filmpje start niet

05-10-2011 14:24 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afgelopen maandag een uitzending gemist van Project catwalk. Nu wilde ik die terug kijken via uitzending gemist maar ik krijg het filmpje maar niet gestart

2 weken terug had ik het ook gemist en toen kon ik wel gelijk de volgende dag het filmpje terug kijken dus ik neem aan dat dat nu ook zou moeten lukken.

Iemand enig idee hoe ik die uitzending alsnog kan bekijken?
Probeer een andere browser.
Euhmmmm hoe doe ik dat muismiem? Sorry voor de misschien stomme vraag maar ik zou het echt niet weten?
Oh, als je nu bijvoorbeeld Internet Explorer gebruikt, dan probeer je Firefox of Chrome ofzo. Als je die tenminste op je computer hebt zitten en weet te vinden ;). Zo niet, dan kun je je browser opnieuw opstarten, soms is dat al genoeg.
Heel erg bedankt Muismiem!

Via firefox werkt hij wel.... he gelukkig ben er helemaal blij mee!

Nogmaals dank voor je hulp en tip!

(nu snel de gemiste uitzending bekijken!)
Ik heb een uur geleden ook naar Uitzending Gemist gekeken en de uitzending stopte halverwege en was niet meer op te starten, ik denk dus dat er een storing is!

Ben maar iets anders gaan doen.
Nou ik heb het wel vaker Beter laat...

Alleen nu kreeg ik het gewoon helemaal niet voor elkaar ook niet na tig keer pagina verversen.'Via Firefox werkte het prima en heb dus zojuist nog heerlijk mijn gemiste uitzending terug kunnen bekijken.
Mooi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven