Gevolgd door (instagram)

24-01-2019 01:10 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet zo heel veel verstand van insta, vandaar dat ik hoop dat mijn vraag hier beantwoord kan worden. Het is een beetje complex en daarom lastig om uit te leggen.
So bear with me.

In mijn lijst van voorgestelde personen staat een kennis van mij genaamd Lars. Sinds een maand staat er onder zijn naam 'gevolgd door Frank'. Als ik op zijn profiel klik, staat Frank er opeens niet meer tussen. Enkel in de lijst.

De vrienden van Frank staan sindsdien ook in die lijst. Met ook onder hun naam 'gevolgd door Frank'. Het vreemde is dat ik Frank niet volg en ook niet andersom. Tot voor kort had hij mij geblokkeerd, maar sinds de kerstvakantie staat hij in de zoeklijst van privé berichten.

Van een aantal van die vrienden heb ik het telefoonnummer, maar ik volg een paar daarvan niet op insta. Dan zou je toch verwachten dat er staat bij die profielen 'in je contacten', in plaats van 'gevolgd door Frank'?

Mijn vragen: waarom wordt hij vermeldt bij die personen terwijl ik hem niet volg?
Waarom staat hij in mijn zoeklijst van privé berichten, maar niet bij mijn voorgestelde personen?

Bij voorbaat dank.
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Lekker belangrijk.
Ik begrijp sowieso die hele instagram cultuur niet. Die etaleerdrang van je leven.
Lekker boeiend
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
24-01-2019 06:30
Wat maakt het uit?
Nou, dit dus.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Precies, wat maakt het uit?

Ik snap sowieso niet zo goed wat je bedoelt met al die lijsten, maar ik denk dat Instagram een beetje in de war is vanwege het blokkeren. Zou me er niet al te druk om maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven