Geen Visio, welk alternatief?

30-01-2014 09:37 14 berichten
Hello,

Ik moet een groot aantal actieschema's maken maar heb helaas geen Visio. Welk alternatief werkt ook goed, snel een makkelijk?

Ps: de schema's heb ik al, gemaakt in Visio, maar die moet ik aanpassen...
Mavim

Zoek anders op free software flowcharts

Je kunt ze ook in Word maken maar zelf vind ik dat eigenlijk geen doen.
Alle reacties Link kopieren
//
Trots!
Bijkomende complicerende factor: kan niets downloaden. Moet dus online....

Wat een prutsers hier toch
@Vlinder, ik ga kijken!
Ik dacht.... Daar gaat de Nederlandse taal
In Word kan je schema's maken.

Gaat het om flowcharts? Volgens mij kan dat online in diverse applicaties, google eens op "free flowchart software".
@Yoshe: nu bezig op Gliffy. Het gaat. Maar het blijft behelpen want mag er nu Max 5 en moet dus straks weer nieuw account aanmaken. Gezeur
Smartdraw
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Smartdraw moet ik downloaden en dat gaat niet, vuurmuurtechnisch gezien...
Met OpenOffice kan je Visio bestanden in ieder geval openen om te bekijken, ik weet niet of je ze ook kunt bewerken maar dat is snel genoeg geprobeerd.
Niet geschoten is altijd mis
Ik zet het vanavond op mijn laptop en neem die dan morgen mee want hier wordt ik Gek van...
Ik heb er nu twee en moet er nog 11
quote:Bitje93 schreef op 30 januari 2014 @ 12:25:

Met OpenOffice kan je Visio bestanden in ieder geval openen om te bekijken, ik weet niet of je ze ook kunt bewerken maar dat is snel genoeg geprobeerd.

Met OpenOffice kan je geen Visio bestanden openen... Wel de gebruikelijke Word, Excel en PP, maar Visio niet

Ik steek er wel weer een dag in om de boel zelf in elkaar te zetten. Ondertussen zou ik die licentie al terug verdiend hebben. Prutsers hiero

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven