getal achter woord facebook

17-05-2011 10:26 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er maar niet achter, wat betekent dat getalletje wat tussen haakjes staat op je browser achter het woord facebook? Zo dus: facebook (5) Ik heb er gisteren mee zitten googelen maar kon het maar niet vinden. Het getal verandert namelijk steeds en ik kan gewoon niet uitstaan dat ik het niet weet!
5 nieuwe berichten..
volgens mij zijn het de reacties die je hebt gekregen en nog niet gelezen/aangeklikt hebt..
Ja, idd..meldingen is het juiste woord!
Nee, dat kan niet. Soms staat er 15 maar heb ik alle FB "administratie" goed doorlopen!
Als het goed is staat er bovenaan, op dat wereldbolletje, ook een rood getalletje 5 - hou je muis daarop en dan zie je welke 5 nieuwe aanvullingen er zijn. Kan zijn dat er iemand op je wall geschreven heeft, of dat jij gereageerd hebt op iemands foto en een ander heeft daarna ook gereageerd.
sorry voor de dubbele post!!
Nee, het is niet het getalletje op het wereldbolletje, maar op de browser. (moeilijk uitleggen voor een computernitwit als ik )
Ja dat weet ik, maar als het goed is staat datzelfde getalletje ook op dat bolletje
Als de 5 naast je Facebook op het tabblad van de browser staat heeft dat met de meldingen te maken.

Zodra je de meldingen hebt bekeken (zoals de andere al beschreven hebben) is ook de 5 op je tabblad weg.
Het klopt dat het het aantal meldingen is, maar FB op de computer is vaak helemaal van slag. Dan heb je alles al 10 keer gelezen en dan nog staat er dat getal, of het nou in je tabblad staat of op dat wereldbolletje. Het slaat iig op het aantal meldingen.
meldingen, inclusief die van de diverse spelletje, ook als jij ze niet speelt.

Als je erop gaat staan met je muis krijg je een rolldown schermpje te zien met deze meldingen
quote:cajean schreef op 17 mei 2011 @ 10:35:

Nee, het is niet het getalletje op het wereldbolletje, maar op de browser. (moeilijk uitleggen voor een computernitwit als ik )beneden in je scherm of boven?
Linksboven (ga met uw muis...zie reclame)

Ik ben er dankzij jullie achter dat het inderdaad om meldingen gaat, ook meldingen van anderen en dat het getal niet meteen verdwijnt als je alles bekeken hebt, ik heb blijkbaar een langzame computer, net als z'n baasje.

Pffff, stom hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven