Help! Hotmailaccount is geblokkeerd!

15-12-2011 22:24 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!

Al 2 dagen lang kan ik mijn mail niet checken.

Mijn hotmailaccount blijkt te zijn geblokkeerd.

Kan te maken hebben met spammers, staat er.

Als ik door wil gaan, moet ik mijn 06-nummer invoeren, zodat ik een code krijg om hem te de-blokkeren. Vreemd he?!

Kan echt niet zonder mijn mail!!

Weet iemand wat ik kan doen?
1.Instellen bij Hotmail, dat u om de 72 uur een nieuw password (wachtwoord) wilt. Daarbij direct de post in archiefmap plaatsen of verwijderen en de map Verwijderde items leegmaken. U behoudt dan uw account, maar bent voortdurend bezig uw password aan te passen en de instellingen bijvoorbeeld in Windows Live Mail of Microsoft Outlook;

2.Zelf om de zoveel dagen een nieuw password regelen. Dit levert hetzelfde werk als onder 1;

3.Een nieuw account bij Hotmail aanvragen. Het slimste is om er een te kiezen, die niet naar uw naam verwijst, zodat de afzender dit e-mailaccount niet kan traceren. Hiermee kunt u wel een deel van uw eigenheid kwijtraken, als bijvoorbeeld in het e-mailadres uw eigen naam stond. Deze kunt u dan niet meer gebruiken en u moet dan in feite gaan werken onder een schuilnaam. Geef zo wie zo geen echte NAW gegevens bij het aanvragen van een nieuw Hotmail account, want die zijn dan dus ook te vinden op internet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jep, je 06-nummer invoeren.
idd je 06nummer geven en dan kun je weer inloggen
Zo wie zo in een officiele tekst????? Man waar gaat dit naar toe
Dit heb ik ook gehad. En gewoon opgelost door het mobilenummer door te geven. Toen mijn account weer actief was heb ik mijn mobiel nummer ook gelijk weer eruit gehaald.
Ook bij mijn dochtertje van 11 gebeurde dit vandaag. Idd via mobiel nummer(van mij, niet van haar!!!) code gekregen,nieuw wachtwoord, en zij kon weer inloggen. Vreemd, nooit eerder meegemaakt!
He dit had ik 2 dagen geleden ook! Ik heb toen ook via een sms code mijn account weer kunnen activeren, maar ik vond het zo raar, heb direct me wachtwoord veranderd.
Mmm, die van mij is een paar weken geleden ook geblokkeerd.

Met geen mogelijkheid krijg ik hem unblocked! Moest allerlei vragen beantwoorden, nooit meer iets gehoord. Ik kan nergens mijn mobiele numer opgeven....? Waar kan ik dat doen?
Vreemd hoor. Ik vind het geen fijn idee dat je je mobiel nummer moet geven aan een account club die zo toegang hebben tot al je gegevens. Mijn account vraagt er ook steeds om, onder het mom van 'als je je wachtwoord kwijt bent kun je nooit meer in je account, geef ons daarom je mobiele nummer'.
Misschien heeft het hiermee te maken.

http://www.zdnet.nl/news/120794/microso ... laccounts/

http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=66263
Ik vond het ook niet zo prettig om mijn 06 in te voeren, maar heb het wel gedaan.

Ik moest gewoon mijn mail weer kunnen checken!

Bedankt voor de tips!

Doezel; als je via hotmail sign in probeert in te loggen, dan vragen ze daar wel om je nummer.

Op het laatst kun je je nummer laten verwijderen.

Succes!
Vreemd, na jullie berichtjes zelf even mijn hotmail gecheckt maar ik kon gewoon inloggen en mijn mail lezen.
.
quote:nerd_ schreef op 16 december 2011 @ 20:27:

@Mysty

Dat is alleen maar als je bv. een gehackt account hebt, of een worm die " bezig" is, enz.Oké, dus er is nu nog niets aan de hand met mijn hotmail.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven