Gegevens terughalen telefoon

18-12-2012 17:56 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil mijn telefoon te koop zetten en heb alles gewist (zoals foto's, contactpersonen,etc.) maar nu hoorde ik van een kennis dat het mogelijk is dat een koper deze gegevens kan terughalen?! En dus aan mijn foto's en dergelijke kan komen. Dit vind ik geen prettig idee. Weet iemand hier iets vanaf? Het gaat overigens om een Blackberry, de simkaart lever ik niet mee, maar het mediakaartje (geheugenkaartje) wel.
Eerst de foto's geven, dan geef ik antwoord.
Geheugenkaartje moet je wel even leeghalen ja. Zet de telefoon gewoon terug naar fabrieksinstellingen.
quote:Ster_ schreef op 18 december 2012 @ 18:09:

Geheugenkaartje moet je wel even leeghalen ja. Zet de telefoon gewoon terug naar fabrieksinstellingen.

Heeft alleen nut als ze hem verkoopt aan een 'normaal' iemand. Data is op die manier binnen 3 sec terug te halen.

Edit: Met een factoryreset wordt het SD kaartje overigens normaal niet gewist.
Ik heb gekozen bij instellingen voor 'alles wissen' en zie niets meer staan dus neem aan dat hij nu op fabrieksinstellingen staat? En Muloza, daar ben ik dus ook bang voor. Hoe krijg ik het dan definitief weg zodat diegene mijn gegevens niet kan terughalen?
In een computer stoppen en agressief wipen met een speciaal programma.

Of als het makkelijker moet: Wissen, doelloze foto's maken en/of volstoppen met muziek, nog een keer volstoppen, en weer wissen.
quote:Muloza schreef op 18 december 2012 @ 18:36:

In een computer stoppen en agressief wipen met een speciaal programma.

Of als het makkelijker moet: Wissen, doelloze foto's maken en/of volstoppen met muziek, nog een keer volstoppen, en weer wissen.Mijn dank is groot
Erh, mijn volgorde was natuurlijk fout.

Wissen, volstoppen, wissen, volstoppen, wissen. Zo moest ie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven