Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
27-10-2017 23:30
Gewoon dit als reactie plaatsen:
https://youtu.be/VH1r0AzdiKI
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, nog even een hand in eigen boezem; ik ben voor onze familie en beste vrienden een enorme babyspammer :biggrin: Wij wonen niet in NL en ik heb geen tijd/zin om iedereen persoonlijk foto's te gaan sturen dus ik zet er veel op FB voor een selecte groep mensen. Dat zullen sommigen ook wel een overkill vinden.
"Nee" is ook een antwoord.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n hekel aan dit soort schooljuffenplaatjes..

Afbeelding
pearle schreef:
31-10-2017 08:22
Ik heb zo'n hekel aan dit soort schooljuffenplaatjes..

Afbeelding
Die is hier door de lokale politie gedeeld :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
single1985 schreef:
31-10-2017 14:52
Die is hier door de lokale politie gedeeld :facepalm:
Door de lokale politie gedeeld? Tsjongejonge. :sarcastic:
reacties onder een nieuwe profielfoto:

Kanjers!!!!!!!!!!!!!!!! Toppers~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Schatten!!!!!!!!!!!!!!!!!! Superstel!!!!!!!!!!!!!!!!


En dan echt met zoveel uitroeptekens er achter.
girl29 schreef:
04-11-2017 22:38
Door de lokale politie gedeeld? Tsjongejonge. :sarcastic:
Als dat waar is begrijp ik waarom de politie op termijn alle mbo’ers voor mensen van hbo/wo wil vervangen...
:popcorn: tvp
Ik verwijder binnenkort mn fb account precies omdat m'n tijdlijn volstaat met veel van bovengenoemde onzin.
Moet alleen nog even wat eigen foto's downloaden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar Amerikanen in m'n facebook-tijdlijn. Eentje daarvan is nogal links, maar heeft een broer die fervent Trump-aanhanger is, en elke dag komt er dus een eindeloze discussie voorbij tussen die twee - op niet al te vriendelijke toon - wanneer een van de twee weer eens een of ander semi-controversieel artikel heeft gedeeld.

Een paar keer is het nog wel interessant, maar elke dag? Verbreek het contact of praat met elkaar over andere dingen...
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Eve87 schreef:
05-11-2017 12:39
:popcorn: tvp
Ik verwijder binnenkort mn fb account precies omdat m'n tijdlijn volstaat met veel van bovengenoemde onzin.
Moet alleen nog even wat eigen foto's downloaden.
Doen, je gaat het echt niet missen. Ik ken niemand die nog iets post of liket op Facebook behalve mijn tante...
Mijn hele timeline stond ook vol met rotzooi, wat ben ik blij dat ik daarvan af ben.

(Overigens kan je eens kijken op accounts van bepaalde bedrijven. Twee jaar geleden kregen die per post nog duizenden likes, nu vaak nog maar 30.)
Alle reacties Link kopieren
Ik zag een vrouw die haar bontjas vanmorgen aanbood op een verkoopgroep. Met de vraag of er aub geen reacties over de moraliteit van bont konden komen. Nou, de vrouw is uitgescholden voor moordenares, egoist, zelfs mensen die aangaven de vrouw in elkaar te meppen als ze haar op straat tegenkwamen. Ik snap dat sommige mensen tegen bont zijn. Ik ben ook tegen. Maar laat die arme vrouw gewoon haar jas verkopen.
Alle reacties Link kopieren
Mepi schreef:
05-11-2017 14:04
Ik zag een vrouw die haar bontjas vanmorgen aanbood op een verkoopgroep. Met de vraag of er aub geen reacties over de moraliteit van bont konden komen. Nou, de vrouw is uitgescholden voor moordenares, egoist, zelfs mensen die aangaven de vrouw in elkaar te meppen als ze haar op straat tegenkwamen. Ik snap dat sommige mensen tegen bont zijn. Ik ben ook tegen. Maar laat die arme vrouw gewoon haar jas verkopen.
Zoiets aanbieden op Facebook is ook niet zo slim, je weet dat je dat soort reacties dan gaat krijgen. Al ben ik het met je eens dat het een beetje ver gaat om die vrouw uit te schelden voor moordenares en haar doodsbedreigingen te sturen, hoe faliekant anti-bond ik ook ben.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
Mepi schreef:
05-11-2017 14:04
Ik zag een vrouw die haar bontjas vanmorgen aanbood op een verkoopgroep. Met de vraag of er aub geen reacties over de moraliteit van bont konden komen. Nou, de vrouw is uitgescholden voor moordenares, egoist, zelfs mensen die aangaven de vrouw in elkaar te meppen als ze haar op straat tegenkwamen. Ik snap dat sommige mensen tegen bont zijn. Ik ben ook tegen. Maar laat die arme vrouw gewoon haar jas verkopen.
Waarom 'arme' vrouw? Als je probeert geld te verdienen aan een product dat zo overduidelijk gemaakt is van leed, dan vraag je erom hoor. Als je zo stoer bent om schijt te hebben aan dierenleed dan moet je niet zeuren als je wat nare opmerkingen krijgt. Het is niet zo alsof die vrouw daadwerkelijk vermoord is omdat ze een bepaalde jas droeg oid.
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Alle reacties Link kopieren
Mary-C schreef:
05-11-2017 14:39
Waarom 'arme' vrouw? Als je probeert geld te verdienen aan een product dat zo overduidelijk gemaakt is van leed, dan vraag je erom hoor. Als je zo stoer bent om schijt te hebben aan dierenleed dan moet je niet zeuren als je wat nare opmerkingen krijgt. Het is niet zo alsof die vrouw daadwerkelijk vermoord is omdat ze een bepaalde jas droeg oid.
Arme vrouw, omdat ze die jas gewoon wil verkopen. En op een verkoopgroep ga je gewoon niet in discussie. En dan 500 reacties die haar dood wensen, haar een moordenares noemen. Ja, dan vind ik die vrouw zielig.
Ik ben ook anti bont, ik vind dat dat echt niet kan. Maar die dieren in die jas zijn al dood (het was overigens al een 6 jaar oude jas, maar nooit gedragen). Je gaat ze niet tot leven wekken door die vrouw kapot te schelden.
Dus kun je beter die woede richten op de mensen die daadwerkelijk die jassen maken, ipv een vrouw die er zelf ook gewoon van af wil.
Alle reacties Link kopieren
Mepi schreef:
05-11-2017 14:52
Arme vrouw, omdat ze die jas gewoon wil verkopen. En op een verkoopgroep ga je gewoon niet in discussie. En dan 500 reacties die haar dood wensen, haar een moordenares noemen. Ja, dan vind ik die vrouw zielig.
Ik ben ook anti bont, ik vind dat dat echt niet kan. Maar die dieren in die jas zijn al dood (het was overigens al een 6 jaar oude jas, maar nooit gedragen). Je gaat ze niet tot leven wekken door die vrouw kapot te schelden.
Dus kun je beter die woede richten op de mensen die daadwerkelijk die jassen maken, ipv een vrouw die er zelf ook gewoon van af wil.
Dat je bij een verkoopgroep niet in discussie gaat vind ik inderdaad ook wenselijk, ik zie ook het liefst zo min mogelijk reacties uberhaupt en alleen snelle communicatie zonder teveel onzin. Ik zou dan zelf ook nooit negatieve commentaren ergens onder zetten omdat het gewoon niet past bij het karakter van een verkoopsite. Maar veel mensen doen dit wel en zeker als het om bont gaat kun je dat best verwachten. Dan vind ik dat ook meer terecht dan dat iemand een heel verhaal op gaat hangen over of een product wel of niet mooi is oid. Door mensen op hun slechte keuzes (in dit geval bont kopen) aan te spreken wordt bont wel steeds meer taboe en gaan minder mensen het kopen, waardoor de industrie ook niet groeit. In ieder geval niet in Nederland. En dat vind ik best wel een positieve 'bijwerking' van de vervelende gewoonte die mensen hebben om overal op internet iets van te zeggen :) Als je van je bont af wilt omdat je inmiddels ook inziet dat het slecht is dan kun je het beter doneren aan Bont voor Dieren (die doen er dan iets mee geloof ik) of weggooien of weggeven aan de tweedehandswinkel oid. Als je er gewoon geld aan wilt verdienen omdat je ervan af wilt dan heb ik geen medelijden als je een stortvloed van nare reacties op je dak krijgt. Maar dat is mijn mening.
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
je kan er helemaal op tegen zijn, maar om iemand dood te wensen of moordenares te noemen gaat natuurlijk veel te ver.
Maar schijnbaar wordt dit normaal gevonden, je ziet het steeds meer gebeuren. Lekker anoniem achter je pc
Alle reacties Link kopieren
@Mary-C, sommige mensen hebben misschien een financiele reden waarom ze die bontjas toch moeten verkopen. Dan zou ik er ook geld voor vragen ipv weggooien of geven.
En mensen aanspreken op hun slechte keuzes is goed. Maar in mijn ogen is aanspreken nog steeds niet iemand de dood in wensen :)

@Friezinnetje, Ik vind het ook echt niet kunnen, het is gewoon cyberpesten in mijn ogen.
Alle reacties Link kopieren
Mary-C schreef:
05-11-2017 14:39
Waarom 'arme' vrouw? Als je probeert geld te verdienen aan een product dat zo overduidelijk gemaakt is van leed, dan vraag je erom hoor. Als je zo stoer bent om schijt te hebben aan dierenleed dan moet je niet zeuren als je wat nare opmerkingen krijgt. Het is niet zo alsof die vrouw daadwerkelijk vermoord is omdat ze een bepaalde jas droeg oid.
.
Je vraagt er nooit om om doodsverwensingen, bedreigingen en andere nare opmerkingen naar je hoofd te krijgen. Er zijn mensen die dénken dat je daarom vraagt, maar dat hoeft dan nog niet zo te zijn. Mensen zouden eens wat vaker op hun handen moeten gaan zitten, ipv alles maar uit het toetsenbord te gooien.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
05-11-2017 15:02
je kan er helemaal op tegen zijn, maar om iemand dood te wensen of moordenares te noemen gaat natuurlijk veel te ver.
Maar schijnbaar wordt dit normaal gevonden, je ziet het steeds meer gebeuren. Lekker anoniem achter je pc
Het ergste vind ik eigenlijk nog dat mensen op Facebook helemaal niet anoniem zijn (enkele uitzonderingen daargelaten), en toch doodsverwensingen sturen en tegen mensen roepen dat ze maar moeten oprotten naar hun eigen land en meer van dat soort moois.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG jouw motto is wel erg toepasselijk in dit topic :hihi:

En verder eens. Anoniem die dingen roepen vind ik stom, maar op facebook ben je niet anoniem, dan is het naast stom ook nog eens dom.
Later is nu
Een kennis van mij deelde onderstaand gedicht van de FB pagina 'Hoogsensitief opvoeden' over haar kind. Ze had op die pagina zelf er ook onder gecomment, maar dat was blijkbaar niet genoeg, iedereen moet weten dat haar kind een klein perfectionistje is blijkbaar.

Nee... Ik wil niet kleuren...
Het juiste grijs zit et niet tussen en ik wil niet treuren.
Nee... Ik teken geen mens,
Want hij wordt vast niet hoe ik hem wens!
Nee... Ik help niet koken....
Stel je voor dat de hele keuken zal op roken...
Nee... Ik maak niet die huiswerk taak,
Stel je voor...dat ik een foutje maak!
Ik doe het liever niet! Dan heb ik ook geen verdriet!
Want als ik het wel met doen?
Dan wil ik het alleen maar met een dikke pluim en een zoen!
Het moet precies lukken zoals in mijn hoofd wordt gepland, anders vind ik het gewoon niet plezant.
Ik doe het graag helemaal perfect...
Dus word alles ook tiendubbel gecheckt.
-x- Nikka Groenen -x-
Mijn deur is altijd open, de koffie is altijd klaar en ik heb frisdrank en bier in de koelkast, thee & koffie in potjes en ik zal er altijd zijn. De woonkamer is altijd warm en je bent hier welkom, altijd!
Als één van mijn vrienden wil praten, zijn ze altijd welkom. Het is niet goed om in stilte te lijden.
Wil tenminste één persoon dit bericht kopiëren en ook plaatsen (niet delen)? We proberen te laten zien, dat er altijd iemand is die luistert.. Echte vrienden weten dat !!
Oh wat een gruwel single1985 !
Alle reacties Link kopieren
Pfff nu weer een zwart wit foto challenge. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Echte vrienden weten dat die komen zonder zo'n bericht te lezen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven