Ervaring met tele2 mobiel

05-06-2012 12:29 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om over te stappen van t-mobile naar tele 2 mobiel.

Ze zijn goedkoper en hebben betere aanbiedingen dan andere maar het probleem is een beetje dat ik eigenlijk nooit telefoons via internet koop. Wie weet hoe het zit met de service van tele2 en de bereikbaarheid. Normaal ga ik altijd naar de phonehouse maar die hebben geen tele2 in het pakket.
Ik heb alleen maar goede ervaringen met tele2 mobiel maar wat zegt dat?
Ik begin er nooit meer aan. Slecht bereik, service etc..

Zit nu bij Vodafone en heb (bijna) nooit problemen, super service, altijd en overal bereik.

Maar het zal voor een ieder anders zijn, let op wat voor jou belangrijk is. Iedere aanbieder kent zn goede en minder goede kanten.

Succes
haha ja niets eigenlijk. Ben nu aan het twijfelen tussen hi en tele 2 maaer hi is echt veel duurder in verhouding want daar moet ik het toestel huren voor 14,00 per maand en vervolgens aan het eind van het contract overkopen. Daarnaast krijg ik dan 500 mb en 75 min. Terwijl ik bij tele 2 1gb en 250 min krijg plus het toestel in eigen beheer voor 2,50 mee dus ja... tele2 is wel echt voordeliger maar onekend terrein voor mij
Ik heb bij Vodafone een abo van bel/sms van 200min en 1g aan internet (wat ik overigens bij lange na niet opmaak) ik gebruik m nl enkel om te bankieren, nu.nl, mail checken en whatspp (wat dan mooi weer scheelt in smskosten)

Hiervoor betaal ik nu 19pm, (1e jr abo kosten gratis) 2e jr ga ik 35e betalen. Hier zat trouwens wel een gratis foon bij.
De ontvangst bij tele 2 is echt zwaar ruk, en ik woon in de randstad.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
o mevrouwwr ik ga eens kijken. Het is zo dat ik een specifieke telefoon wil dus vandaar ook zeer beperkt ben in mijn zoeken maar zal eens kijken wat vodaphone te bieden heeft:)
Oh, wacht. Ik zei gister dat Tele2 onder het KPN netwerk belt, maar dat is niet zo, sorry. Was even in de war met Telfort! Tele2 valt onder het T-mobile netwerk.. En het netwerk van T-mobile is echt bagger, al zijn ze de laatste jaren al wel wat vooruit gegaan.
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
http://www.vodafone.nl/mo ... _met_toestel/bel_sms_web/

zoals ik nu snel zie gaat hem dat niet worden. Want prijzen liggen hier ook redelijk hoog. Maar ga even verder shoppen.
quote:Jamil schreef op 05 juni 2012 @ 12:52:

Oh, wacht. Ik zei gister dat Tele2 onder het KPN netwerk belt, maar dat is niet zo, sorry. Was even in de war met Telfort! Tele2 valt onder het T-mobile netwerk.. En het netwerk van T-mobile is echt bagger, al zijn ze de laatste jaren al wel wat vooruit gegaan.

Ha Jamil Ja ben nog steeds aan shoppen. Ik heb nu zelf momenteel t-mobile en geen problemen mee. Dus scheelt ook wel waar je woont maar inderdaad heb er geen ervaring mee.

twijfel twijfel
Bel al jaren naar tevredenheid via Tele2 en herken de problemen met het slechte bereik niet.
Heb je al eens op bellen.com gekeken. Je kan dan aangeven welke telefoon je wilt en dan krijg je een heel overzicht van wat het kost bij verschillende maatschappijen/winkels
Ha Gordijn ,

Lastig he? Ik ben ook een tijdje zoekende geweest, maar uiteindelijk toch besloten bij mijn huidige provider te blijven.. Als je nu al T-Mobile hebt en je ondervindt geen problemen, zou je het op Tele2 kunnen wagen, omdat het over hetzelfde netwerk gaat, maar het is wel zo dat als je bijvoorbeeld op een druk evenement bent, en de masten overbelast dreigen te raken, de T-Mobile abonnementen 'voorrang' hebben op de klanten van Ben en Tele2.. (Zul je eigenlijk niet merken, behalve met O&N misschien). Wat je natuurlijk ook nog zou kunnen proberen is eerst eens een prepaid simkaart van tele2 aan te schaffen. Dan kun je zien hoe het bereik is.

Succes!
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
Dat is een goede tip mooiedromen. Heb nu opeens mogelijkheid voor t-mobile voor 12 maanden 20 euro en 12 maanden 40 euro

Ook weer goedkoper.
mooiedromen, 10 minuten geleden

Heb je al eens op bellen.com gekeken. Je kan dan aangeven welke telefoon je wilt en dan krijg je een heel overzicht van wat het kost bij verschillende maatschappijen/winkels

Wat handig!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
En nu het volgende dillema, bij welke website ga ik bestellen:

wie o wie heeft hier weer ervaring mee.

Typhone

Castle Telecom

Studentmobiel.nl

GSMwijzer.nl

Phone House
Ik heb prima ervaring met Studentmobiel: snelle levering en goede service. En dat meermaals!

Ben een paar maanden geleden van ellende weer teruggegaan naar HI, na een paar maanden Tele2. Had echt slecht bereik thuis en onderweg. En ik woon in de Randstad... Service had ik overigens niet over te klagen: webcare via twitter van Tele2 is goed en snel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven