Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
willem1959 schreef:
23-12-2017 13:40
Heeft iedereen wat ik heb?

Dat vrienden bij (profiel)foto's van anderen dingen schrijven als 'mooi mens'.
Of 'Mooi van binnen en van buiten'?

Of komt dit alleen in mijn eigen kringetje voor.

Ik krijg er kotsneigingen van.
Hier ook wel gespot zulke teksten
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
23-12-2017 14:22
En niemand die dat bij jouw foto schrijft Willem?
Nee. Maar ik ben en geen knapperd en geen mooi mens.
Alle reacties Link kopieren
sam1968 schreef:
23-12-2017 16:35
:heart:
Alle reacties Link kopieren
Ja, die opmerkingen van 'knapperd', 'mooierd' enz zie ik voortdurend. Het stoort me niet, omdat het gewoon lief bedoeld is. Het valt me alleen op dat 9/10 die mensen helemaal niet zo mooi zijn. En dat het vaak vrouwen van middelbare leeftijd zijn die dat doen bij andere vrouwen van middelbare leeftijd, allemaal met een eerder middelmatig uiterlijk. Misschien willen ze elkaar een hart onder de riem steken? Het ergert me niet, moet er soms wel om gniffelen.
tove82 schreef:
23-12-2017 17:54
Ja, die opmerkingen van 'knapperd', 'mooierd' enz zie ik voortdurend. Het stoort me niet, omdat het gewoon lief bedoeld is. Het valt me alleen op dat 9/10 die mensen helemaal niet zo mooi zijn. En dat het vaak vrouwen van middelbare leeftijd zijn die dat doen bij andere vrouwen van middelbare leeftijd, allemaal met een eerder middelmatig uiterlijk. Misschien willen ze elkaar een hart onder de riem steken? Het ergert me niet, moet er soms wel om gniffelen.
Dit inderdaad.
Wat is mooi? Wat de een mooi vind is voor de ander niet mooi. Het kan soms best fijn zijn voor je ego als je besluit een foto van jezelf op Facebook te zetten en dan zulke reacties te krijgen.
Lieve jij,

Laat een positief woord voor mij achter voor 2018, dat begint met de eerste letter van jouw naam. Het kan maar één woord zijn.
Kopieer dit op jouw tijdlijn, zodat ik ook jou een positief woord kan schenken dat je meeneemt voor het nieuwe jaar. ❤
Wat een verschrikkelijke teksten!
Alle reacties Link kopieren
Zo persoonlijk ook "Lieve jij" :hihi:
Later is nu
Ik heb iemand in mijn lijst die ook elke week wel zo'n onzin tekst stuurt van: Stuur dit berichtje door en eindig met een hartje. Doe je dit niet, dan wordt 2018 niet je jaar.
En dan ook nog boos worden als ik hem vraag of hij me niet meer dit soort berichtjes wil sturen.. Pannenkoek.
Kwebbeltje91 schreef:
26-12-2017 14:23
Ik heb iemand in mijn lijst die ook elke week wel zo'n onzin tekst stuurt van: Stuur dit berichtje door en eindig met een hartje. Doe je dit niet, dan wordt 2018 niet je jaar.
En dan ook nog boos worden als ik hem vraag of hij me niet meer dit soort berichtjes wil sturen.. Pannenkoek.
Kwebbeltje = "K" = koekenbakker
Dit mooie woord voor jou in 2018
Groetjes,
Sam = "S" = Schoonheid
sam1968 schreef:
26-12-2017 19:31
Kwebbeltje = "K" = koekenbakker
Dit mooie woord voor jou in 2018
Groetjes,
Sam = "S" = Schoonheid
:HA: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
sam1968 schreef:
26-12-2017 19:31
Kwebbeltje = "K" = koekenbakker
Dit mooie woord voor jou in 2018
Groetjes,
Sam = "S" = Schoonheid
:P
the-dowager schreef:
15-12-2017 07:42
Zo'n standaard meme/"tag je vrienden"-pagina plaatst een foto van een mega-zitzak met de tekst: "Tag je vrienden die hier ook nooit meer uit zouden komen!"

Reageert een dame er bloedserieus onder:
"Whaaauw super goed om in/op te liggen. Heb nu een spuuglelijk bed in mn huiskamer omdat ik vanwege hevige pijnen v spieren enz(dystrofie en dystonie) op bed moet liggen maar dit bed ligt volgens mij echt n je lichaam dus zou hem zo graag willen hebben ??!"

:facepalm:
Ik haak hier zijdelings op in. Mij valt het op met winacties dat mensen allemaal maar zielige en persoonlijke verhalen vertellen, als er waarom staat kan ik het nog begrijpen maar als dat er niet staat zetten die mensen zich wel heel erg voor lul.

En winacties voor jonge ouders, ook zoiets, dan zetten moeders allemaal foto´s van hun kroost onder een like en deel actie. Misschien om de winkansen te vergroten ofzo maar plaats dan mooie foto's denk ik dan.
Echte vriendschap?
Vriendschap,
vriendschap is een groot woord.
wat is vriendschap eigenlijk.
ik weet het in ieder geval niet meer.
je kan je lelijk vergissen in vriendschap.
je stopt zoveel energie in vriendschap
en uiteindelijk laten je ze vallen als een baksteen.
wat heb je aan vriendschap?
wie kan het mij vertellen wat vriendschap inhoudt ?
vriendschap is leuk,
vriendschap heb je nodig,
met vriendschap sta je altijd voor elkaar klaar,
in een vriendschap hoort ruzie, maar het ook weer goed maken,
in vriendschap hoort eerlijk zijn,
in vriendschap kan alles,
maar je moet elkaar niet laten vallen.
Uiteindelijk:
echte vriendschap kan je op 1 hand uittellen en je hebt het nodig om te kunnen leven......

kwam vandaag binnen.
Alle reacties Link kopieren
josske schreef:
26-12-2017 23:36
Echte vriendschap?
Vriendschap,
vriendschap is een groot woord.
wat is vriendschap eigenlijk.
ik weet het in ieder geval niet meer.
je kan je lelijk vergissen in vriendschap.
je stopt zoveel energie in vriendschap
en uiteindelijk laten je ze vallen als een baksteen.
wat heb je aan vriendschap?
wie kan het mij vertellen wat vriendschap inhoudt ?
vriendschap is leuk,
vriendschap heb je nodig,
met vriendschap sta je altijd voor elkaar klaar,
in een vriendschap hoort ruzie, maar het ook weer goed maken,
in vriendschap hoort eerlijk zijn,
in vriendschap kan alles,
maar je moet elkaar niet laten vallen.
Uiteindelijk:
echte vriendschap kan je op 1 hand uittellen en je hebt het nodig om te kunnen leven......

kwam vandaag binnen.
Omfg :cry:

Hopelijk niet aan jou gericht? Ontvrienden!!! ;)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Fb ergernissen? Ik kreeg een privé bericht waar mijn mond werkelijk van openviel!
En dat alleen maar omdat ik een andere mening heb op een bepaald onderwerp.
Het niveau van sommige mensen :facepalm:

Ik kreeg dus het volgende,




Wat is jou probleem met je lelijke kanker koters? Nog 1 kick en ik pleur jou kop met je die van je koters op alle socials online wegens misbruik en mishandeling. Is me meerdere malen gelukt ZONDER problemen ;) zo snugger had je me vast niet verwacht. En nu kerst gaan vieren met dat zogenaamde gelukkige gezin van je ipv mensen waar je tegen op kijkt naar beneden te halen. Kankerhoertje zo zielig dit. Omdat ik iemand een huppelkut vind? Serieus? Ga je kids vermaken. Laat je een keer goed neuken. Misschien knap je er van op stuk verrot kanker dat je dr bent. Laat dit een waarschuwing zijn dat je niet alles tegen iedereen kan zeggen zonder dat dat gevolgen heeft . Niet iedereen is zo een zacht gekookt ei als die homo vent van je ;) fijne kerst he lelijkerd
Truusdemier1981 schreef:
27-12-2017 12:53
Fb ergernissen? Ik kreeg een privé bericht waar mijn mond werkelijk van openviel!
En dat alleen maar omdat ik een andere mening heb op een bepaald onderwerp.
Het niveau van sommige mensen :facepalm:

Ik kreeg dus het volgende,




Wat is jou probleem met je lelijke kanker koters? Nog 1 kick en ik pleur jou kop met je die van je koters op alle socials online wegens misbruik en mishandeling. Is me meerdere malen gelukt ZONDER problemen ;) zo snugger had je me vast niet verwacht. En nu kerst gaan vieren met dat zogenaamde gelukkige gezin van je ipv mensen waar je tegen op kijkt naar beneden te halen. Kankerhoertje zo zielig dit. Omdat ik iemand een huppelkut vind? Serieus? Ga je kids vermaken. Laat je een keer goed neuken. Misschien knap je er van op stuk verrot kanker dat je dr bent. Laat dit een waarschuwing zijn dat je niet alles tegen iedereen kan zeggen zonder dat dat gevolgen heeft . Niet iedereen is zo een zacht gekookt ei als die homo vent van je ;) fijne kerst he lelijkerd
Ik zou dit bij de politie melden
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad! Mee naar de politie. Wat een mafkees....
Alle reacties Link kopieren
Zou dat kunnen? Deze dame heeft me namelijk wel geblokkeerd. Ik ga het gewoon proberen, dit is toch niet normaal.
Dat s krankzinnig, wat een idioot mens , die is echt niet goed in haar hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die (bijna) elke dag naar je zwaaien en de melding dat als je terug gezwaaid hebt: "Jullie hebben naar elkaar gezwaaid." Ik vind dat zo onzinnig.
Truusdemier1981 schreef:
27-12-2017 13:20
Zou dat kunnen? Deze dame heeft me namelijk wel geblokkeerd. Ik ga het gewoon proberen, dit is toch niet normaal.
Ik zou contact op nemen met je wijkagent en dit laten lezen neem aan dat je er een screenshot van heb? Die kan je dab adviseren in de evt vervolg stappen.
Sjemig truus de mier.. Wat een vreemd wijf is dat dan! Ik zou er iig een screenshot van maken.
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen zijn de schaamte gewoon ver voorbij. Ik heb een screenshot gemaakt en contact met de politie gehad. Ik kreeg inderdaad het advies een wijkagent te raadplegen. Verder kon er niet veel aan worden gedaan helaas. Gelukkig heb ik geen foto's van mezelf of mijn kinderen openbaar(alleen een foto waarop ze met hun rug naar de camera toe zitten) dus daar kan ze verder niks mee. Maar dit soort berichten zijn natuurlijk krankzinnig. En dat alleen omdat je het niet met iemand eens bent. Gewoon zielig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven