Halleluja!!! Eindelijk de filter op de app ontdekt!!

08-04-2014 18:33 14 berichten
Gek werd ik van alle zwanger, baby en kinderellende topics! Ik was voornemens aan Viva te vragen of hier een oplossing voor was, toen ik de filter ontdekte! Zomaar ineens!

Vast onnozel van mij maar ik ben zo blij dat ik van die overbodige topics af ben, dat ik jullie wil informeren, mochten jullie net als ik stom genoeg niet in de gaten hebben dat je dit gewoon uit kunt zetten!

Halleluja!!!!!!

En nu maar hopen dat de filter werkt, en dat forummers die een galajurkje zoeken voor een 12-jarig meisje dit ook netjes onder de kinderellende pijler doen....
Alle reacties Link kopieren
Haha!
Waarom heb ik hier nog niet aan gedacht?? Belande net wéér in een topic waarin een volwassen vrouw zichzelf mama noemt.

Goede tip! Thnx
Graag gedaan!!! Wat ben ik hier blij mee zeg!!!
De app? is er een app?
quote:WellieB schreef op 08 april 2014 @ 18:33:

Gek werd ik van alle zwanger, baby en kinderellende topics! Ik was voornemens aan Viva te vragen of hier een oplossing voor was, toen ik de filter ontdekte! Zomaar ineens!

Vast onnozel van mij maar ik ben zo blij dat ik van die overbodige topics af ben, dat ik jullie wil informeren, mochten jullie net als ik stom genoeg niet in de gaten hebben dat je dit gewoon uit kunt zetten!

Halleluja!!!!!!

En nu maar hopen dat de filter werkt, en dat forummers die een galajurkje zoeken voor een 12-jarig meisje dit ook netjes onder de kinderellende pijler doen....En waar kun je die filter vinden?
Bij mij staat hij rechtsboven onder de zoekbalk.

Naast mijn avatar staat mijn gegevens mijn voorkeuren en inbox.

Je vindt het bij mijn voorkeuren .
En in de Viva app ook rechtsboven!
Handig! En fijn dat je het deelt, haha, ik vroeg me ook al af of je bepaalde dingen kon filteren. Dankjewel.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie op app via mobiel wel bij profiel komen? Krijg foutmelding.
Ik zie geen zoekfunctie?

Is dat voor alle apps, want de app op de iPhone ziet er anders uit dan wat je beschrijft.
Pretzel heeft het denk ik over de gewone website.

Ik heb ook een Iphone, en als je de Viva-app opent, kom je in 'nu op Viva', als je ingelogt bent zie je daar rechtsboven de filter staan.
Nou bij mij werkt ie niet.

Ik heb 'kinderen' en 'zwanger' geblokkeerd en ik zie bij de actieve onderwerpen nog steeds ''wij proberen door'' en ''navelstrengbloed donatie''
Ahh... Gevonden. Perfect. Mijn dank is groot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven