toch maar niet voor een Samsung van ¤ 120,00. Ik denk dat ik een samsung galaxy SIII ga kopen. In de winkels maar eens kijken naar de gewone of de mini. Qua kosten vind ik dat nog net oké, zo rond ¤ 195,00. En dan meteen maar even vergelijken met een Hu....
donderdag 30 januari 2014 om 12:01
donderdag 30 januari 2014 om 12:09
Ik wil ook een los toestel. Ik heb al een sim only van Ben (¤ 7,00), al wordt die met een internetbundel wel een stuk duurder. Misschien eerst eens kijken of ik aan alleen WIFI genoeg heb. Ik heb net gekeken en als ik een abonnement neem met SIII dan kost mij dat al gauw 25,00 p/m én zit ik er 24 maanden aan vast.