Ergelijke facebookberichten deel 6

04-10-2019 10:44 2270 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Van plaatjes die het eerste product in de po van het kleine wondertje laten zien tot ellenlange slecht geschreven verhalen, die toch maar door 5% van de vrienden gedeeld worden. Wat kwam jij tegen op facebook vandaag?

Afbeelding


Een groot deel van de vorige ergernissen is hier te vinden digi/ergerlijke-facebookberichten-deel- ... #p30455537
Later is nu
vrijenblij20220 schreef:
12-06-2020 19:14
Ik zie de laatste dagen heel veel haatberichten tegen Akwasi op facebook. Ik deel al deze berichten niet op mijn tijdlijn maar ik like ze wel allemaal.

Oh ben jij er ook zo een :facepalm:

Die had ik ook al geplakt :lol:
vrijenblij20220 schreef:
12-06-2020 19:14
Ik zie de laatste dagen heel veel haatberichten tegen Akwasi op facebook. Ik deel al deze berichten niet op mijn tijdlijn maar ik like ze wel allemaal.
Je ergert je eraan maar liket ze wel allemaal?
Bijzonder.
lise1985 schreef:
13-06-2020 06:28
Je ergert je eraan maar liket ze wel allemaal?
Bijzonder.
Dit dus.
Alle reacties Link kopieren Quote
lise1985 schreef:
13-06-2020 06:28
Je ergert je eraan maar liket ze wel allemaal?
Bijzonder.
Nee, ik erger me niet. Ik was even vergeten dat dit topic over ergelijke berichten gaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dreamer schreef:
12-06-2020 15:58
Ja, dit verbaast mij ook steeds. Zielige verhalen over eenzame ouderen, maar ik gok maar zo dat als de regering alle bezoek goedgekeurd had en er veel doden waren gevallen, dit ook niet goed geweest was (zie verzorgingstehuis Rotterdam) Het is echt nooit goed.

Het begint zover te komen dat ik facebook niet meer leuk vind. Of steeds minder mensen op facebook leuk vind en daar baal ik best van. Gelukkig las ik dat de broekrok weer helemaal hip wordt! :cheer:
Was jij daar ook :hello:

Ik vind het ook zo niet leuk meer op FB, dat geklaag van iedereen over de anderhalve meter samenleving, het complot denken, mensen die dat niet doen die 'zijn niet wakker' en 'gehersenspoeld door onze regering'

De gezelligheid is ver te zoeken.
Stressed is just desserts spelled backwards
dubbel
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 13-06-2020 09:28
85.19% gewijzigd
vrijenblij20220 schreef:
13-06-2020 08:32
Nee, ik erger me niet. Ik was even vergeten dat dit topic over ergelijke berichten gaat.
Staat toch echt vrij duidelijk in de titel......
Maleficent schreef:
13-06-2020 09:27
Was jij daar ook :hello:

Ik vind het ook zo niet leuk meer op FB, dat geklaag van iedereen over de anderhalve meter samenleving, het complot denken, mensen die dat niet doen die 'zijn niet wakker' en 'gehersenspoeld door onze regering'

De gezelligheid is ver te zoeken.
Bij mij wordt het ook steeds stiller in mijn tijdlijn, maar dat komt vooral omdat ik een aantal mensen op niet-volgen heb gezet.
Alle reacties Link kopieren Quote
quattro-stagioni schreef:
11-06-2020 17:27
Het valt me tegen hoeveel mensen in mijn FB-vriendengroep dergelijke blabla aanhangen en verspreiden. Mensen waar ik toch echt een beetje meer verstand achter had gezocht...
Daar sta ik dus ook van te kijken.
Maleficent schreef:
13-06-2020 09:27
Was jij daar ook :hello:

Ik vind het ook zo niet leuk meer op FB, dat geklaag van iedereen over de anderhalve meter samenleving, het complot denken, mensen die dat niet doen die 'zijn niet wakker' en 'gehersenspoeld door onze regering'

De gezelligheid is ver te zoeken.
Eens. Ik heb een aantal nieuwssites sl ontvolgd omdat ik gewoon depressief van de reacties wordt. Binnenkort ga ik er gewoon af.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
13-06-2020 09:27
Was jij daar ook :hello:

Ik vind het ook zo niet leuk meer op FB, dat geklaag van iedereen over de anderhalve meter samenleving, het complot denken, mensen die dat niet doen die 'zijn niet wakker' en 'gehersenspoeld door onze regering'

De gezelligheid is ver te zoeken.

Ja :proud:
En ik lees de reacties door, me afvragend wiewie is. ;-))
Ik ken er een paar.

Ik ga een aantal mensen onder negeer zetten, denk ik, op facebook. Dezelfden die wél de Zwarte Piet willen houden, die bij opmerkingen van Wilders zeggen 'hij zegt hoe het is' en nu in de huidige tijd zichzelf tegenspreken met begin Corona en nu. De meeste andere sites, waar ze op reageerden, had ik al geblokt, want het zijn verder hele leuke mensen, alleen niet op fb. Best jammer.
Later is nu
Dreamer schreef:
13-06-2020 10:49
Ja :proud:
En ik lees de reacties door, me afvragend wiewie is. ;-))
Ik ken er een paar.

En mede daarom reageerde ik niet. Ik ken er ook wat. Volgens mij ook een heleboel die niet meer hier komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Is er een manier waarop ik die vriendschapssuggesties in mijn meldingen kan uitschakelen? Heel irritant.
Alle reacties Link kopieren Quote
In de drukte rond Covid-19,
vergeet niet dat morgen de nieuwe Facebook-regel begint dat je foto's gebruikt kunnen worden. Onthoud dat de deadline vandaag is!!! Kan gebruikt worden in rechtszaken tegen je. Alles wat je hebt geplaatst gaat openbaar, zelfs de berichten die zijn verwijderd.

Ik xxxxxxxx sta Facebook NIET toe om wat ik op deze site zet; foto's, actueel of van in het verleden, berichten, telefoonnummers of e-mails... te gebruiken voor andere doeleinden.
Hiermee stel ik Facebook op de hoogte dat het strikt verboden is om op basis van dit pl en/of inhoud van dit profiel te onthullen, te kopiëren, voor distributie of andere acties tegen mij te ondernemen. Schending van het persoonlijke leven kan bij wet gestraft worden.
Absoluut niets van wat ik of een ander post op mijn tijdlijn kan onder welke omstandigheden gebruikt worden zonder mijn schriftelijke toestemming.

Let op:
Facebook is nu een openbare eenheid.
Elk facebook-lid zou zo'n tekst moeten plaatsen.

Als je deze verklaring niet ten minste één keer publiceert, zal deze het mogelijk maken van je foto's, evenals de informatie in de statusupdates van je profiel te gebruiken.

In het nieuwe algoritme kiest Facebook dezelfde paar mensen (rond de 25) die je berichten kunnen lezen.

Daarom:
Houd je vinger op dit bericht tot "kopiëren" verschijnt. Klik op "kopie/copy", ga dan naar je pagina, start een nieuw bericht en plaats je vinger in het lege veld. "plakken/paste" verschijnt en klik erop. En dan vervang je mijn naam door jouw naam.


Blijft leuk dat mensen er in trappen :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja en het vindt altijd "morgen"plaats he. Zoals dat bordje in het café boven de bar "Morgen gratis drinken"
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ivm het overlijden van die shorttrackster (maar ik zie het ook bij andere overleden celebs of rampen):
Oooh, ik zat 3 jaar geleden in dezelfde treincoupe.
Ooh, ze trainde bij dezelfde club als ik, dat ze al weg was voor ik daar kwam en dat ik haar dus nooit ontmoet heb, ach.
Ooh, ik had 6 mnd geleden een gesprekje met haar omdat ze bij mijn kassa stond.

En dan allemaal gebracht alsof ze een groot verlies hebben geleden, terwijl ze haar gewoon niet kenden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat heb je al snel als een bekend iemand overlijd
derooiekater schreef:
11-07-2020 17:45
Dat heb je al snel als een bekend iemand overlijd
Maar dat maakt de ergernis niet minder.

Of bij een ramp: oooh ik was 100 jaar geleden ook daar.
Nou nou, door het oog van de naald gekropen hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
-Darkside- schreef:
11-07-2020 18:05
Maar dat maakt de ergernis niet minder.

Of bij een ramp: oooh ik was 100 jaar geleden ook daar.
Nou nou, door het oog van de naald gekropen hoor.
O ja erger ik me ook zo aan als mensen dat doen.

Ik was op vakantie in Frankrijk toen die vrachtwagen het publiek in reed.
'Het komt nu wel heel dichtbij'


(wij zaten 800 km westwaarts :P )
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
konijnenpantoffeltje schreef:
28-06-2020 23:16
Is er een manier waarop ik die vriendschapssuggesties in mijn meldingen kan uitschakelen? Heel irritant.
Ik vind dat ook irritant. Als ik er vrienden mee wilde zijn dan was ik dat al, Facebook.
M.a.w. ik vind het geen leuke mensen :rofl:
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
11-07-2020 19:09
O ja erger ik me ook zo aan als mensen dat doen.

Ik was op vakantie in Frankrijk toen die vrachtwagen het publiek in reed.
'Het komt nu wel heel dichtbij'


(wij zaten 800 km westwaarts :P )
Toen de Notre Dame affikte: oooh, die heb ik ook eens gezien (net als 3 miljard andere aardbewoners )
Geen fb ergernis, maar een forumergernis.
Dat forummers in een willekeurig topic aan elkaar gaan vertellen dat ze elkaar een pm gestuurd hebben. Zo 5, 6 berichtjes met: ik heb je een berichtje gestuurd .
Ja, ontvangen!
Ik heb je antwoord gestuurd.
Ja, heb ik gehad.

Boeiend :zzz:
-Darkside- schreef:
11-07-2020 20:14
Geen fb ergernis, maar een forumergernis.
Dat forummers in een willekeurig topic aan elkaar gaan vertellen dat ze elkaar een pm gestuurd hebben. Zo 5, 6 berichtjes met: ik heb je een berichtje gestuurd .
Ja, ontvangen!
Ik heb je antwoord gestuurd.
Ja, heb ik gehad.

Boeiend :zzz:
Heel vervelend inderdaad!
Laatst ook in een topic, een forummer die blijkbaar een tijd weg is geweest.
Hey, ben je er weer!
Ja!
Hoe is het afgelopen met dat en dat?
Ja, zus en zo.
Oh wat raar joh!
Ja heel vreemd


Of in het algemeen als er op een bepaalde manier inside information besproken wordt in topics. Wat draagt dat bij aan het topic?


PS. Ik heb je een PB gestuurd.
Alle reacties Link kopieren Quote
-Darkside- schreef:
11-07-2020 20:14
Geen fb ergernis, maar een forumergernis.
Dat forummers in een willekeurig topic aan elkaar gaan vertellen dat ze elkaar een pm gestuurd hebben. Zo 5, 6 berichtjes met: ik heb je een berichtje gestuurd .
Ja, ontvangen!
Ik heb je antwoord gestuurd.
Ja, heb ik gehad.

Boeiend :zzz:
Ik vind die ook irritant, maar ik snap ze wel. De PB-functie werkt hier niet optimaal. :rofl:
¡Apagando las luces!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven