Gamende Viva Vrouwen

23-10-2009 22:11 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav van een ander topic, waar we nu discussiëren of het oproepje is of niet, dacht ik: ik gooi alles hier nog wel even neer, voor het topic verdwijnt hahah!

Mijn gamesuggesties voor verschillende mensen waren:

Geen voertuigen (behalve een paard), maar op zich best spannend! Shadow of the Colossus Het klinkt heel suf, maar de OST is zooooo gaaf en het geeft ook een kick om elke keer te puzzelen hoe je zo'n enorm monster verslaat!

Als je maar niet de "nieuwe" Prince of Persia koopt, want een spel waarin je niet dood kan gaan is echt kansloos! Heb me mateloos lopen irriteren en het spel weer terug gebracht!

Devil May Cry 4 vind ik trouwens ook geweldig!

Asassins Creed is opzich heel mooi, maar na een tijdje ga je je irriteren aan de gameplay. Deel 2 komt ook in November uit.

Als je nog een beetje humor ook wilt (zonder voertuigen nog steeds) kun je Kingdom Hearts spelen, finalfantasy achtig met disney figuren! 2 delen op de PS2 van, 1 deel op de GBA, de vierde verschijnt binnenkort op de DS.

En ik weet niet of je ooit zelda heb gespeeld, maar ik zou Twilight Princess ook eens proberen! Al blijft Ocarina of Time de beste!!

Fable 2 is best uitgebreid. Je kunt je eigen karakter maken, en goed of slecht worden!

Fall out 3 vond ik ook wel hip.

Racespellen:

Forza 3 lijkt me wel wat, heb deel 2 ook heel veel gespeeld haha!

Most wanted Speelt ook lekker weg, maar ik heb hem zelf op de PS2

In maart 2010 komt er trouwens een nieuwe Final Fantasy voor de Xbox!

Gezien je GTA leuk vond, vind je Dead Rising denkik ook wel grappig! Zombie's op de meest vage manieren vermoorden haha! Binnenkort komt ook deel 2!!

@ Arthemis; heb jij trouwens Gears of War al eens gespeeld? Of Mass Effect? En als je shooters wil, dan heb je altijd nog Call of duty 4! Het spel is echt leuk, en de online multiplayer briljant!!

---

Maar wat me nou echt leuk lijkt, is om gewoon lekker over gamen te praten met andere vrouwen haha gezien mijn halve vriendenclub uit mannen bestaat
Die 38 dorpen zijn van mijzelf. Da''s idd aardig wat werk, vooral omdat mijn dual ermee gestopt is. Ik heb wel twee goede sitters, dat scheelt wel veel. En ik moet gewoon een beetje low profile blijven.

Ik ben benieuwd hoe ver je komt. Keep me posted!
Hehe is goed En Sitters, dat zijn mensen die voor jou op je dorpen passen oid?

En dual is een partner zeker op je account.
Ja klopt. Sitters zijn spelers die een eigen account hebben (vaak irl vrienden of alliantiegenoten) en met hun wachtwoord in kunnen loggen op jouw account. Je kan max 2 sitters aanstellen. Ze kunnen bouwopdrachten aanzetten, troepen maken, overvallen en def versturen, maar ze kunnen géén goud gebruiken of aanvallen versturen.

Duals zijn mede eigenaren van een account. Ze kunnen net zoveel als jij kunt op het account.
Aha.

Heb net even gekeken of ik via mijn mobiele internet op mijn mobieltje/pocketpc kan spelen, en het is best aardig te doen!

Weet niet of er ook speciale mobiele sites voor zijn.

Maar zo kan ik lekker makkelijk even een bouwopdrachtje aanzetten ofzo ;)
Dat is wel heel erg op je mobiel bouwopdrachten geven zodat je 's avonds er profijt van hebt. En dorpsitters, cool, maar dat spel klinkt meer als werk dan ontspanning. Nu heb ik echt een hekel aan strategiespellen en bouwdingen, ik heb er het geduld niet voor.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:singalala schreef op 11 november 2009 @ 20:39:

Dat is wel heel erg op je mobiel bouwopdrachten geven zodat je 's avonds er profijt van hebt. En dorpsitters, cool, maar dat spel klinkt meer als werk dan ontspanning. Nu heb ik echt een hekel aan strategiespellen en bouwdingen, ik heb er het geduld niet voor.Ja daar ben ik t wel mee eens. Ik ben ook niet van plan om sitters enz te gaan zoeken, en uren per dag er in te steken. Maar via m'n mobiel is t meer gewoon een leuk spelletje voor onderweg enz
Begin bijna nieuwsgierig te worden naar deze game, Travian...maar houd t toch nog even bij mn eigen game! Nog maar 6 dagen wachten tot de nieuwe uitkomt...
Woeiiiiiii idd!! AC2!! (alleen heb ik er nu even geen geld meer voor hahaha)
@Kabouter23: Ben er weer even uit geweest, maar inderdaad...nu nog 2 dagen! Tot die tijd...AC 1 en Mario Kart! Heb je MW2 al uitgespeeld?
Ken je dat? Call of Duty MW2 binnen...gisteren al...en pas zondag echt de tijd hebben om eens te beginnen (ok, dan zijn de kinderen er ook nog, maar die kunnen zichzelf ook vermaken), pffffff....dagen gaan wel errug langzaam zo!!!
De Single player van MW2 is wel heel mooi gedaan, net alsof je in een actiefilm zit, maar het is wel heel snel voorbij. MW2 die koop je meer voor de multiplayer dan voor de singleplayer.

Ik ga zo AC2 spelen!! Moest van mezelf eerst ff eten enzo hahah anders weet ik het wel weer, dan vergeet ik dat helemaal!
Zoooooo even update Jammer dat toen je hem startte je gelijk allemaal simpele achivementpoints kreeg, had er 60, voor alleen maar de intro kijken!! Spel heeft lange intro, waarin je beetje heen en weer gaat tussen deel 1 en de historie.

Wel heel grappig is de nederlandse ondertiteling/menu's, zeker omdat sommige vertalingen nogal netjes zijn haha! Hij zei iets van: fuck this, en de ondertiteling zei: potverdikkeme hahah!

Maargoed, ik speel nog niet lang genoeg voor een echt goeie mening, want heb pas net mijn zwaard, en tot nu toe is het nog buttonbashen, en simpel vechten! Zwemmen is ook heel grappig, je lekt echt even een paar seconden voor je weer droog bent

Maar tot nu toe geniet ik nog met volle teugen!!
Ik moet ook nog beginnen met AC II...hopelijk vanmiddag!! Ben heel erg benieuwd...
na Tombraider en Max Payne heb ik het eea geprobeerd, Halo, Medal of honor, Prince of Persia, maar deze waren het niet voor mij.

Hebben jullie tips voor mij? Vooral Max Payne heb ik bijzonder van genoten. Console maakt me niet uit, als het maar niet op de PC is.

Thanx!
quote:tijgermeisje schreef op 19 november 2009 @ 19:59:

na Tombraider en Max Payne heb ik het eea geprobeerd, Halo, Medal of honor, Prince of Persia, maar deze waren het niet voor mij.

Hebben jullie tips voor mij? Vooral Max Payne heb ik bijzonder van genoten. Console maakt me niet uit, als het maar niet op de PC is.

Thanx!Heb ja alle Tombraiders en Max Payne's al uit?
ow haha ik wist niet dat Max Payne meer delen had! Nee dus
Wat een stitle hier! Druk met AC2 allemaal??

Aaaaaaaah ik had net een stukje, en toen moest ik als altair een toren opklimmen en ik kwam gewoon bij het balkon de paal niet op! Heb ik helemaal moeten googlen hoe ik daar verder kwam haha, blijkt nou: De developer is vergeten daar een "klimring" te plaatsen

Voor de mensen die daar ook zijn, je moet er recht tegenover gaan zitten op t balkon, en alleen op a+rt drukken (de springknop) En dan gaat hij er wel op
Oh.. toen was het spel ineens over..
quote:Kabouter23 schreef op 23 november 2009 @ 07:31:

Wat een stitle hier! Druk met AC2 allemaal??

Neuh.... Zelfs niet druk met Modern Warfare. Maar druk met IRL. Hoe saai is dat!
Dat is zooooo 1889.. Waar kun je een real life kopen dan als ik vragen mag? Kan er ook wel 1 gebruiken
Ja, hartstikke druk met Totem Tribe. Laatste level is vervelend . Ik moet de statue nog steeds doodmaken maar dat gaat zoooo langzaam.
Ik heb mijn real life gekregen als onderdeel van mijn behandeling in de Keith Bakker kliniek. Werd volledig vergoed door mijn zorgverzekering, gelukkig (ik bedoel, heb je gezien wat er allemaal op de releaselijst staat voor Q4 )
Godsamme! Ik heb te weinig tijd om te gamen. Belachelijk! Die lelijke tentamens ook! Ik heb Oblivion nog steeds niet uitgespeeld, waar ik normaal met 3 dagen flink gamen klaar ben. Verder is het nog steeds leuk, maar wordt ik een beetje moe van het afsluiten van al die idiote gates. Beetje hetzelfde allemaal. Heeft iemand daar nog een handige truc voor?
Speelt iemand hier Halo Wars? Zo ja, hoe werkt de truc met het Icen (Prof. Anders) van reactors waardoor je er altijd 4 houdt?
Ik heb het veel te druk om te gamen . Inderdaad ook tentamens en opdrachten.

Over 3 weken heb ik een maand kerstvakantie, dan kan ik los! Mijn broertje heeft net een goede computer gekocht... dus die kan daar voorlopig niet meer op.

Ik heb vandaag Mirror's Edge via steam gekocht voor 3,5 euro!!

Ook is vandaag Little King's Story binnenkomen, die ga ik mijn broertjes en zusjes geven voor kerst. Hebben jullie ervaring met dat spel??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven