Groene ring van Apple Watch

04-10-2018 08:07 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of ik mijn vraag beter hier kan stellen of op het sporttopic, maar ik waag hier mijn eerste poging..

Wie heeft er ook een Apple watch? Merk je na de laatste update een verandering in de groene ring? Normaal krijg ik mijn groene ring lopend als ik bijvoorbeeld flink doorloop maar sinds de update moet ik bekans rennen om de ring een beetje lopende te krijgen.. erg frustrerend want ik heb hem het liefst op het eind van de dag vol.

Zijn d’r meer mensen die hier last van hebben? In mijn omgeving zijn er niet zoveel mensen met een Apple watch, en die paar mensen die een Apple watch hebben kregen de ring voorheen al niet vooruit.

Op de site van Apple staat dat als je doorwandeld met bijvoorbeeld de hond uitlaten (wat bij mij het geval is) dat ‘ie dan gaat lopen als je normaal met je armen zwiept. Nou zwiepte ik vanmorgen zo hard met die armen dat voorbijgangers zich waarschijnlijk afvroegen of ik nog wel goed was, maar alsnog staat mijn groene ring nu op 8 bij een wandeling van 40 minuten stevig doorlopen..
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij doet hij het nu ook wel goed eigenlijk, als mijn hartslag maar hoog genoeg is. Boven de 100 gaat de groene ring wel lopen bij wandelen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven