Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Soms zie je ook dat mensen inchecken bij een ziekenhuis en dan posten.
*voelt zich bezorgd bij ziekenhuis* met een zielige smiley, en als mensen dan vragen wat er is zeggen ze iets van "Daar wil ik nu niks over zeggen" :bonk:
Mag een instagram-ergenis ook?

Ik volg een bn'er (al vraag ik me de laatste tijd steeds meer af waarom, vooral na dit bericht) die post dat ze ongesteld moet worden. :bonk:
piepp schreef:
02-03-2019 17:35
Een ‘vriendin’ op Facebook is alleenstaande moeder. Bewust.
Vervolgens worden er allemaal plaatjes , spreuken , kreten en weet ik veel gedeeld en geplaatst, in de categorie ‘zie mij eens’ want
- ze doet het toch maar even
- is papa én mama tegelijk
- heeft het zo zwaar
Om dan van een aantal (soortgelijke) vrienden reacties uit te lokken als
- bent echt een topper
- O wat doe je het goed

En bijvoorbeeld eerst foto’s plaatsen dat ze met kind (peuter) Moederdag kado’s aan het kopen is. In dan vervolgens met Moederdag foto’s te plaatsen dat haar peuter haar zo verwend heeft met zulke leuke kado’s (die ze dan gewoon zelf gekocht heeft.)

Ik krijg daar altijd een beetje de kriebels van.

Of ziek zijn, en dan meteen op fb zetten; O wat voel ik me naar...
en dat mensen dan gaan vragen: wat heb je, wat is er aan de hand? En dan vervolgens reageren met; ik heb je een pb gestuurd.
Oh dat soort types... Daar heb ik er ook wat van in mijn lijst zitten. Ik moet soms echt op mijn handen gaan zitten om niet te reageren.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
02-03-2019 21:55
Ik heb altijd de neiging om hier iets op te zeggen. Negeren jullie het of zeggen jullie er iets over?
Hangt van mijn bui af wil er nog wel eens op reageren gevolg is vaak wel dan dat ik geblokkeerd word
Kwebbeltje91 schreef:
02-03-2019 22:31
Mag een instagram-ergenis ook?

Ik volg een bn'er (al vraag ik me de laatste tijd steeds meer af waarom, vooral na dit bericht) die post dat ze ongesteld moet worden. :bonk:

huh? Wat? Ze zet op IG dat ze ongesteld moet worden? Serieus? O_O
derooiekater schreef:
02-03-2019 22:36
Hangt van mijn bui af wil er nog wel eens op reageren gevolg is vaak wel dan dat ik geblokkeerd word
Ha ik ken het..
LAgirl82 schreef:
02-03-2019 22:39
huh? Wat? Ze zet op IG dat ze ongesteld moet worden? Serieus? O_O
Jep.
Kwebbeltje91 schreef:
02-03-2019 22:39
Jep.

Heel bijzonder. :sick:
Nou, daar ben ik niet geschokt door en ik word er ook niet misselijk van. Ik vind het wel totaal oninteressant. Net zo als iemand zou posten 'even naar de supermarkt, brood halen'.
Joh boeiend.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand die serieus dergelijke berichten op facebook zet, dus ook foto's van haar lelijke teen mèt haren en vieze nagels, foto's van haar (ontblote, dikke) buik met muggenbulten, enz. De betreffende persoon is zo'n klucht op zich, dat het niet alleen tenenkrommend is, maar ook nog eens erg vermakelijk...
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Katatoniaaa schreef:
23-02-2019 13:53
Oproepen om uit te kijken naar vermiste dieren, oke.

Maar zet er dan ook even bij sinds wanneer het dier vermist is en in welke stad.

We wonen namelijk niet allemaal in Amsterdam/Den Haag/etc. waardoor alleen de melding van een straat of wijk genoeg is...

Op de lokale FB pagina plaatst iemand ook dergelijke berichten. Ook al zijn ze een jaar oud, ook al komen ze van ver weg. Ook al komt de kat van de andere kant van de rivier (‘hij kan ongemerkt met het veer zijn meegegaan hoor!’), ook al staat er in het vermist-bericht dat de eigenaar is gevonden (‘dat weet ik hoor, maar ik wilde dat ook even laten weten!...’).

Ze is de bestie van de beheerder, dus het blijft allemaal staan, en mensen delen het vervolgens weer klakkeloos..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Mensen die iets aanbieden op een verkoopsite, zelf gemaakt, op aanvraag te leveren. Te koop voor 5,- ofzo. Krijg je van die ‘ik loot graag mee!’ Berichten. Waarop ik het af en toe niet kan laten om te zeggen dat ze een lootje kunnen kopen voor 5,- en gegarandeerd prijs hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik zag er vanmorgen 1 voor bij komen met de mededeling dat het nu maar eens afgelopen moest zijn met het snoepen en dat er vele kilos af moeten incl foto van plaatser in ondergoed :sick:
Daar ging mijn eetlust.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
02-03-2019 21:55
Ik heb altijd de neiging om hier iets op te zeggen. Negeren jullie het of zeggen jullie er iets over?
Het punt is als je reageert, dat je gelijk een hoop gezeur krijgt, want niet alleen ben je er niet voor mensen met kanker, maar je gunt ze ook geen hart onder de riem en zo...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
derooiekater schreef:
03-03-2019 10:20
Ik zag er vanmorgen 1 voor bij komen met de mededeling dat het nu maar eens afgelopen moest zijn met het snoepen en dat er vele kilos af moeten incl foto van plaatser in ondergoed :sick:
Daar ging mijn eetlust.
Die vissen naar complimenten van mensen die zeggen dat ze er toch toppie uitziet... ik ben dan zo n bitch die er bij zou kunnen zetten: nou inderdaad een kilo of vijf er af zou niet misstaan. Doe t meestal niet maar t is verleidelijk
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
04-03-2019 16:55
Het punt is als je reageert, dat je gelijk een hoop gezeur krijgt, want niet alleen ben je er niet voor mensen met kanker, maar je gunt ze ook geen hart onder de riem en zo...
Ja die reactie heb ik idd een keer gehad 😂. Toen ik zei dat ik het nut niet zag van delen...
Alle reacties Link kopieren
Heb ook een fb vriend die altijd knappe selfies plaatst. Een keer ook eentje met hoe ‘naturel’ ze was zonder make up.
Iedereen reageren met hoe knap ze wel niet was zonder make up, natural beauty etc. Terwijl ze duidelijk mascara ophad.
Toen heb ik wel gevraagd of mascara soms geen make up is?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een inmiddels kennis die haar leven niet iiiiieeetsiiiieeee mooier op FB zet, maar haast een zelfgeregisseerde fotostrip van haar "leven" neerzet.
Foto's van dingen waar ik bij was, met een tekst erbij waarvan ik denk "uuuuuuh, zo ging het niet". Dingen beweren die ook echt niet waar zijn. Ik heb dan steeds de neiging om er in capslock FAKE NEWS!!! onder te zetten.
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
De gastric bypass-dame deelt nu al een hele tijd berichten van de Mega Foodstunter. Een of ander bedrijf dat diepvriesvoer in bulk verkoopt. 100 kilo diepvriesspul voor 100 euro, dat werk.
Ze zeggen zelf dat ze ook diepvriesgroenten hebben, maar ik zie alleen maar pakketten vlees, frituur en ijs langskomen.
Ik denk dat die maagverkleining van korte duur is.
Alle reacties Link kopieren
Hvg2017 schreef:
04-03-2019 22:00
Die vissen naar complimenten van mensen die zeggen dat ze er toch toppie uitziet... ik ben dan zo n bitch die er bij zou kunnen zetten: nou inderdaad een kilo of vijf er af zou niet misstaan. Doe t meestal niet maar t is verleidelijk
Na de zoveelste foto kon ik mij niet beheersen heb haar succes gewenst en geschreven dat ik er nu 25 kwijt ben :rofl:
Vond ze niet leuk want ineens ging de aandacht naar mij toe :rofl:
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
07-03-2019 17:17
De gastric bypass-dame deelt nu al een hele tijd berichten van de Mega Foodstunter. Een of ander bedrijf dat diepvriesvoer in bulk verkoopt. 100 kilo diepvriesspul voor 100 euro, dat werk.
Ze zeggen zelf dat ze ook diepvriesgroenten hebben, maar ik zie alleen maar pakketten vlees, frituur en ijs langskomen.
Ik denk dat die maagverkleining van korte duur is.
Die pakketten zie ik veel voorbij komen in een low budget groep. Dr inhoud is vooral frituur kilo's friet of aardappel bollen, ijsjes gemarineerde kip etc.. weinig groente misschien 5 kg groente of zo
derooiekater schreef:
07-03-2019 19:31
Die pakketten zie ik veel voorbij komen in een low budget groep. Dr inhoud is vooral frituur kilo's friet of aardappel bollen, ijsjes gemarineerde kip etc.. weinig groente misschien 5 kg groente of zo
En zo armoedig. Er komt een truck naar een parkeerplaats en van daaruit worden die pakketten verkocht. Ze zit ook in zo'n groep en ik heb wel eens uit nieuwsgierigheid gekeken. Dan gaat iedereen vragen 'wie wil een pakket delen (omg. Utrecht).
Fascinerend.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
07-03-2019 20:01
En zo armoedig. Er komt een truck naar een parkeerplaats en van daaruit worden die pakketten verkocht. Ze zit ook in zo'n groep en ik heb wel eens uit nieuwsgierigheid gekeken. Dan gaat iedereen vragen 'wie wil een pakket delen (omg. Utrecht).
Fascinerend.
Ik vind vooral die reacties soms erg vermakelijk :popcorn:
Ook mensen die er speciaal een grote diepvriezer voor kopen :facepalm:
Vraag mij echt af wat je met zoveel zooi moet.
Ja, er komt altijd wel iemand langs die moet opmerken dat het junkfood is oid.
De rest wordt dan boos. Heerlijk. :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
En dan komt de groente politie ook nog langs want zo gezond is die groente niet die er bij zit :popcorn:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven