Ergelijke facebookberichten deel 6

04-10-2019 10:44 2270 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Van plaatjes die het eerste product in de po van het kleine wondertje laten zien tot ellenlange slecht geschreven verhalen, die toch maar door 5% van de vrienden gedeeld worden. Wat kwam jij tegen op facebook vandaag?

Afbeelding


Een groot deel van de vorige ergernissen is hier te vinden digi/ergerlijke-facebookberichten-deel- ... #p30455537
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2019 12:37
Reden: offtopic
97.77% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2019 12:37
Reden: offtopic
98.98% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2019 12:37
Reden: offtopic
94.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2019 12:36
Reden: offtopic
99.53% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2019 12:36
Reden: offtopic
99.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2019 12:36
Reden: offtopic
98.84% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2019 12:36
Reden: offtopic
99.13% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2019 12:36
Reden: offtopic
99.60% gewijzigd
Netflix hebben ze al niet hoor, waarschijnlijk komt er te weinig binnen
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2019 12:36
Reden: offtopic
98.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom schrijven mensen uit naam van hun huisdier berichten en dan op zn kinderachtige toon O_O

Ik zag nu net weer een bericht van een grote hond voorbij komen. "Ikke bij opa en oma geweest, ikke daar lekkers gehad, ikke daar blij mee " en dan een foto er onder :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
22-11-2019 20:58
Waarom schrijven mensen uit naam van hun huisdier berichten en dan op zn kinderachtige toon O_O

Ik zag nu net weer een bericht van een grote hond voorbij komen. "Ikke bij opa en oma geweest, ikke daar lekkers gehad, ikke daar blij mee " en dan een foto er onder :facepalm:
Serieus? Ik heb weleens meer berichten gezien vanuit een huisdier. maar zo kinderachtig ben ik ze nog nooit tegengekomen :O

Daarover gesproken komen er soms ook weleens berichten voorbij vanuit een knuffeltje dat door een kind is verloren
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
22-11-2019 20:58
Waarom schrijven mensen uit naam van hun huisdier berichten en dan op zn kinderachtige toon O_O

Ik zag nu net weer een bericht van een grote hond voorbij komen. "Ikke bij opa en oma geweest, ikke daar lekkers gehad, ikke daar blij mee " en dan een foto er onder :facepalm:


Vreselijk zeg.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2019 12:36
Reden: offtopic
98.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
22-11-2019 20:58
Waarom schrijven mensen uit naam van hun huisdier berichten en dan op zn kinderachtige toon O_O

Ik zag nu net weer een bericht van een grote hond voorbij komen. "Ikke bij opa en oma geweest, ikke daar lekkers gehad, ikke daar blij mee " en dan een foto er onder :facepalm:
Wat erg!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2019 12:35
Reden: offtopic
99.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan die discussie ergens anders worden gevoerd dit heeft toch niks meer met Facebook ergernissen te maken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Michella_1991 schreef:
22-11-2019 21:12
Serieus? Ik heb weleens meer berichten gezien vanuit een huisdier. maar zo kinderachtig ben ik ze nog nooit tegengekomen :O

Daarover gesproken komen er soms ook weleens berichten voorbij vanuit een knuffeltje dat door een kind is verloren

Ik dacht ook dat ik wel.alles had gelezen daar over maar dit komt uit een dieren Facebook groep :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2019 12:35
Reden: offtopic
99.53% gewijzigd
derooiekater schreef:
23-11-2019 05:14
Kan die discussie ergens anders worden gevoerd dit heeft toch niks meer met Facebook ergernissen te maken?
Nou inderdaad. Wat een topic killer dit.
BigLizzie schreef:
23-11-2019 08:37
Nou inderdaad. Wat een topic killer dit.
Wees maar niet bang hoor. Ik zal braaf stil zijn.
Ik heb geen idee wat er bedoeld met de post over vissen en appeltaart trouwens ...
Ben benieuwd wanneer alle kaarsjes voor ik-weet-niet-wie allemaal weer gebrand moeten worden richting de feestdagen.

En kopiëren he, niet delen :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wacht niet met genieten tot later....
Want als later eerder komt.....
Ben je te laat...


En dat dan gepost door iemand die altijd alles negatief ziet en altijd overal commentaar op levert
Oh ja hier ook zo een pareltje.

"NO-vember, time to say no'.

Door iemand die nooit haar grenzen aangeeft, geen nee zegt en alles altijd uit de weg gaat. Die heeft nu in NO-vember opeens het licht gezien???? :)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven