Geplaatste reactie die vreemd verspringt

05-11-2011 00:12 17 berichten
Hoe kan het dat als ik een reactie plaats/post, "van enkele achter elkaar geschreven zinnen", dat als het geplaatst wordt, deze zinnen op een onlogische manier uit elkaar geplukt zijn. Regelmatig op een nieuwe regel en dat dan niet altijd achter een punt of komma ofzo. Mijn posts lijken zo soms heel apart.
Alle reacties Link kopieren
Forum je mobiel?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
:)ik vind dit grappig. Je bent dan wel lekker herkenbaar
Als je in het tekstvak waarin je schrijft, je aan het einde van de ruimte komt, geef je dan een <enter> of tik je gewoon door en zie je vanzelf dat je op een volgende regel verder aan het tikken bent?
(ik ga nu slapen, zie het antwoord morgen wel)
@Tickel, ik forum op mijn Laptop.

@klunt, heb er al eens een opmerking over gehad,

de persoon dacht dat ik die post in een dichtvorm typte.

@nicky, ik typ gewoon door.

De openingspost is zoals ik hem getypt heb. Het is dus niet altijd zo dat het gebeurd.
@klunt, heb er al eens een opmerking over gehad,

de persoon dacht dat ik die post in een dichtvorm typte.

Ja volgens mij ben ik dat eerder tegengekomen bij een topic, met die opmerking idd. Kan dat?
Het lijkt wel of er door jouw software een harde enter geplaatst wordt om te lange zinnen af te breken. Je tikt je berichten niet eerst in Word of iets dergelijks? Welke browser gebruik je?
quote:pandorab schreef op 05 november 2011 @ 06:34:

Het lijkt wel of er door jouw software een harde enter geplaatst wordt om te lange zinnen af te breken. Je tikt je berichten niet eerst in Word of iets dergelijks? Welke browser gebruik je?

Precies daarom.

Ben ook wel benieuwd naar het antwoord op deze vragen.
Ik heb dat dus ook op laptop. Heel irritant!

Mijn man zegt dat ik per ongeluk knopjes aanraak maar dat kan ik me toch echt niet voorstellen. Lees dus mee hier want ik ben benieuwd
quote:chocolover schreef op 05 november 2011 @ 11:57:

Ik heb dat dus ook op laptop. Heel irritant!

Mijn man zegt dat ik per ongeluk knopjes aanraak maar dat kan ik me toch echt niet voorstellen. Lees dus mee hier want ik ben benieuwd

Werk je met een losse muis?

Zet dan even de interne muis (met touch-gedeelte) uit. Misschien dat je inderdaad onbewust met de muis van je hand er op leunt o.i.d.

Als je er dan geen last van hebt, heeft je man gelijk.
Nee zonder muis. Dus rara wat is het?
@klunt, die opmerking was op dit forum, dus het kan dat je het herkent.

@pandorab en @nicky, ik tik de tekst gewoon in het vakje/hokje (zal wel een naam hebben, maar die weet ik niet)

Naar mijn idee tik ik niet steeds extreem lange zinnen, zoals bijv. de eerste zin in de OP. Het verbaasde mij dat de OP was zoals ik hem tikte, de post ervoor in het "Douglas topic" was nml. wel uit elkaar geplukt.

Qua browser heb ik, "Internet Explorer 8"

Heb het trouwens alleen op dit forum.
quote:chocolover schreef op 05 november 2011 @ 12:51:

Nee zonder muis. Dus rara wat is het?

Probeer 's een externe muis en schakel de interne uit.

Misschien raak je het touchpad toch zonder dat je het door hebt?

TO, hoe zeker weet je dat je het alleen op Viva hebt?
@nicky, hier wel een externe losse muis.

Denk bijna zeker te weten dat ik het interne muisgedeelte niet aanraak, maar kan daar wel extra op gaan letten.

Ik forum op nog een ander forum en heb daar niets gemerkt qua veranderende posten.

Kan het hier te maken hebben, met dat ik het scherm(rechts onder) op 125% heb staan?
Limelight, wat bedoel je met 125%?

Gewoon het hele beeld in je internet explorer vergroot?

Lijkt mij niet dat dat er iets mee te maken kan hebben.

Als het niet aan dat touchding van de muis ligt, weet ik het ook even niet meer. Ik zou naast je moeten gaan zitten om te zien hoe je tikt. Waar woon je?
quote:nicky_67 schreef op 05 november 2011 @ 14:30:

Limelight, wat bedoel je met 125%?

Gewoon het hele beeld in je internet explorer vergroot?

Lijkt mij niet dat dat er iets mee te maken kan hebben.

Als het niet aan dat touchding van de muis ligt, weet ik het ook even niet meer. Ik zou naast je moeten gaan zitten om te zien hoe je tikt. Waar woon je?

Ja het vergroten tot 125%

Dacht laat deze nitwit eens een gooi doen, maar dat kan dus niet.

Nou ja, de inhoud van mijn teksten blijft in ieder geval gelijk

Bedankt voor het meedenken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven