HELP, water in mijn Sony ereader
zaterdag 15 september 2012 om 21:55
Lig ik lekker op mijn bedje in de zon aan ons prive zwembad in Frankrijk, vindt de hond het nodig om een half glas water over mijn Sony PRST1 ereader te gooien.
Nou heeft dat ding dus geen aan en uitknop dus ik kan hem niet uitzetten.
Nu heb ik in plaats van mijn laatst gelezen boek de melding staan:
Opening Book
Maar wat er ook gebeurd, er opent niets ;-(
Resetten doet hij niet, helemaal uitzetten ook niet meer.
Betekend dit het einde van mijn ereader?
Ik hoop het niet want ik ben nog een week weg.
Oh misschien ter info, ik heb geen laptop bij me en opladen deed ik via mijn Blackberry adapter, maar dat doet hij ook niet meer.
Iemand een lunineus idee om mijn ereader weer aan de praat te krijgen of moet ik in sneltreinvaart Frans gaan leren en franse boeken gaan lezen....
Nou heeft dat ding dus geen aan en uitknop dus ik kan hem niet uitzetten.
Nu heb ik in plaats van mijn laatst gelezen boek de melding staan:
Opening Book
Maar wat er ook gebeurd, er opent niets ;-(
Resetten doet hij niet, helemaal uitzetten ook niet meer.
Betekend dit het einde van mijn ereader?
Ik hoop het niet want ik ben nog een week weg.
Oh misschien ter info, ik heb geen laptop bij me en opladen deed ik via mijn Blackberry adapter, maar dat doet hij ook niet meer.
Iemand een lunineus idee om mijn ereader weer aan de praat te krijgen of moet ik in sneltreinvaart Frans gaan leren en franse boeken gaan lezen....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 15 september 2012 om 22:29
quote:Summerdance schreef op 15 september 2012 @ 22:23:
Leentje....druk in de weer met zout en roze wc papier hier nu hoor...
Bedankt voor alle tips trouwens!
Mocht tie nou stuk zijn, dan kom ik wel gewoon weer heel veel forummen!
Leentje....druk in de weer met zout en roze wc papier hier nu hoor...
Bedankt voor alle tips trouwens!
Mocht tie nou stuk zijn, dan kom ik wel gewoon weer heel veel forummen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 15 september 2012 om 22:29
zaterdag 15 september 2012 om 22:35
Een losbandige vrouw krijgt een baby, heeft een beste vriendin en das een beetje een sufdoosje MAAR heeft wel een leuke man.
Oud studiegenoot van de losbandige vriendin.
En de losbandige vriendin heeft net de leuke man een beurt gegeven en daar os het sufdoosje achter gekomen.
En er vond net een gevecht plaats in een bos in Schotland tussen de beide dames....
En de losbandige vriendin heeft net de leuke man een beurt gegeven en daar os het sufdoosje achter gekomen.
En er vond net een gevecht plaats in een bos in Schotland tussen de beide dames....
zaterdag 15 september 2012 om 22:39
quote:Summerdance schreef op 15 september 2012 @ 22:35:
Een losbandige vrouw krijgt een baby, heeft een beste vriendin en das een beetje een sufdoosje MAAR heeft wel een leuke man.
En er vond net een gevecht plaats in een bos in Schotland tussen de beide dames....Ohw bouquetreeksje dus. Loopt goed af!
En er vond net een gevecht plaats in een bos in Schotland tussen de beide dames....Ohw bouquetreeksje dus. Loopt goed af!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 15 september 2012 om 22:42
quote:Summerdance schreef op 15 september 2012 @ 22:35:
En er vond net een gevecht plaats in een bos in Schotland tussen de beide dames....Hoe herkenbaar Het is net het vivaforum maar dan moet je Schotland veranderen in Noorwegen.
En er vond net een gevecht plaats in een bos in Schotland tussen de beide dames....Hoe herkenbaar Het is net het vivaforum maar dan moet je Schotland veranderen in Noorwegen.
zaterdag 15 september 2012 om 23:28
Supersas....juist DAT werkt niet meer, al druk ik een kwartier op die aan en uit knop.
Hiij lijkt wel vastgelopen op zo.
En Aventura, ik ben net als Yas wel benieuwd hoe ik het boek, waarvan ik de titel niet weet in vredesnaam op mijn mobiel krijg...
Maar eerst ga ik een tukkie doen!
Bedankt allemaal!!
Hiij lijkt wel vastgelopen op zo.
En Aventura, ik ben net als Yas wel benieuwd hoe ik het boek, waarvan ik de titel niet weet in vredesnaam op mijn mobiel krijg...
Maar eerst ga ik een tukkie doen!
Bedankt allemaal!!
zondag 16 september 2012 om 09:16
Goh balen Sum, ik hoop dat jouw e reader het inmiddels weer doet.
Dat boek wat je aan het lezen was heet dat misschien kleine meisjes van Helen Fitzgerald?
Dit boek heb ik ooit eens gelezen en lijkt op het boek wat jij beschrijft.
Dat boek wat je aan het lezen was heet dat misschien kleine meisjes van Helen Fitzgerald?
Dit boek heb ik ooit eens gelezen en lijkt op het boek wat jij beschrijft.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 16 september 2012 om 09:17
http://www.weblezen.nl/
Misschien is dit iets voor je? Ik heb er geen ervaring mee, maar je schijnt er boeken op je mobiel mee te kunnen lezen, zonder download.
Misschien is dit iets voor je? Ik heb er geen ervaring mee, maar je schijnt er boeken op je mobiel mee te kunnen lezen, zonder download.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
zondag 16 september 2012 om 10:39
zondag 16 september 2012 om 10:49
HIJ DOET HET WEER!!!!!
Ik dacht ik druk nog ene keer op alle knopjes!
Moest alles opnieuw instellen, maar mijn boeken staan er God zij dank nog op!!
Snel verder lezen in kleine meisjes.
Allemaal bedankt voor de steun, de tips en de adviezen.
Ik ben er diep door geroerd!!!
Ik dacht ik druk nog ene keer op alle knopjes!
Moest alles opnieuw instellen, maar mijn boeken staan er God zij dank nog op!!
Snel verder lezen in kleine meisjes.
Allemaal bedankt voor de steun, de tips en de adviezen.
Ik ben er diep door geroerd!!!