gps op nokia e72

06-02-2011 13:37 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie weet voor het volgende probleem een oplossing? Ik heb een nokia e72 en zowel met ovi maps als googkemaps duurt het steeds langer voordat de gps contact heeft. Eerst was dit in ee minuut, nu duurt het al ruim een half uur voordat de gps werkt.

Juist deze gsm voor de gps gekocht, wie heeft er een oplossing?
Als je een data abbonement hebt controleer dan dat a-gps aan staat. Nokia is nou eenmaal niet zo goed in gps ontvangers.
Bij mijn E71 duurt het ook langer dan voorheen.

Best lastig, ik gebruik de gps voornamelijk met wandelen (sportstracker) en door dat hij pas na kilometers wandelen gps gevonden heeft is mijn trainingsschema niet meer betrouwbaar.
.
ik soft reset me een ongeluk. Doe meestal 's nachts tel uit, dus regelmatig een soft reset, dat werkt dus helaas niet... Andere tips?
.
Of op z'n minst 's een software update doen
Ga in je telefoon naar ..InstellingenTelefoonToepassingsinstellingenPositiebepalingBij Positiebep. Methoden -alles- aanvinken behalve Bluetooth.

Vervolgens controleer je of bij Positiebepalingsserver supl.nokia.com ingevuld staat, en anders vul je dat daar even in, mocht t r nog niet staan, dan zal je telefoon daar zn A-GPS data vandaanhalen.

Na wat googlen stond r stond nog meer informatie over de E72 en GPS op deze GPS tracker website..

Succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven