google en viva

08-10-2010 01:18 17 berichten
Weet iemand hoe je kunt voorkomen dat als iemand je emailadres op google intypt hij of zij dan naar je berichten hier op de Viva site kan worden doorgelinkt...

Heb dit namelijk zelf uitgeprobeerd op google en ja hoor, je kwam bij mijn berichten hier. Had dat vroeger bij de Yes ook al. Of ik doe iets fout..
Meteen uitgeprobeerd. 't Enige wat Google ziet is dat ik vorige week een bod heb uitgebracht op Marktplaats, niks schokkends dus. Kom hier dan iig niet terecht!
2x
Alle reacties Link kopieren
Heb jij je emailadres hier zelf een keer neergezet of is het hetzelfde als je nick? Anders zou het niet moeten kunnen.
Ja, ik heb mijn mailadres een keer neergezet bij een vriendinnentopic maar meteen weer verwijderd. Toch geeft google de link naar deze site weer. Niet naar al mijn berichten hoor, alleen naar die ene. Maar als iemand weet dat ik hier madelief77 ben, kunnen ze de rest natuurlijk van zelf ook lezen..

Maar dan ligt het dus bij mij. Bedankt in ieder geval!
Misschien even een Engeltje hierover mailen. Google schijnt nogal een sterk geheugen te hebben *weet niet precies hoe het werkt*

Ik heb mezelf in ieder geval even nagezocht en ik kan mezelf helemaal nergens vinden.
Ik vind mezelf ook niet. Wle met een andere email dat ik ooit in een topic heb gezet en geloof ik ook heb laten staan.
gelijk even geprobeerd natuurlijk, maar alleen 'n topic waarin ik zelf mijn mailadres heb gezet en niet heb verwijderd

maar wat maakt 't uit? als je op jouw nick googled vindt je toch ook topics waarin je hebt gepost?
quote:elninjoo schreef op 08 oktober 2010 @ 05:40:

maar wat maakt 't uit? als je op jouw nick googled vindt je toch ook topics waarin je hebt gepost?De buurman weet wellicht niet wie elninjoo is, maar mariekedevries@hotmail.com herkent íe wel.
je moet toch wel 't iq van 'n deurmat hebben om een mailadres met je eigen naam te gebruiken voor aanmeldingen op forums?
even mezelf gegoogled en mijn e-mailadres levert niks op (werd niet eens gevonden door google) en mijn andere e-mailadres leverde alleen op dat er nog tig mensen met dezelfde achternaam in Nederland zijn en dat die toevallig dezelfde provider hebben
ik heb mezelf ook even gecheck en ik kom alleen uit bij 1 verkoopadvertentie die ik ooit geplaatst heb. (gelukkig)
Dat ligt volgens mij inderdaad aan dat je je e-mailadres in dat topic hebt gezet. Ik weet niet of een angel daar iets aan kan doen, maar je kunt het allicht proberen! Dat zou wel fijn zijn... Oh, en staat je e-mailadres in je profiel?
Wat op internet staat, blijft bewaard, als je pech hebt ook als je het zelf alweer weg hebt gehaald. Ze waarschuwen niet voor niets overal heur

Dus: nooit namen plaatsen, nooit e-mailadressen (of een fake adres alleen voor viva) nooit foto's en liever ook niet waar je woont.
Helaas vind mijn werkgever het wel nodig om onze namen, emailadressen en mobiele nrs op zijn website te vermelden.(heb een commerciele functie) Je kunt er dus niet altijd onderuit.
ik heb mazzel.. in Nederland ben ik de enige met mijn naam.. in amerika een van heeel veel.. dus.. hij vind hen altijd.. :D
quote:Juffie88 schreef op 08 oktober 2010 @ 10:12:

ik heb mazzel.. in Nederland ben ik de enige met mijn naam.. in amerika een van heeel veel.. dus.. hij vind hen altijd.. :DDan heb je geen mazzel. Je bent juist een stuk makkelijker te vinden dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven