harde schijf redden?
woensdag 24 november 2010 om 15:47
Hallo,
wie kan me helpen? Mijn laptop is kapot, hij kan niet meer opladen en mijn accu is nu leeg. Mijn harde schijf staat alleen nog vol met foto's en documenten. Ik heb gezien dat HD recovery mogelijk is,maar dat is heel duur (hdrecovery: vanaf 780 euro!).
Ik heb een externe harde schijf, maar als ik die op de laptop aansluit, dan kom ik er nog steeds niet bij.
Heeft iemand een (voordelige) tip om de info van mijn harde schijf af te halen?
wie kan me helpen? Mijn laptop is kapot, hij kan niet meer opladen en mijn accu is nu leeg. Mijn harde schijf staat alleen nog vol met foto's en documenten. Ik heb gezien dat HD recovery mogelijk is,maar dat is heel duur (hdrecovery: vanaf 780 euro!).
Ik heb een externe harde schijf, maar als ik die op de laptop aansluit, dan kom ik er nog steeds niet bij.
Heeft iemand een (voordelige) tip om de info van mijn harde schijf af te halen?
woensdag 24 november 2010 om 16:25
@tegucigalpa: daar heb ik ook naar gezocht, dan had ik namelijk ook mijn laptop kunnen redden. Maar de aansluiting voor het opladen is stuk, de accu is volgens mij gewoon leeg.
Maar voor mijn laptop uit de prehistorie kan ik geen nieuwe volle accu vinden. het is een oude acer, de nieuwere modellen hebben ook geen accu die erop past.
@septembergirl: dat vond ik altijd zo'n flauwekul, maar toch maar een externe harde schijf gekocht toen ik merkte dat ie snel leegliep. Maar voor ik alles kon overzetten, was hij dus leeg.
@ knurfje: ik woon in Amsterdam, apeldoorn wel wat ver weg, maar bedankt
Maar voor mijn laptop uit de prehistorie kan ik geen nieuwe volle accu vinden. het is een oude acer, de nieuwere modellen hebben ook geen accu die erop past.
@septembergirl: dat vond ik altijd zo'n flauwekul, maar toch maar een externe harde schijf gekocht toen ik merkte dat ie snel leegliep. Maar voor ik alles kon overzetten, was hij dus leeg.
@ knurfje: ik woon in Amsterdam, apeldoorn wel wat ver weg, maar bedankt
woensdag 24 november 2010 om 16:35
woensdag 24 november 2010 om 17:27
Beetje computerzaak kan je aan een behuizing helpen waar je de laptop harddisk, aangenomen dat 'ie nog goed is, in zet en zo aan een andere PC hangt. Voor een schappelijke prijs zal een winkel 'm uit je laptop slopen en in de behuizing zetten. Vervolgens aan jou de taak om te zorgen dat je een reserve kopie maakt.