Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Bij mij komt het zwarte pieten gezeik weer voorbij dacht dat ik al die sites geblokkeerd had
Ik ben misschien niet de mooiste vrouw van de wereld, maar ik ben wie ik ben...
Ik eet, soms meer dan ik zou moeten..
Ik heb littekens omdat ik een verhaal heb.
Sommige mensen houden van me, sommigen haten mij.
Ik heb goed werk gedaan, of ik heb mijn best gedaan.
Ik ben willekeurig en gedreven.
Ik doe niet alsof ik iemand ben die ik niet ben.
Ik ben wie ik ben, je mag van me houden of niet. Ik ga niet veranderen!
Als ik zeg dat ik van je hou, hou ik van je met heel m'n hart!! ik ga me niet verontschuldigen voor wat ik ben!
Dames, ik daag je uit om dit op je status te zetten en een foto van jezelf te delen als je trots bent op wie je bent!!
Wie neemt de uitdaging aan?
Alle reacties Link kopieren
Wat zou ze daar toch mee bedoelen, dat ze willekeurig is? :sarcastic:
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Ik heb geen idee kan het wel vragen 8-)
single1985 schreef:
13-11-2017 21:42
Bij mij komt het zwarte pieten gezeik weer voorbij dacht dat ik al die sites geblokkeerd had
Hier nog 1. Ik heb een paar mensen op niet volgen gezet, ideaal.
Die posten allerlei dingen als '(naam bn'er) en (naam bn'er) steunen zwarte piet ook! like als jij het er ook mee eens bent.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb de discussie ook al langs zien komen.

De tekst van de willekeurige vrouw volgens mij vorig jaar al eens. Als je dit zo moet benadrukken, dat je 3x hetzelfde zegt, moet je jezelf dan zo overtuigen? En ik weet nu al welke 3% van mijn vrienden (vriendinnen) dit gaat delen :lol:

Ik erger me trouwens al maanden aan plaatjes met 'nog x aantal dagen tot kerst' en 'tag iemand die ook blij is dat het bijna kerst is'. Oké, in november wordt het misschien iets logischer, maar ik zag dit al in juli (toen ik nog aan het wachten was op de zomer, die er al had moeten zijn)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
anoniem221120172258 schreef:
05-11-2017 12:39
:popcorn: tvp
Ik verwijder binnenkort mn fb account precies omdat m'n tijdlijn volstaat met veel van bovengenoemde onzin.
Moet alleen nog even wat eigen foto's downloaden.
Serieus, ik ben vanavond bezig geweest om uit te vogelen hoe dat moet, maar het is blijkbaar niet zo eenvoudig dan ik dacht. Hoe kan ik het beste mijn hele account verwijderen?
ruma1999 schreef:
01-12-2017 23:35
Serieus, ik ben vanavond bezig geweest om uit te vogelen hoe dat moet, maar het is blijkbaar niet zo eenvoudig dan ik dacht. Hoe kan ik het beste mijn hele account verwijderen?
https://www.facebookafmelden.nl/index.p ... erwijderen
Alle reacties Link kopieren
Het is weer de tijd van het jaar :facepalm:

Enkele gedachten voor deze tijd van Kerst en Oud&Nieuw. Het is belangrijk om je te realiseren dat niet iedereen uitkijkt naar Kerstmis. Sommige mensen worden niet omringd door prachtige grote gezinnen. Sommigen van ons hebben problemen tijdens deze periode en we ervaren grote droefheid als we denken aan de geliefden die nu niet bij ons zijn. Voor velen is het hun eerste Kerst zonder een bepaalde geliefde en vele anderen verloren dierbaren tijdens de Kerst periode. En veel mensen hebben niemand om deze tijd mee door te brengen en worden overmand door eenzaamheid. We hebben nu allemaal zorgzame, liefdevolle gedachten nodig. Mag ik mijn vrienden, waar je ook bent, vragen om deze status te plaatsen als een teken van steun aan allen met gezinsproblemen, met strijd met de gezondheid, met problemen met werk, of andere zorgen hebben en zo weten dat iemand daar om geeft. Doe het voor ons allemaal, want niemand is immuun. Ik hoop dit op de tijdlijn van al mijn vrienden te zien voor die morele steun. Ik deed het voor een vriend/vriendin en jij kan dat ook doen. (Houd je vinger op deze tekst om te kopiëren en te plakken. NIET delen).
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:
Ik word echt kriegel van mensen die allemaal berichtjes doorsturen met 'stuur dit hartje door naar 10 mensen en het geluk staat op je te wachten' of 'deel dit bericht als je (ziekte) een nare ziekte vindt.'

Al zo vaak gezegd, stuur geen berichten meer naar me, ik doe er niets mee. Onzindingen. En toch blijven sturen. Bloedirritant.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
08-12-2017 23:02
Ik word echt kriegel van mensen die allemaal berichtjes doorsturen met 'stuur dit hartje door naar 10 mensen en het geluk staat op je te wachten' of 'deel dit bericht als je (ziekte) een nare ziekte vindt.'

Al zo vaak gezegd, stuur geen berichten meer naar me, ik doe er niets mee. Onzindingen. En toch blijven sturen. Bloedirritant.
Ik krijg berichten van mensen die vragen vooral geen berichten zoals die hartjes door te sturen omdat daar wel eens virussen in zouden kunnen zitten.
Omdat dit ook zo'n doorstuurbericht is, ik heb meer dan 1 keer precies dezelfde tekst gekregen, heb ik gevraagd of in deze tekst geen virussen zaten. geen antwoord gekregen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
De variant
Ik denk aan iedereen die met verdriet worstelt, vooral in deze tijd van het jaar.
Het is een feit dat niet iedereen naar de kerst uitkijkt.
Sommige mensen zijn niet omringd door grote families. Sommige van ons hebben problemen tijdens de feestdagen of worden overspoeld door grote droefheid door herinneringen aan geliefden ✨ die niet meer onder ons zijn. Voor velen is het hun eerste kerst zonder een bijzondere geliefde ✨ Veel mensen hebben niemand om deze tijd mee door te brengen en worden overvallen door eenzaamheid.
We hebben allemaal behoefte aan aandacht, troost en liefde, vooral in deze tijd van het jaar.
Mag ik mijn vrienden vragen om deze status te delen, al is het maar voor een uur, om een moment van steun te geven aan diegenen die gezondheids- of (familie)problemen hebben, geen baan of andere zorgen en simpelweg laten weten dat het iemand iets kan schelen.
Ik hoop dit bericht terug te zien op de muren van mijn vrienden, voor morele steun.
Ik deed het voor een vriend. Jij ook? Houd je vinger op dit bericht om het te kopiëren en plak het in je status, dus niet delen!!!

Ben in staat er onder te schrijven als je het echt voor een vriend doet plaatst je dit niet maar doe je het gewoon en nodig je die vriend uit voor de kerst of steun je die prive.
single1985 schreef:
10-12-2017 19:43

Ben in staat er onder te schrijven als je het echt voor een vriend doet plaatst je dit niet maar doe je het gewoon en nodig je die vriend uit voor de kerst of steun je die prive.

Precies dit.
Kwebbeltje91 schreef:
10-12-2017 19:58
Precies dit.
+1
Lerarenstaking.... het is hun goed recht dat zeker!
Maar ik voel ook een beetje jaloezie en verdriet. Ik als verzorgende kan (en wil) niet staken. Omdat ik m'n lieve mensjes niet op bed kan laten liggen, ze niet niet naar de wc kan helpen, medicijnen niet een dagje kan overslaan, ze niet maar laten schreeuwen wanneer ze onrust ervaren, ze niet maar een urineweginfectie of longontsteking laten ontwikkelen zonder dat wij ze in een vroeg stadium kunnen herkennen, ze niet kunnen laten decompenseren. Ze niet maar op de grond laten liggen wanneer er een valpartij is, ze niet maar een dagje geen eten geven omdat sommige cliënten dit zelf niet meer kunnen, ze even een dagje geen insuline geven. En wat dacht je van een dagje geen sondevoeding of zuurstof.
Maar wat zou ik graag ietsjes minder werkdruk ervaren, net iets meer aan het bed staan en elke client tevreden zien! Net even wat minder papierwerk, registraties en precies goed geformuleerde zorgplannen omdat je anders geen geld binnen krijgt.
En weet je, ik weet zeker dat de meeste van mijn collegae niet eens extra geld zou willen hebben maar extra handen aan het bed!
Lieve leraren, ik hoop dat jullie je doel behalen en ondertussen hopen wij Den Haag op een andere manier te bereiken...

Kopiëren & Delen.. 🔝🔝
Tenenkrommend
single1985 schreef:
16-11-2017 08:25
Ik ben misschien niet de mooiste vrouw van de wereld, maar ik ben wie ik ben...
Ik eet, soms meer dan ik zou moeten..
Ik heb littekens omdat ik een verhaal heb.
Sommige mensen houden van me, sommigen haten mij.
Ik heb goed werk gedaan, of ik heb mijn best gedaan.
Ik ben willekeurig en gedreven.
Ik doe niet alsof ik iemand ben die ik niet ben.
Ik ben wie ik ben, je mag van me houden of niet. Ik ga niet veranderen!
Als ik zeg dat ik van je hou, hou ik van je met heel m'n hart!! ik ga me niet verontschuldigen voor wat ik ben!
Dames, ik daag je uit om dit op je status te zetten en een foto van jezelf te delen als je trots bent op wie je bent!!
Wie neemt de uitdaging aan?
Arghhhhhhhhhh.

Single, waar háál je deze vrienden vandaan? :frusty: Of komt het allemaal bij één persoon vandaan?
Dit beperkt zich tot 2 personen de rest deelt normale dingen die ik niet ergerlijk vind. Deze volg ik niet kijk er soms wel eens.
Dat is bij mij hetzelfde, single.

Ik ben blij dat de optie 'niet volgen' bestaat. Wat een rust!
Ja heerlijk die functie.
single1985 schreef:
13-12-2017 09:42
Ja heerlijk die functie.
:biggrin:
single1985 schreef:
13-12-2017 09:42
Ja heerlijk die functie.
De beste functie van Facebook
Die tekst word nu ook in Facebook groepen gedeeld en dan die reacties er onder dat ze hem zullen delen.

Ik heb nu de reactie van een paar berichten hier voor er eens tussen gezet ben benieuwd naar de reacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven