Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ja? Dus als jij met de laatste blauwe trui in jouw maat bij de kassa komt en de winkelbediende pakt het van je aan en verkoopt hem vervolgens aan een vriendin, dan word jij niet boos?
quote:DG2015 schreef op 08 maart 2017 @ 10:35:

[img]https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59339AEB[/img]Ha!! Daar is het thema schijnheilige vrienden weer.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 08 maart 2017 @ 12:24:

Ik kwam dit afschrikwekkende gedicht tegen op FB. Het was op een houten bord geprint, vergelijkbaar met die borden met wisselende lettertypes.

Gebed voor mijn kinderen

Ik leg de namen van mijn

kinderen in Uw handen.

Graveer Gij ze daarin met

onuitwisbaar schrift.

Dat niets of niemand ze meer

ooit daaruit kan branden,

ook niet als satan ze straks

als de tarwe zift.

Houdt Gij mijn kinderen vast,

als ik ze los moet laten

en laat altijd Uw kracht

boven hun zwakheid staan.

Gij weet hoe mateloos

de wereld hen zal haten,

als zij niet in het schema van

de wereld zullen gaan.

Ik vraag U niet mijn kinderen

elk verdriet te sparen,

maar wees Gij wel hun troost,

als ze eenzaam zijn en bang.

Wil om Uws naams wil hen

in Uw verbond bewaren,

en laat ze nooit van U vervreemden,

nooit, hun leven lang!

Ik leg de namen van mijn

kinderen in Uw handen.

Amen.Sorry maar
Ongevraagd 2 keer geplaatst, het is weer zo'n dag.
Mijn tijdlijn is behoorlijk wazig vandaag,

na elk berichtje/foto van een vriend komt er een advertentie van een politieke partij. Plus een aantal vrienden die het nodig vinden waarom je wel/niet op een bepaalde partij moet stemmen met de rest van de wereld willen delen...

Zal blij zijn als het morgen is.
quote:fietsertje schreef op 15 maart 2017 @ 08:40:

na elk berichtje/foto van een vriend komt er een advertentie van een politieke partij. Plus een aantal vrienden die het nodig vinden waarom je wel/niet op een bepaalde partij moet stemmen met de rest van de wereld willen delen...

Zal blij zijn als het morgen is.Dit. Plus alle berichten van mensen waar alleen instaat dat ze gestemd hebben.
quote:fietsertje schreef op 15 maart 2017 @ 08:40:

Zal blij zijn als het morgen is.Dan begint het gedoe rondom formatie...
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 15 maart 2017 @ 16:50:

[...]

Dan begint het gedoe rondom formatie... Je vergeet de verbazing over de uitslag nog
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Zo groot was de verbazing nu ook weer niet... (Dubbel)
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Je hebt op Facebook "trollaccounts" waar mensen massaal andere mensen onder gaan taggen.

Nu is er weer eentje die zonet dit bericht heeft geplaatst:

quote:heb schijt aan me lijding ik haat ze
quote:DG2015 schreef op 15 maart 2017 @ 19:21:

[...]

Je vergeet de verbazing over de uitslag nog True.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Er is een facebookpagina voor mensen met aluhoedjes in Nederland; Wij zijn er klaar mee

We zijn gepiepeld, mensen. Een knap staaltje verkiezingsfraude waardoor de VVD voor de 3e keer op rij de grootste is. Hoe kan er gefraudeerd worden? Er zijn toch stemmen geteld? Nou inderdaad, er zijn stemmen geteld. Bij rond de 390 gemeenten worden de stembussen (kliko's) aangeleverd met slot erop + inhoud. Ja, je leest het goed + inhoud! In de kliko's zaten dus al ingevulde stemmen. Stembiljetten zijn immers blanco en niet te herleiden. Er komt 1 rood rondje op, verder niets. Er staat geen naam op, geen BSN nummer dus er is makkelijk mee te frauderen als er dus aangeleverde kliko's al voor een gedeelte gevuld zijn met ingevulde stembiljetten.

Hoe komen we aan deze informatie? We hebben meerdere berichten ontvangen hierover en er circuleren ook al meerdere berichten over mensen die op stembureaus hebben gewerkt en deze inhoud hebben opgemerkt. Echter was er zoveel toezicht en er mocht NIETS over verteld worden.

Opvallend is ook dat er een opkomst is van 79% (bijna 80% dus), en dat terwijl er zoveel stemgerechtigden zijn die bedlegerig, seniel, dement of gewoon psychisch niet in orde zijn, die de Nederlandse taal niet machtig zijn en zich helemaal niet bezig houden met politiek en dan heb je nog een grote groep jongeren van ongeveer 18-23 jaar oud die er geen zier om geeft. Dat aantal klopt dus óók al niet.

Eerder was de VVD gewoon een kleinere partij, De partij voor ondernemers. Jan modaal stemt niet op de VVD. Opmerkelijk is ook dat onder mijn facebook vrienden vrijwel niemand VVD heeft gestemd. Tòch is de VVD de grootste.

Als er niet gesjoemeld zou zijn met de stemmen zou de PVV de grootste zijn geweest, als daar ook niet gesjoemeld is met stemmen dan, maar de uitslagen van alle andere partijen lijken wél te kloppen.

Graag zouden we nog meer informatie krijgen over mensen die hier meer over weten, we houden alle gegevens privé/anoniem. Maar dit is om in kaart te brengen dat we daadwerkelijk met verkiezingsfraude te maken hebben. We zijn er klaar mee!

Stressed is just desserts spelled backwards
Ik twijfel tussen en

Dat ze 'hun' verlies niet gewoon toe kunnen geven is ontzettend sneu, triest en lachwaardig.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
echt hoor...
Je kan natuurlijk wel nu anoniem die lui een berichtje sturen dat je heul veul mensen kent die VVD hebben gestemd en dat je tijdens je werk op het stembureau geen gekke dingen hebt opgemerkt.
Als er niet gesjoemeld zou zijn met de stemmen zou de PVV de grootste zijn geweest

Echt hoor >
Stressed is just desserts spelled backwards
Gisteren kwam er op mijn tijdlijn ook een filmpje voorbij van een gemeenteraadslid uit mijn dorpje die dit dus ook aan het vertellen was. Ik heb het van ellende niet af kunnen kijken, maar als je zoekt op Nol Roos dan kan je het waarschijnlijk wel vinden. En die reakties daarbij...
OMG ik zou ze een hele doos met alufolie opsturen
Als 'ze' ons zo graag een nepdemocratie voor willen schotelen dan is het toch veel simpeler om ons gewoon met de stemcomputer te laten stemmen en dan de uitslag zelf in te vullen?

Nee, dat ingewikkelde gedoe met al gevulde stembussen, stembureaumedewerkers die je de mond moet snoeren, stembureauvoorzitters die je te weinig stembiljetten moet laten bestellen, geheim agenten die je stempassen bij dementerenden op moet laten halen.

Of doen ze juist zo ingewikkeld omdat wij denken dat ze nooit zoveel moeite zouden doen??

Mindfuck.
quote:Maleficent schreef op 18 maart 2017 @ 10:35:

Als er niet gesjoemeld zou zijn met de stemmen zou de PVV de grootste zijn geweest

Echt hoor > Oud Nederlands spreekwoord: Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Op mijn tijdlijn een paar dagen terug een bericht van een vrouw die ik verder niet ken, heb haar op FB vanwege gezamenlijke interesse, ze schreef dat het leven voor haar geen zin meer had, ze was er klaar mee, en meer van dat. Ik schrok er best van.

Gisteren een bericht waarin ze schreef dat haar man haar besodemietert heeft en dat hij o.a. vond dat ze te weinig seks gaf (dat was dus de reden dat ze het leven niet meer zag zitten).

En zojuist zie ik dat er vannacht een foto is gepost van haar met haar man, in gezelligere tijden, waarin ze schrijft dat ze zoveel van deze man houdt, dat ze hem heeft gesmeekt om bij haar terug te komen, en dat hij weer sms'te dat hij bij "haar" bleef slapen, waar hij waarschijnlijk meer seks zou krijgen, en ze vraagt zich af of liefde en vriendschap er niet meer toe doen wat erg zeg, sneu voor deze dame, maar dat niemand haar tegen zichzelf beschermd...
quote:Maleficent schreef op 18 maart 2017 @ 10:23:

Er is een facebookpagina voor mensen met aluhoedjes in Nederland; Wij zijn er klaar mee

We zijn gepiepeld, mensen. Een knap staaltje verkiezingsfraude waardoor de VVD voor de 3e keer op rij de grootste is. Hoe kan er gefraudeerd worden? Er zijn toch stemmen geteld? Nou inderdaad, er zijn stemmen geteld. Bij rond de 390 gemeenten worden de stembussen (kliko's) aangeleverd met slot erop + inhoud. Ja, je leest het goed + inhoud! In de kliko's zaten dus al ingevulde stemmen. Stembiljetten zijn immers blanco en niet te herleiden. Er komt 1 rood rondje op, verder niets. Er staat geen naam op, geen BSN nummer dus er is makkelijk mee te frauderen als er dus aangeleverde kliko's al voor een gedeelte gevuld zijn met ingevulde stembiljetten.

Hoe komen we aan deze informatie? We hebben meerdere berichten ontvangen hierover en er circuleren ook al meerdere berichten over mensen die op stembureaus hebben gewerkt en deze inhoud hebben opgemerkt. Echter was er zoveel toezicht en er mocht NIETS over verteld worden.

Opvallend is ook dat er een opkomst is van 79% (bijna 80% dus), en dat terwijl er zoveel stemgerechtigden zijn die bedlegerig, seniel, dement of gewoon psychisch niet in orde zijn, die de Nederlandse taal niet machtig zijn en zich helemaal niet bezig houden met politiek en dan heb je nog een grote groep jongeren van ongeveer 18-23 jaar oud die er geen zier om geeft. Dat aantal klopt dus óók al niet.

Eerder was de VVD gewoon een kleinere partij, De partij voor ondernemers. Jan modaal stemt niet op de VVD. Opmerkelijk is ook dat onder mijn facebook vrienden vrijwel niemand VVD heeft gestemd. Tòch is de VVD de grootste.

Als er niet gesjoemeld zou zijn met de stemmen zou de PVV de grootste zijn geweest, als daar ook niet gesjoemeld is met stemmen dan, maar de uitslagen van alle andere partijen lijken wél te kloppen.

Graag zouden we nog meer informatie krijgen over mensen die hier meer over weten, we houden alle gegevens privé/anoniem. Maar dit is om in kaart te brengen dat we daadwerkelijk met verkiezingsfraude te maken hebben. We zijn er klaar mee!

[afbeelding]

OMG

Nou, waar ik zat was de stembus leeg, in elk geval, en stembiljetten moeten gelijk opgaan met ingeleverde stempassen. Of zaten die erbij in? Sjonge jonge jonge
Later is nu
quote:friezinnetje2014 schreef op 18 maart 2017 @ 10:47:

OMG ik zou ze een hele doos met alufolie opsturenIk las vanmorgen op facebook dat het gebruik van aluminiumfolie schadelijk is. Wat moeten ze nu?
Later is nu
Dat is wel heel verdrietig Giselle
Later is nu
Ik heb trouwens een Amerikaan tussen m'n vrienden zitten, die het ene moment meldt dat je niet alles moet geloven wat er op internet/facebook staat en vervolgens iets deelt dat chemotherapie slecht is bij kanker. En dat is waar, want staat op internet/facebook. Echt.. dat waren 2 berichten van hem gelijk na elkaar.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven