gewone of mini Samsung
woensdag 29 januari 2014 om 16:35
Oh, wat loop ik toch te twijfelen... en ik moet vandaag toch echt mijn abonnement verlengen. Ik dub tussen de Samsung S4 en de S4mini. De gewone lijkt me zo groot, maar kan ook weer meer.
Zijn er hier gebruikers met goede raad??
Zijn er hier gebruikers met goede raad??
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
woensdag 29 januari 2014 om 16:44
Ik zou gaan voor de Samsung S4. Toen ik mijn Samsung S3 had vond ik het ook zo groot maar na een week ben je er wel aan gewend. Ik ben er blij mee. Ik twijfelde eerst om een mini te nemen. Maar door research op internet kwam ik erachter dat de mini toch wel wat trager is. De hardware en scherm valt vaker tegen dan de grotere variant.
Wellicht kan je googlen naar reviews over beide telefoons. En daaruit je keuze maken.
Wellicht kan je googlen naar reviews over beide telefoons. En daaruit je keuze maken.
woensdag 29 januari 2014 om 16:48
Dank, ik heb al verschillende reviews gelezen en natuurlijk komt de S4 daar beter uit. Maar ja, zo groot dus en daar hik ik een beetje tegenaan. Heb nu een galaxy ace, rotapparaat, dat wel maar wel handzaam. Is de S3 net zo groot als de S4?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
woensdag 29 januari 2014 om 16:58
quote:felice71 schreef op 29 januari 2014 @ 16:48:
Dank, ik heb al verschillende reviews gelezen en natuurlijk komt de S4 daar beter uit. Maar ja, zo groot dus en daar hik ik een beetje tegenaan. Heb nu een galaxy ace, rotapparaat, dat wel maar wel handzaam. Is de S3 net zo groot als de S4?Geen dank. http://technieuws.com/wp- ... /Galaxy-S4-enGalaxyS3.jpg
Scheelt niet veel qua grootte. In het begin twijfelde ik eerst ook om de S3. Ik dacht wat moet ik met zo een groot ding. Voor mij leek het wel een koelkast want ik stapte toen over van de Blackberry. En eerste paar dagen was het wennen, maar nu ben ik er helemaal aan gewend. Het ligt ook lekker in de hand, snelle telefoon, je kan je geheugen uitbreiden door bestanden op te slaan op de sd kaart en het maakt mooie foto's. Mijn abbo verloopt binnenkort en ik ga dan voor de S4.
Dank, ik heb al verschillende reviews gelezen en natuurlijk komt de S4 daar beter uit. Maar ja, zo groot dus en daar hik ik een beetje tegenaan. Heb nu een galaxy ace, rotapparaat, dat wel maar wel handzaam. Is de S3 net zo groot als de S4?Geen dank. http://technieuws.com/wp- ... /Galaxy-S4-enGalaxyS3.jpg
Scheelt niet veel qua grootte. In het begin twijfelde ik eerst ook om de S3. Ik dacht wat moet ik met zo een groot ding. Voor mij leek het wel een koelkast want ik stapte toen over van de Blackberry. En eerste paar dagen was het wennen, maar nu ben ik er helemaal aan gewend. Het ligt ook lekker in de hand, snelle telefoon, je kan je geheugen uitbreiden door bestanden op te slaan op de sd kaart en het maakt mooie foto's. Mijn abbo verloopt binnenkort en ik ga dan voor de S4.
woensdag 29 januari 2014 om 17:21
Ik zou juist gaan voor de mini, technische verschillen dan ten spijt. Ik heb 1 keer de 'normale' Samsung gehad en ik vond de grootte erg irritant, mijn handen zijn er denk ik net te klein voor, kon hem niet lekker vasthouden. Toen ik hem daardoor ook liet vallen, heb ik hem onmiddellijk voor een mini omgeruild en wat was en ben ik blij
woensdag 29 januari 2014 om 17:22
woensdag 29 januari 2014 om 17:40
De mini!
Ik en vriend hadden een S3 en hebben deze weg gedaan voor een mini. Reden: het scherm ging achter elkaar kapot. De schermen zijn zo groot, dat ze bij het minste geringste stuk gaan. 1 keer in de jaszak zonder dat er iets bij zat, 1 keer in een kontzak, 1 keer gewoon terwijl de telefoon op het nachtkastje lag. Reparatie kostte 150 euro per keer. Hiervoor jaren andere telefoons gehad (6 verschillende types oa andere van Samsung) en daar nooit iets mee gehad, dus het ligt echt niet aan hoe we er mee omgaan.
Ik en vriend hadden een S3 en hebben deze weg gedaan voor een mini. Reden: het scherm ging achter elkaar kapot. De schermen zijn zo groot, dat ze bij het minste geringste stuk gaan. 1 keer in de jaszak zonder dat er iets bij zat, 1 keer in een kontzak, 1 keer gewoon terwijl de telefoon op het nachtkastje lag. Reparatie kostte 150 euro per keer. Hiervoor jaren andere telefoons gehad (6 verschillende types oa andere van Samsung) en daar nooit iets mee gehad, dus het ligt echt niet aan hoe we er mee omgaan.
woensdag 29 januari 2014 om 18:54
Ik heb de s4 mini en vraag veel van mijn telefoon. Toch kan hij dit allemaal aan gelukkig. Ik was daar eerst een beetje bang voor, maar ook ik wilde niet aan een joekel van een telefoon.
En ik ben blij. Mijn zusje heeft de S3 en nu de S4 gehad en van deze telefoons is nu voor de derde keer haar scherm stuk. Hoe ze het voor elkaar krijgt....
Mijn miniS4 heeft wel een deukje opgelopen maar gelukkig nog nooit mijn scherm gebroken. Mijn vorige Samsung S1 ook nooit problemen mee gehad. Qua grootte waren deze ook ongeveer hetzelfde, dus misschien is dat de reden dat het scherm nooit gebroken is.
En ik ben blij. Mijn zusje heeft de S3 en nu de S4 gehad en van deze telefoons is nu voor de derde keer haar scherm stuk. Hoe ze het voor elkaar krijgt....
Mijn miniS4 heeft wel een deukje opgelopen maar gelukkig nog nooit mijn scherm gebroken. Mijn vorige Samsung S1 ook nooit problemen mee gehad. Qua grootte waren deze ook ongeveer hetzelfde, dus misschien is dat de reden dat het scherm nooit gebroken is.
woensdag 29 januari 2014 om 19:28
Ik neig inmiddels naar de mini
Mede omdat peuter regelmatig de telefoon pakt om naar de foto's te kijken. De mini lijkt me iets minder kwetsbaar, maar advies blijft nog steeds welkom, ik ga om 20.30 uur bestellen, heb ik besloten
Mede omdat peuter regelmatig de telefoon pakt om naar de foto's te kijken. De mini lijkt me iets minder kwetsbaar, maar advies blijft nog steeds welkom, ik ga om 20.30 uur bestellen, heb ik besloten
donderdag 30 januari 2014 om 13:14
Ligt ook aan de grote van je vingers. mijn man bijvoorbeeld heeft hele 'dikke' vingers. Daardoor klikt hij best vaak op de verkeerde knop. Aangezien vrouwen vaak niet zulke dikke vingers hebben, zou dat geen probleem moeten zijn. Persoonlijk zou ik voor normale gaan, niet voor mini. normaal wen je snel aan, en qua hardware is deze ook beter.
groetjes
groetjes