Half groene bolletjes messenger

13-09-2018 18:24 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik weet zeker dat de groene bolletjes van messenger al besproken zijn op dit forum, maar toch heb ik een onderdeel nog niet voorbij zien komen (ook op andere forums niet)
Ik ben best wel bekend met messenger, ik gebruik het ook eigenlijk wel elke dag en weet alles wel te vinden, maar 1 ding is voor mij nog een vraag teken.

als ik messenger open en alle gesprekken zie staan zie ik bij sommige vrienden een Half groen bolletje staan. Ik weet hoe het zit met verzonden, afgeleverd, gelezen, online, offline, etc maar ik weet nogsteeds niet wat het half groene bolletje inhoud. de linker kant is groen en de rechter kant is gewoon wit (dus verticaal gescheiden van elkaar)
Ik kan het echt nergens terug vinden :-[ echt op geen enkel forum word het besproken of heb ik letterlijk de woorden "half groen bolletje" voorbij zien komen. Het kan ook zo zijn dat dit misschien wel al is besproken maar noemt iedereen het anders?
Ik weet niet of dit door specifiek mijn toestel komt (samsung galaxy S5) dat ik dit zie staan maar ik wil gewoon graag weten wat dit inhoud!.

Alvast bedankt mensen!! Xx
Alle reacties Link kopieren
3 sec Googlen (in het Engels) geeft aan dat dit betekent dat de persoon 'AFK' is, oftewel Away From Keyboard.

Eigenlijk houdt het in dat diegene Facebook wel open heeft staan maar niet actief is, omdat hij of zij weggestapt is van de computer (letterlijk AFK) ofwel met iets anders bezig is bijvoorbeeld VIVA forum. ;-)
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
missmisery schreef:
13-09-2018 19:43
3 sec Googlen (in het Engels) geeft aan dat dit betekent dat de persoon 'AFK' is, oftewel Away From Keyboard.

Eigenlijk houdt het in dat diegene Facebook wel open heeft staan maar niet actief is, omdat hij of zij weggestapt is van de computer (letterlijk AFK) ofwel met iets anders bezig is bijvoorbeeld VIVA forum. ;-)
Dan wel de indruk wil wekken een offline leven te hebben en zelf de messenger op AFK heeft gezet.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
gyda schreef:
13-09-2018 20:09
Dan wel de indruk wil wekken een offline leven te hebben en zelf de messenger op AFK heeft gezet.
Nee, dat kan dus niet :p Je moet Facebook letterlijk enige tijd niet gebruiken, maar wel open hebben als tabblad.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij betekend het dat je in het afgelopen uur online was.
Alle reacties Link kopieren
missmisery schreef:
13-09-2018 19:43
3 sec Googlen (in het Engels) geeft aan dat dit betekent dat de persoon 'AFK' is, oftewel Away From Keyboard.

Eigenlijk houdt het in dat diegene Facebook wel open heeft staan maar niet actief is, omdat hij of zij weggestapt is van de computer (letterlijk AFK) ofwel met iets anders bezig is bijvoorbeeld VIVA forum. ;-)
oohhwww HAHA vet simpel duss xD dankjewell voor het reageren!!
Je hebt zoveel vraagtekens beantwoord! Terwijl het dus super easy op te zoeken is 😂
Thnkyouu xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven