Feestboek mysterie?
dinsdag 24 september 2013 om 22:32
Ik heb zelf geen FB meer en weet er weinig van, ik fronste vanmiddag over het volgende:
Vanmiddag zat ik koffie te drinken met collega A. Collega B huppelt binnen met ( tegen A) ' heeee ik zag dat jij X in je vriendenlijst hebt, dat is een schoolgenoot van mij, wat grappig dat jij hem ook kent ' en nog een heel verhaal erna.
Collega A is verbaasd, zegt X niet te kennen, checkt ter plekke zijn FB en nada, geen X.
Collega B nog verbaasder natuurlijk. Opent haar FB en laat zien dat X in zijn lijst zit want opende haar vriendenlijst, klikte hem aan en zag X in zijn lijst staan
Collega A en B zijn vrienden op FB van elkaar, delen hun jonge jeugd
Bizar vond ik het. Ik maakte het geintje dat er dus blonde jonge snollen op je FB kunnen staan die je niet kent en je huwelijk in een crisis kan schieten
Maar bizar is het
Of toch niet? Herkenbaar ?
( x is geen jonge blonde snol maar een schoolgenoot van
Ik vond het echt bizar en best creepy eigenlijk
Vanmiddag zat ik koffie te drinken met collega A. Collega B huppelt binnen met ( tegen A) ' heeee ik zag dat jij X in je vriendenlijst hebt, dat is een schoolgenoot van mij, wat grappig dat jij hem ook kent ' en nog een heel verhaal erna.
Collega A is verbaasd, zegt X niet te kennen, checkt ter plekke zijn FB en nada, geen X.
Collega B nog verbaasder natuurlijk. Opent haar FB en laat zien dat X in zijn lijst zit want opende haar vriendenlijst, klikte hem aan en zag X in zijn lijst staan
Collega A en B zijn vrienden op FB van elkaar, delen hun jonge jeugd
Bizar vond ik het. Ik maakte het geintje dat er dus blonde jonge snollen op je FB kunnen staan die je niet kent en je huwelijk in een crisis kan schieten
Maar bizar is het
Of toch niet? Herkenbaar ?
( x is geen jonge blonde snol maar een schoolgenoot van
Ik vond het echt bizar en best creepy eigenlijk
Je bent zelf een theepot
dinsdag 24 september 2013 om 22:45
dinsdag 24 september 2013 om 22:54
dinsdag 24 september 2013 om 23:38
quote:schorpioentje29 schreef op 24 september 2013 @ 23:02:
Dit kan niet. Je zegt dat die X dus in de vriendenlijst van B staat. Dan zal B die persoo wel hebben geaccepteerd of toegevoegd. Er staan nooit vreemden tussen.
De privé issues van FB ken ik, die issues waren oa de reden waarom ik stopte met FB
Maar dit was echt bizar
Collega B kijkt naar collega A via fb en diens vriendenlijst en ziet x in de vriendenlijst van A staan
Collega A heeft x niet in zijn vriendenlijst staan via eigen FB
Ik ken de privé issues van FB, oa de reden om het te stoppen maar dit vond ik zo bizar en ook ' anders'.
Dit kan niet. Je zegt dat die X dus in de vriendenlijst van B staat. Dan zal B die persoo wel hebben geaccepteerd of toegevoegd. Er staan nooit vreemden tussen.
De privé issues van FB ken ik, die issues waren oa de reden waarom ik stopte met FB
Maar dit was echt bizar
Collega B kijkt naar collega A via fb en diens vriendenlijst en ziet x in de vriendenlijst van A staan
Collega A heeft x niet in zijn vriendenlijst staan via eigen FB
Ik ken de privé issues van FB, oa de reden om het te stoppen maar dit vond ik zo bizar en ook ' anders'.
Je bent zelf een theepot
dinsdag 24 september 2013 om 23:47
quote:schorpioentje29 schreef op 24 september 2013 @ 23:02:
Tja, dat dacht ik ook
Maar zie mijn posts
Het ging daarbij ook niet om een jonge blonde snol ( dat was mijn foute grap) maar om een jongen uit de schooltijd van collega B.
Collega A zit er enorm mee, zijn vrouw is zeer aktief op FB en best controlerend. Deze x is no Harm, is een schoolvriend (M) van collega B
Maar wat als er idd spook-vrienden op je FB zijn en het jonge blonde snollen zijn ? ( zoals ik fout grapte)
Nogmaals, ik ken de issues rondom FB maar dit fenomeen is mij onbekend.
Tja, dat dacht ik ook
Maar zie mijn posts
Het ging daarbij ook niet om een jonge blonde snol ( dat was mijn foute grap) maar om een jongen uit de schooltijd van collega B.
Collega A zit er enorm mee, zijn vrouw is zeer aktief op FB en best controlerend. Deze x is no Harm, is een schoolvriend (M) van collega B
Maar wat als er idd spook-vrienden op je FB zijn en het jonge blonde snollen zijn ? ( zoals ik fout grapte)
Nogmaals, ik ken de issues rondom FB maar dit fenomeen is mij onbekend.
Je bent zelf een theepot
woensdag 25 september 2013 om 00:16
Ik weet echt niet precies wie alle vrienden op FB van mijn vriend zijn. Kan best dat daar mensen tussen zitten die hij niet kent, maar een jonge blonde snol in zijn vriendenlijst zou ik dus niet echt opmerken. Behalve als ze jonge snollige berichten openbaar op zijn FB zet, maarja dat doen spookvrienden niet denk ik.
woensdag 25 september 2013 om 01:18