FB hoe 1 persoon "uitzetten"

07-02-2013 20:10 15 berichten
Hoe kan ik instellen dat ik alle reacties en likes van 1 persoon niet meer zie? Ze reageert op iedere poep en scheet en mijn FB leven zou een stuk rustiger zijn zonder. Maar ik wil haar niet verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Bij instellingen.
Wil je updates van haar niet zien of dat zij jouw updates niet meer ziet??

Bij de eerste kan je dus uitzetten als je op haar profiel gaat staan en bij nummer 2 kan je haar in een aparte lijst zetten en wat je dan post niet zichtbaar zetten voor mensen in die lijst.(of alle andere mensen die het wel mogen zien in de lijst goede vrienden zetten en haar dan niet)
Ik wil haar updates niet meer zien. Ik heb al bij haar profiel gekeken. Kan het zijn dat ik die optie op mijn i- pad niet krijg?
Geen idee,zou kunnen.Heb mijn iPad nu even niet bij de hand.

Maar normaal kan je op die persoon zijn profiel en dan onder friends-show in news feed en dan comments en likes uitzetten etc.
Kan heel simpel, gewoon abo stopzetten. Doe dat bij zo'n beetje de helft van m'n "vrienden"
Ga op haar bericht/naam staan, niet clicken en dan kan je abonnement opzeggen
En like knoppen moeten ze btw ook wat extra beveiliging inzetten. Gister per ongeluk op like geklikt ipv reply. Was een zeer triest bericht van iemand... weg weggehaald direct maar melding krijg je
Denk toch dat het aan mijn i-pad ligt. Ik ga het later maar op de laptop proberen. Bedankt voor de reacties!
quote:Tijger32 schreef op 07 februari 2013 @ 20:25:

Denk toch dat het aan mijn i-pad ligt. Ik ga het later maar op de laptop proberen. Bedankt voor de reacties!Nee hoor, zie mijn tip, dat lukt gewoon op ipad
Het lukt me niet, ik krijg die optie niet. Ik ga toch mijn laptop in de strijd gooien.
Of je opent Facebook in safari!
Op Ipad kan het ook:

Open haar profiel, rechts staat een blokje 'vrienden', druk daarop. Er verschijnt een menu en druk vervolgens op 'weergeven in nieuwsoverzicht'. Wanneer het vinkje wat ervoor stond weg is dan zie je de statusupdates niet meer.
quote:WillemijnLodewijkx schreef op 08 februari 2013 @ 00:02:

Of je opent Facebook in safari!Dit is een goede tip! Dan kan ik wel de updates uitvinken. En via de app niet.
quote:Flugel1979 schreef op 08 februari 2013 @ 08:33:

Op Ipad kan het ook:

Open haar profiel, rechts staat een blokje 'vrienden', druk daarop. Er verschijnt een menu en druk vervolgens op 'weergeven in nieuwsoverzicht'. Wanneer het vinkje wat ervoor stond weg is dan zie je de statusupdates niet meer.Bedankt, dit werkt inderdaad ook. Ik dacht dat ik dat gisteren al geprobeerd had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven