Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
zit er ook popcorn bij??
friezinnetje2014 schreef:
07-03-2019 20:34
zit er ook popcorn bij??
Ja. Diepvriespopcorn
Alle reacties Link kopieren
En pizza zag ik 12 reuze pizza's voor 5 euro
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
02-03-2019 21:55
Ik heb altijd de neiging om hier iets op te zeggen. Negeren jullie het of zeggen jullie er iets over?
Ik zeg dan: "jeetje wat erg zeg, om wie gaat het? App me anders even. Had er helemaal niks over gehoord. Sterkte en als ik iets voor je kan doen, laat het dan weten"
Alle reacties Link kopieren
Niet lezen op welke site een bericht staat en het dus delen omdat het in het bericht staat. De site is hoaxwijzer.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Tientallen berichten waarin wordt gevraagd om voetbalplaatjes, tefalzegels, artiszegels, uit-eten zegels, jonge helden plaatjes en weet ik veel wat allemaal. En over 2 weken zijn er weer andere acties en begint het gebedel daar weer om, het liefst met een zielig verhaal erbij waarom juist zij ze moeten hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
09-03-2019 06:42
Tientallen berichten waarin wordt gevraagd om voetbalplaatjes, tefalzegels, artiszegels, uit-eten zegels, jonge helden plaatjes en weet ik veel wat allemaal. En over 2 weken zijn er weer andere acties en begint het gebedel daar weer om, het liefst met een zielig verhaal erbij waarom juist zij ze moeten hebben.

Yep. Met de hashtag #durftevragen :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Waar je eerder nog wel eens berichtjes voorbij ziet komen over kanker en 'ik ben benieuwd wie m'n berichten tot het einde leest', is er nu blijkbaar een nieuwe, 'grappige' variant over zwangerschappen:
Zit je dan in het ziekenhuis omdat je denkt dat je voedselvergiftiging hebt... 🙄
krijg je gewoon te horen dat je 10 weken zwanger bent 😳
Niemand had dit toch verwacht pff.
Ik zit met me handen in het haar.
Pff als het maar gezond is 🤗
Dan komt alles wel goed
#10weken
#zwanger
#gezondheid
#inafwachting
#happyfamilie
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Nu ben ik toch benieuwd wie al mijn berichten tot het einde lezen.
Want ik heb totaal geen idee van wie dit bericht kan zijn...
Maar heb jullie wel mooi te pakken 🤦‍♀️🤣

Al is het bericht grappig bedoeld, ik kan hier niet om lachen...
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
wat is in hemelsnaam aan de hand met hashtag #doeslief
hoe komt dat nu weer
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
12-03-2019 10:40
wat is in hemelsnaam aan de hand met hashtag #doeslief
hoe komt dat nu weer
https://www.marketingtribune.nl/bureaus ... /index.xml
Alle reacties Link kopieren
Zijdehoentje schreef:
12-03-2019 09:23
Waar je eerder nog wel eens berichtjes voorbij ziet komen over kanker en 'ik ben benieuwd wie m'n berichten tot het einde leest', is er nu blijkbaar een nieuwe, 'grappige' variant over zwangerschappen:
Zit je dan in het ziekenhuis omdat je denkt dat je voedselvergiftiging hebt... 🙄
krijg je gewoon te horen dat je 10 weken zwanger bent 😳
Niemand had dit toch verwacht pff.
Ik zit met me handen in het haar.
Pff als het maar gezond is 🤗
Dan komt alles wel goed
#10weken
#zwanger
#gezondheid
#inafwachting
#happyfamilie
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Nu ben ik toch benieuwd wie al mijn berichten tot het einde lezen.
Want ik heb totaal geen idee van wie dit bericht kan zijn...
Maar heb jullie wel mooi te pakken 🤦‍♀️🤣

Al is het bericht grappig bedoeld, ik kan hier niet om lachen...

Ja dat vind ik ook altijd zo pijnlijk.

Onlangs een plaatje zien passeren over dat je van een gekke moeder karakter kweekt oid.
Ik ben een KOPP.
Ik heb serieus een half uur zitten janken om dat plaatje, had zoveel zin om diegene te laten weten wat een gekke moeder doet het met o.a. het veiligheidsgevoel van een kind...

Uiteindelijk maar gelaten want kon me de reactie zo voorstellen: dat het niet kwetsend was bedoeld en dat het een grapje was.
Tja...

Diezelfde persoon, zelf zo gezond als een vis maar loop naar spoed met een ingegroeide teennagel, post overigens ook draken als dit :facepalm:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
MonicaG schreef:
12-03-2019 12:18
Ja dat vind ik ook altijd zo pijnlijk.

Onlangs een plaatje zien passeren over dat je van een gekke moeder karakter kweekt oid.
Ik ben een KOPP.
Ik heb serieus een half uur zitten janken om dat plaatje, had zoveel zin om diegene te laten weten wat een gekke moeder doet het met o.a. het veiligheidsgevoel van een kind...

Uiteindelijk maar gelaten want kon me de reactie zo voorstellen: dat het niet kwetsend was bedoeld en dat het een grapje was.
Tja...

Diezelfde persoon, zelf zo gezond als een vis maar loop naar spoed met een ingegroeide teennagel, post overigens ook draken als dit :facepalm:

[...]
Net wat je zegt: het is pijnlijk. Vooral door de reacties die dan volgen... Heb ook overwogen om er vanmorgen wat van te zeggen, maar toch maar gelaten, je 'wint' het toch nooit. Nou gaat het niet om winnen, vaak heeft men geen weet van het werkelijke leed achter je verhaal. En maar 'janken' als er iets kleins met henzelf aan de hand is.

:hug: voor jou
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat altijd met die plaatjes waar bij je maand staat en dan hoeveel kinderen je gaat krijgen in totaal of dat mensen met deze naam dit jaar zwanger worden.
Wij zijn ondertussen al 3 jaar bezig voor een 2de en het lukt gewoon niet. Ik vind het best pijnlijk om dan in zo'n plaatje getagd te worden door lollige kennisen met de opmerking nou snel aan de slag. Ik heb wel eens overwogen wat te zeggen maar ik zou dit niet aan de grote klok moeten hangen zodat hun beseffen dat ze nog al ongevoelig bezig zijn.
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Oh, die plaatjes (van welke strekking dan ook, maar vooral met dat soort teksten) staan me ook zo tegen. Zo infantiel. 'Hi hi, ha ha, kijk mij nou toch eens enorm lollig wezen...' En die dingen zijn dus niet lollig.

Gelukkig ben ik nog nooit getagd in dat soort berichtjes; al scheelt het wel dat ik tijdlijncontrole heb of hoe dat ook heet. In ieder geval: als ze me willen taggen, dan krijg ik een berichtje, zodat ik zelf kan beslissen of het op mijn facebook komt of niet.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Zijdehoentje schreef:
13-03-2019 08:38
Oh, die plaatjes (van welke strekking dan ook, maar vooral met dat soort teksten) staan me ook zo tegen. Zo infantiel. 'Hi hi, ha ha, kijk mij nou toch eens enorm lollig wezen...' En die dingen zijn dus niet lollig.

Gelukkig ben ik nog nooit getagd in dat soort berichtjes; al scheelt het wel dat ik tijdlijncontrole heb of hoe dat ook heet. In ieder geval: als ze me willen taggen, dan krijg ik een berichtje, zodat ik zelf kan beslissen of het op mijn facebook komt of niet.
O ik wist niet wens dat dat kon daar ga ik direct eens naar kijken!
Life is like an hourglass glued to the table.
peach1990 schreef:
13-03-2019 07:35
Ik heb dat altijd met die plaatjes waar bij je maand staat en dan hoeveel kinderen je gaat krijgen in totaal of dat mensen met deze naam dit jaar zwanger worden.
Wij zijn ondertussen al 3 jaar bezig voor een 2de en het lukt gewoon niet. Ik vind het best pijnlijk om dan in zo'n plaatje getagd te worden door lollige kennisen met de opmerking nou snel aan de slag. Ik heb wel eens overwogen wat te zeggen maar ik zou dit niet aan de grote klok moeten hangen zodat hun beseffen dat ze nog al ongevoelig bezig zijn.
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Na de deel dit om de arme, zieke weet ik wie te steunen, nu dus ook deel dit om kleine Pietje te laten weten dat rood haar wel mooi is, want Pietje wordt gepest met zijn rode haar en mag daarom niet meespelen met de rest van de klas
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
25-03-2019 18:13
Na de deel dit om de arme, zieke weet ik wie te steunen, nu dus ook deel dit om kleine Pietje te laten weten dat rood haar wel mooi is, want Pietje wordt gepest met zijn rode haar en mag daarom niet meespelen met de rest van de klas
Oh ja, dat jongetje met die zonnebril! Heb ik ook al een paar keer voorbij zien komen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
25-03-2019 18:37
Oh ja, dat jongetje met die zonnebril! Heb ik ook al een paar keer voorbij zien komen.
Die ja, ben wel benieuwd hoe oud die 7-jarige intussen is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Dit zag ik vanmorgen:
Hallo alemaal
Ik biedt me aan voor allerlij klusjes ik ben heel handig.
Me werk bestaat uit timeren, stukadooren enz.
Ik heb een auto dus afstant geen probleem.

Als hij net zo slecht werkt als schrijft...
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Ik snap dan weer niet dat je niet goed zou kunnen klussen als Nederlands niet je moeder-taal is.
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
26-03-2019 13:40
Ik snap dan weer niet dat je niet goed zou kunnen klussen als Nederlands niet je moeder-taal is.
Nee ik ook niet, zolang hij geen naam van huis of bedrijf op de voorgevel hoeft te schilderen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
26-03-2019 13:40
Ik snap dan weer niet dat je niet goed zou kunnen klu5ssen als Nederlands niet je moeder-taal is.
Hij had anders een Hollandse naam.
Bovendien laat t even door iemand nalezen als je niet goed met taal bent.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel eens in een vacature facebook groep het bericht " hoi allemaal ik zoek werk"
Er onder stond een net bericht waarin een student een bijbaan zocht netjes voorgesteld en kreeg geloof in 10 aanbiedingen om op te solliciteren :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel handig als ik goed kan communiceren met een klusser dus dat hij Nederlands goed spreekt is wel handig. Schrijven maakt dan weer niet uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven