Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
o ja die [plaatselijke acties die geloof ik wel, maar die hele tuin, trap en badkamerrenovaties die ik langs zie komen, hoor je verder niets meer over
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
23-02-2019 11:54
o ja die [plaatselijke acties die geloof ik wel, maar die hele tuin, trap en badkamerrenovaties die ik langs zie komen, hoor je verder niets meer over
Klopt, die kun je scharen bij 'Win een iPhone'.

Maar de plaatselijke bakker, slager, visboer, supermarkt of meubelwinkel: dat is vaak wel gewoon echt.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
23-02-2019 09:43
Hebzucht blijkbaar.
Mensen willen gewoon graag dingen hebben en winnen en meestal hangen ze er ook nog zielige verhaaltjes voor op ook nog.
En dan denken ze er meer "recht" op te hebben of zo. :facepalm:

Maar inderdaad, mensen lezen niet meer.
Ik heb er ooit één op Facebook voorbij zien komen die meende recht te hebben op de prijs want mevrouw was naar het adres gereden waar de betreffende winkel voorheen zat (waren inmiddels verhuisd en dat was ook gewoon overal kenbaar gemaakt). Dus mevrouw had wel X aantal kilometers voor niks gemaakt, dus nu moest en zou ze die prijs hebben :facepalm:
Mijn tante heeft nu al een paar keer deze maand zoiets gelijkaardigs gedeeld op haar FB. Echt, Why?

Afbeelding
Ik krijg er spontaan braakneigingen van

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
23-02-2019 13:48
Ik krijg er spontaan braakneigingen van

Afbeelding
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Oproepen om uit te kijken naar vermiste dieren, oke.

Maar zet er dan ook even bij sinds wanneer het dier vermist is en in welke stad.

We wonen namelijk niet allemaal in Amsterdam/Den Haag/etc. waardoor alleen de melding van een straat of wijk genoeg is...
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
23-02-2019 13:44
Mijn tante heeft nu al een paar keer deze maand zoiets gelijkaardigs gedeeld op haar FB. Echt, Why?

Afbeelding
ik heb niet eens 1000 vrienden op facebook
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet eens 100 vrienden :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Laat maar.
derooiekater schreef:
23-02-2019 15:27
Ik heb niet eens 100 vrienden :rofl:
Ik heb helemaal niemand toegevoegd op Facebook.
Ik zit er zelf alleen maar op voor diverse groepen en pagina's over mijn hobby en verder doe ik er helemaal niks mee.
Ik ben bang dat ik een aantal zeer persoonlijke redenen heb voor dit bericht. En ik ben verdrietig 😞😥😪, natuurlijk, in de moeilijkste momenten van het leven besef je wel wie je echte vrienden of mensen zijn die je echt waarderen 😊.
Helaas gaan sommige vrienden op "like" drukken, maar niet echt - want het kost tijd om deze verklaring te lezen en als ze zien dat het lang is, slaan ze het over.
Ik heb besloten om dit bericht te delen ter ondersteuning van een zeer speciaal persoon die vocht en vocht en blijft vechten. Een die ons leerde om elke dag te leven alsof het de beste dag in de geschiedenis was! Degene die de wereld vulde met een mooie glimlach en een lieve ziel.
Nu kijk ik naar degenen die de tijd hebben om dit bericht te lezen tot het einde..... (ik denk dat ik de eerste 5 wel zal ontdekken 😊).
Kanker is zeer invasief en schadelijk, zelfs na het einde van de behandeling, heeft uw lichaam nog steeds moeite om de schade te herstellen die veroorzaakt wordt door straling / chemotherapie. Het is een heel lang proces. (100 % waar)
Graag, ter ere van een lid van de familie of een vriend die is overleden, nog steeds tegen kanker vecht of zelfs kanker heeft gehad, maar genezen; kopiëren en plakken (niet delen) op je pagina.
Dus ik ga uitzoeken wie het gelezen heeft, 😍 schrijf alsjeblieft "gedaan" zodat we samen de kracht van de eenheid kunnen zien!
Aan al degenen die iemand hebben verloren, of in de strijd tegen kanker zijn, knuffel ieder van jullie en je familie.


:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Ik vraag me toch altijd af wat men toch maar wil bereiken met die "kopieer-en-plak-onzin-berichtjes" :roll:
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
01-03-2019 19:30
Ik vraag me toch altijd af wat men toch maar wil bereiken met die "kopieer-en-plak-onzin-berichtjes" :roll:
Adressen om welke spam dan ook heen te sturen.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Berichtjes met ‘dag februari’ of ‘hallo maart’, voor mensen die verder echt niks te melden hebben, maar toch perse even van zich willen laten horen?
Alle reacties Link kopieren
iets_perzik schreef:
01-03-2019 23:57
Berichtjes met ‘dag februari’ of ‘hallo maart’, voor mensen die verder echt niks te melden hebben, maar toch perse even van zich willen laten horen?
Speciaal voor jou :facepalm: :proud:

Afbeelding
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Oh ja, straks komen al die "welkom lente" plaatjes ook weer.

Ik kijk alleen nog maar op FB voor dit soort onzin, ik heb dit jaar nog helemaal niks gepost op FB of IG.
Ik heb ook niks zinnigs te melden. :hihi:
Rosabella1 schreef:
02-03-2019 06:50
Speciaal voor jou :facepalm: :proud:

Afbeelding


Dank je. :heart: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
02-03-2019 10:07
Oh ja, straks komen al die "welkom lente" plaatjes ook weer.

Ik kijk alleen nog maar op FB voor dit soort onzin, ik heb dit jaar nog helemaal niks gepost op FB of IG.
Ik heb ook niks zinnigs te melden. :hihi:
Dat doe ik dus ook,ik ga vaak even kijken op feestboek als ik 's nachts niet kan slapen. :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zijn allemaal dingen waar ik zo voorbij scroll en niets op uit doe. Voor mij zijn ze nietszeggend.
Alle reacties Link kopieren
Kon het niet laten om mee te doen met onderstaand raadsel ... maar ik had het antwoord fout, dus ik houd nu mijn woord door deze foto te plaatsen die is geselecteerd door xxx

Ik daag mijn slimme, intelligente vrienden uit om het antwoord op onderstaand raadsel te raden. Als je denkt dat je het weet, laat me dat weten. Antwoord niet in de tijdlijn hieronder want het zal worden verwijderd.
Veel succes 😉😉

Jouw beurt! Lees het raadsel. Als jouw antwoord onjuist is, kies ik een van jouw foto's en moet je deze samen met het raadsel plaatsen. Als je goed antwoordt, schrijf ik je naam in de reacties (met een trofee-emoji.)

Raadsel: Het is 07:00 uur. Je slaapt en er wordt plotseling op de deur geklopt. Achter de deur staan ​​je ouders die komen ontbijten. In je koelkast zit brood, melk (gepasteuriseerd), sap en een pot jam. Om te antwoorden: Wat ga als eerste openen? Beantwoord alleen rechtstreeks via PM want antwoorden in de tijdlijn worden verwijderd.

Opmerking: het is niet wat je denkt. Tot nu toe heeft niemand het goed! Lees aandachtig.

Tip - het zijn niet je ogen.

-------------------

Ik ben dom want ga niet nee doen :cry:
Alle reacties Link kopieren
Een ‘vriendin’ op Facebook is alleenstaande moeder. Bewust.
Vervolgens worden er allemaal plaatjes , spreuken , kreten en weet ik veel gedeeld en geplaatst, in de categorie ‘zie mij eens’ want
- ze doet het toch maar even
- is papa én mama tegelijk
- heeft het zo zwaar
Om dan van een aantal (soortgelijke) vrienden reacties uit te lokken als
- bent echt een topper
- O wat doe je het goed

En bijvoorbeeld eerst foto’s plaatsen dat ze met kind (peuter) Moederdag kado’s aan het kopen is. In dan vervolgens met Moederdag foto’s te plaatsen dat haar peuter haar zo verwend heeft met zulke leuke kado’s (die ze dan gewoon zelf gekocht heeft.)

Ik krijg daar altijd een beetje de kriebels van.

Of ziek zijn, en dan meteen op fb zetten; O wat voel ik me naar...
en dat mensen dan gaan vragen: wat heb je, wat is er aan de hand? En dan vervolgens reageren met; ik heb je een pb gestuurd.
Afbeelding
Jouw. Ik huil.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
01-03-2019 19:28
Ik ben bang dat ik een aantal zeer persoonlijke redenen heb voor dit bericht. En ik ben verdrietig 😞😥😪, natuurlijk, in de moeilijkste momenten van het leven besef je wel wie je echte vrienden of mensen zijn die je echt waarderen 😊.
Helaas gaan sommige vrienden op "like" drukken, maar niet echt - want het kost tijd om deze verklaring te lezen en als ze zien dat het lang is, slaan ze het over.
Ik heb besloten om dit bericht te delen ter ondersteuning van een zeer speciaal persoon die vocht en vocht en blijft vechten. Een die ons leerde om elke dag te leven alsof het de beste dag in de geschiedenis was! Degene die de wereld vulde met een mooie glimlach en een lieve ziel.
Nu kijk ik naar degenen die de tijd hebben om dit bericht te lezen tot het einde..... (ik denk dat ik de eerste 5 wel zal ontdekken 😊).
Kanker is zeer invasief en schadelijk, zelfs na het einde van de behandeling, heeft uw lichaam nog steeds moeite om de schade te herstellen die veroorzaakt wordt door straling / chemotherapie. Het is een heel lang proces. (100 % waar)
Graag, ter ere van een lid van de familie of een vriend die is overleden, nog steeds tegen kanker vecht of zelfs kanker heeft gehad, maar genezen; kopiëren en plakken (niet delen) op je pagina.
Dus ik ga uitzoeken wie het gelezen heeft, 😍 schrijf alsjeblieft "gedaan" zodat we samen de kracht van de eenheid kunnen zien!
Aan al degenen die iemand hebben verloren, of in de strijd tegen kanker zijn, knuffel ieder van jullie en je familie.


:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Ik heb altijd de neiging om hier iets op te zeggen. Negeren jullie het of zeggen jullie er iets over?
appelientjex schreef:
02-03-2019 21:55
Ik heb altijd de neiging om hier iets op te zeggen. Negeren jullie het of zeggen jullie er iets over?

Ik negeer zulke onzin altijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven