Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Baudolino schreef:
17-10-2017 15:27
Ik vind het irritant als mensen op Facebook het woord tot hun hond of baby richten, als in:

Lieve Boris (hond in dit geval)
Wat een strijd heb je moeten strijden. En wat een pech heb je gehad.
We hebben je moeten laten gaan, maar wat zullen we je missen!
Rust zacht lief maatje van me...

Of
Lieve Sam, (meisje in dit geval)
1 jaar al weer! En wat ben je al weer gegroeid! Papa en mama zijn zo ongelooflijk trots op je!
Van harte gefeliciteerd mijn lieve Sam. Je bent een lichtje in ons bestaan (of zoiets)
Een hele fijne verjaardag! Liefs papa en mama.

Pfffffff.............
In elk geval honderd keer beter dan het omgekeerde: mensen die uit naam van hun baby of hond spreken.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Coco87 schreef:
17-10-2017 14:29
Ik las laatst dat de moeder van 1 van de 2 met dit idee kwam! Wat voor zieke incestueuze relatie heb je dan met je kind zeg.. als je dit een goed idee lijkt :wtf:
De Moeder! O_o

Binnenkort een topic op Viva "Moeder heeft bruidsfoto's verpest!!!" :biggrin:
"I love not Man the less, but Nature more..."
Iemand op mijn timeline die elke dag zwááááár verdrietig, dan wel boos op iemand is. En dat enorme drama moet natuurlijk elke minuut gedeeld worden. Bij voorkeur met een hele vage boodschap.

Ik moet elke keer de neiging onderdrukken om niet dit filmpje te posten : https://www.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00
Ceci schreef:
17-10-2017 21:45
Iemand op mijn timeline die elke dag zwááááár verdrietig, dan wel boos op iemand is. En dat enorme drama moet natuurlijk elke minuut gedeeld worden. Bij voorkeur met een hele vage boodschap.

Ik moet elke keer de neiging onderdrukken om niet dit filmpje te posten : https://www.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00
zonder te klikken, gok ik: Brigitte Kaandorp- ik heb een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zwaar leven :D
Baudolino schreef:
17-10-2017 15:27
Ik vind het irritant als mensen op Facebook het woord tot hun hond of baby richten, als in:

Lieve Boris (hond in dit geval)
Wat een strijd heb je moeten strijden. En wat een pech heb je gehad.
We hebben je moeten laten gaan, maar wat zullen we je missen!
Rust zacht lief maatje van me...

Of
Lieve Sam, (meisje in dit geval)
1 jaar al weer! En wat ben je al weer gegroeid! Papa en mama zijn zo ongelooflijk trots op je!
Van harte gefeliciteerd mijn lieve Sam. Je bent een lichtje in ons bestaan (of zoiets)
Een hele fijne verjaardag! Liefs papa en mama.

Pfffffff.............
Vooral die laatste: 1 jaar en ongelooflijk trots: Euh 1 jaar, dan heb je niet meer gepresteerd dan poepen en piesen in een luier en veel slapen. Dat kan iedereen :P
friezinnetje2014 schreef:
17-10-2017 22:24
zonder te klikken, gok ik: Brigitte Kaandorp- ik heb een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zwaar leven :D
:proud:
Deel geen plaatjes van de Facebookpagina Zwarte Piet Vermist. Deze pagina heeft de vermissing en overlijden van Anne Faber misbruikt om volgers te krijgen waarna deze reclamedoelwit worden. Nu gaat deze pagina (met duizenden volgers) verder als Zwarte Piet Vermist met nepnieuws over Zwarte Piet.
Dit is een HOAX melding. Ik kreeg een paar keer op mijn pagina te zien, ik ben overigens helemaal klaar met die discussie.
Ik blokkeer alles wat over zwarte piet gaat. Hoef die discussie niet op mijn time line.
Ik reageer er nog wel eens op, voor de lol. Iets met knuppels en hoenderhokken en zo. Het zal mij aan m'n pronte reet roesten welke kleur die Pieten hebben maar het Kortpittig gekakel is altijd wel amusant.

Verder ben ik niet zo'n troll maar als ik dat eindeloze gezever lees denk ik wel altijd bij mezelf aan al die kinderen die een hongerdood sterven in Somalië, geweld tegen vrouwen in Afghanistan, de burgeroorlog in Syrië, noem maar op. Wat een luxepositie dat je je daar druk om kunt maken.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Waarom is dat nou Kortpittig gekakel? Wat een rare opmerking.

Ik zag ineens allerlei verhalen van 'doktoren' die van de voedselindustrie hun verhaal niet mogen doen op tv over wat nou écht gezond eten is, namelijk vers, onbewerkt en echte boter ipv margarine.

Ik kon later de bewuste artikelen niet meer terugvinden, want ik had er graag onder gezet dat ik juist op tv en in tijdschriften vaak hoor en lees, dat echte boter en onbewerkt voedsel het gezondst is en wat er dan met die dokter aan de hand is, dat hij dat dan weer niet mag vertellen.

Ik kreeg er een erg Calimero gevoel bij. :calimero:
Later is nu
Zullen we eens zien wie er trots is op zijn vrouw of haar man?
Kom op dames & heren, de uitdaging is:
Als je een man of vrouw in je leven hebt
die je 🌍 in balans brengt, die niet perfect is, maar perfect is voor jou 😍
Die hard werkt en alles voor je zou doen
Die je laat lachen
Die je beste vriend is
Met wie je oud wil worden 👴🏼👵🏼
Die je dankbaar bent en je aanbidt 🙏🏼
Geef hem of haar een momentje en zet dit op je profiel❣️
samen met een foto van jullie
:pukey:

Oh.. sorry.. :flag: :flirting: :loveys: :bigkiss: :love: enz..

Volgens mij krijg ik ruzie, als ik zoiets plaats. En we hebben verder nooit ruzie. :hihi:
Later is nu
Leuke spontane foto (bij een foto die zwaar geposeerd is).
Mooie mensen.
Mooi stel.
Mooi mens, van binnen en van buiten.

Wat een braakopmerkingen zeg.
willem1959 schreef:
24-10-2017 23:31
Mooie mensen.
Mooi stel.

Willem, mooi mens :heart:
Dreamer schreef:
23-10-2017 14:23
Waarom is dat nou Kortpittig gekakel? Wat een rare opmerking.
Omdat ik dat soort discussies vaak op de Kortpittig facebookpagina voorbij zie komen.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Een collega van mij (man, 50+) heeft een zeer onzekere vriendin met een openbaar facebookprofiel. Meerdere malen per dag zoekt ze via facebook bevestiging, tagt ze heb in foto's die ze plaatst a la "ik hou toch zoooo veel van me schatje" "me schatje met me mooie kindje"... Storend maar toch ook wel aandoenlijk. Je zou denken dat als je zo lang samen bent de onzekerheid wat afkalft maar nee!
I don't know what that means.
TemperanceB schreef:
27-10-2017 06:57
Een collega van mij (man, 50+) heeft een zeer onzekere vriendin met een openbaar facebookprofiel. Meerdere malen per dag zoekt ze via facebook bevestiging, tagt ze heb in foto's die ze plaatst a la "ik hou toch zoooo veel van me schatje" "me schatje met me mooie kindje"... Storend maar toch ook wel aandoenlijk. Je zou denken dat als je zo lang samen bent de onzekerheid wat afkalft maar nee!
Ik zou als ik dat zo vaak voorbij zag komen gaan denken dat er aanleiding toe is.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
willem1959 schreef:
24-10-2017 23:31
Mooie mensen.
Mooi stel.

Ik heb op een gegeven moment een facebook vriend ontvolgt wiens facebook vriendin ging afvallen en daar dagelijks updates over plaatsten waar haar vrienden massaal dit soort opmerkingen onder zetten. Zelfs onder foto's van een bak yoghurt met vogelvoer stonden opmerkingen als "wat een sterke vrouw, mooi mens!". Dat iemand af en toe eens iets over haar afvalstrijd plaatst prima, mag je echt wel trots op zijn, maar dagelijks foto's van je eten en jezelf met je eten gaat me te ver wat iemand ook doet..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
MwTheelepel schreef:
27-10-2017 21:20
Ik heb op een gegeven moment een facebook vriend ontvolgt wiens facebook vriendin ging afvallen en daar dagelijks updates over plaatsten waar haar vrienden massaal dit soort opmerkingen onder zetten. Zelfs onder foto's van een bak yoghurt met vogelvoer stonden opmerkingen als "wat een sterke vrouw, mooi mens!". Dat iemand af en toe eens iets over haar afvalstrijd plaatst prima, mag je echt wel trots op zijn, maar dagelijks foto's van je eten en jezelf met je eten gaat me te ver wat iemand ook doet..
Gewoon dit als reactie plaatsen:
https://youtu.be/VH1r0AzdiKI
lemoos2 schreef:
27-10-2017 23:30
Gewoon dit als reactie plaatsen:
https://youtu.be/VH1r0AzdiKI
Oh my, hoe pakkend. Ik ken gewoon iemand die een combi is van beide! Ik heb haar ook een tijd uitgezet.
Persoonlijk heb ik dit soort wel in mijn omgeving: https://youtu.be/Aa2W17v4tQA en onvermijdelijk in een Vinex-wijk: https://youtu.be/g7bB_CionXc
Maechtje schreef:
26-10-2017 11:10
Omdat ik dat soort discussies vaak op de Kortpittig facebookpagina voorbij zie komen.

Achja.. als je daarop kijkt...
Ik zie die discussie gelukkig nooit (alle pagina's geblockt, waar dat opstaat) maar weet helaas dat degenen die erover discussiëren niet allemaal kort en pittig zijn, qua kapsel. Ik vind sowieso de uitdrukking 'kort pittig' irritant.
Later is nu
Elke ochtend een ander wanstaltig plaatje met een rijmpje in slecht Nederlands over de dag beginnen met koffie blablabla en verder geen enkele activiteit. Helaas is het iemand die ik uit goed fatsoen niet kan verwijderen maar driewerf hoera voor de ontvolg optie! Ook heb ik iemand die regelmatig selfies post van van die vreselijke honden/bloemen/sterretjes/whatever filters maar werkelijk NOOIT lacht op een foto. Deze foto's gaan gepaard met stukjes tekst in nog slechter Nederlands dan de rijmpjes van hierboven. Uit puur leedvermaak ontvolg ik haar niet maar stuur screenshots naar mijn man zodat we ons samen kunnen ergeren. Verder ben ik best een aardig persoon :A:
"Nee" is ook een antwoord.
single1985 schreef:
23-10-2017 19:53
Zullen we eens zien wie er trots is op zijn vrouw of haar man?
Kom op dames & heren, de uitdaging is:
Als je een man of vrouw in je leven hebt
die je 🌍 in balans brengt, die niet perfect is, maar perfect is voor jou 😍
Die hard werkt en alles voor je zou doen
Die je laat lachen
Die je beste vriend is
Met wie je oud wil worden 👴🏼👵🏼
Die je dankbaar bent en je aanbidt 🙏🏼
Geef hem of haar een momentje en zet dit op je profiel❣️
samen met een foto van jullie

Oh wat erg. Mijn man heeft bewust geen digitale footprint. (Zoon van 20 ook niet trouwens) geen facebook, geen linkedin, geen instagram. Niks. En de regel dat hij nergens op een foto zichzelf op een van onze facebookpagina’s terug wil vinden. Bovenstaand geeft bij ons thuis enorme ruzie
Meiden die denken dat hoe chagrijniger / bozer je kijkt op een selfie, hoe 'sexier' je zogenaamd zou zijn........ :sick:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven