Goede agenda app iPhone?

11-06-2012 22:45 18 berichten
Ik ben op zoek naar een duidelijker agenda dan die standaard op de iPhone zit. Er is echter nogal veel keus, dus hebben jullie tipswelke te kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de easy calender. Heel duidelijk,

week overzicht.
Ik heb de Week Cal. Daar kan je uit veel soorten weergave kiezen (bijv jaar/maand/week/agenda). Ik vind hem heel overzichtelijk en goed werken.
Week cal. Heel blij mee
Wat is er dan beter aan die app dan aan de standaard kalender?
Je ziet er gelijk je afspraak staan. In de 'agenda' opmaak die ik gebruik. Dus niet een stipje op de dag en dan het rijtje met afspraken eronder. Zo is het bij de standaard kalender.
Ook ik heb de week calendar en die bevalt prima!
quote:streepjescode schreef op 11 juni 2012 @ 23:17:

Je ziet er gelijk je afspraak staan. In de 'agenda' opmaak die ik gebruik. Dus niet een stipje op de dag en dan het rijtje met afspraken eronder. Zo is het bij de standaard kalender.De normale app kun je instellen op 'dag' in plaats van 'week' en dan zie je dat ook.
Wordt met die jullie noemen ook Outlook en Gmail gesynchroniseerd?
Ja, maar dan is het toch alsnog een rij van afspraken? In die andere app is het een overzicht van alle afspraken per dag per week (je ziet in één oogopslag je hele week). Dan hoef ik niet te scrollen in 1 dag. Of ik kijk niet goed en het kan nog anders in de standaard app.

Sorry, quoten lukt me niet.
Hier staat een plaatje van de agenda-layout zoals ik hem ook gebruik: http://scottworldblog.wor ... -calendar-app-for-iphone/
quote:streepjescode schreef op 11 juni 2012 @ 23:34:

Hier staat een plaatje van de agenda-layout zoals ik hem ook gebruik: http://scottworldblog.wor ... -calendar-app-for-iphone/Ik snap je! Misschien ook maar nemen dan!
Week cal rules! Ik heb net de feestdagen en schoolvakanties er automatisch in laten zetten: hastikke handig! En ik heb hen op glossy gezet. Mooiere kleuren.
Je kan trouwens ook EK wedstrijden automatisch laten invullen. En maan-standen. En nog veel meer soms best handige info.
quote:streepjescode schreef op 11 juni 2012 @ 23:27:

Ja, maar dan is het toch alsnog een rij van afspraken? In die andere app is het een overzicht van alle afspraken per dag per week (je ziet in één oogopslag je hele week). Dan hoef ik niet te scrollen in 1 dag. Of ik kijk niet goed en het kan nog anders in de standaard app.

Sorry, quoten lukt me niet.Instellen op 'lijst' al geprobeerd?
Ja, dan krijg ik helemaal een lange scroll-lijst. Wil mijn hele week in 1 keer zien.
Ik heb ook Weekcal, super blij mee. Week overzicht, fijne kleurtjes.

En hij synchroniseerd met mn iCal agenda op de computer (waar ik wel een week overzicht kan zien?!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven