HELP!!!!!!!

09-02-2011 23:46 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een probleem en hoop echt dat iemand mij wil helpen. Ik ben vandaag lid geworden van deze site en hoop dat ik dit bericht wel goed plaats, maar dat merk ik vast vanzelf ;).

Ik ben bezig met een filmpje voor mijn opleiding (dit is een keuzevak, dus ben er niet goed in) en ik wil hier een liedje onder zetten. Het is een filmpje over New York en nu heb ik een liedje gevonden op Youtube wat hier perfect bij past namelijk deze :

http://www.youtube.com/watch?v=VtwPQH0NKpE

Kan iemand mij vertellen hoe ik het liedje hier vandaan krijg? Dus dat ik het gewoon als mp3 oid onder een eigen filmpje kan plaatsen? Ik moet het morgenmiddag voor 5 uur inleveren, dus zou te gek zijn als iemand mij wil helpen hiermee! Gaat dus om dit filmpje (en dan de muziek eronder dus)

http://www.youtube.com/watch?v=VtwPQH0NKpE

p.s. het liedje is verder niet te downloaden ofzo, daar heb ik al naar gezocht. Ik had op google gezocht en daar stond iets over rippen?? Bedankt alvast voor de redden engel!
quote:jas schreef op 10 februari 2011 @ 01:13:

Pompidompidom.... ik ga zo naar bed en haal de link weg voor ik naar bed ga, voor 't geval dat het niet mag want wil natuurlijk wel gezellig met Tweeling blijven kletsen...En ik met jou dus ik hoop maar dat ik niet fout bezig ben;)
.
quote:jas schreef op 10 februari 2011 @ 01:16:

Ja dat gehecht zijn aan eigen manier kan ik me heel goed indenken. Heb daarom niet eens naar jouw manier gekeken, erg hè.

Ja heel erg, ik heb wel naar jouw manier gekeken

Slaap lekker

Is het al gelukt Digi?
.
Ik duik er in, als TO het nu nog niet gelukt is moet er misschien een man aan te pas komen om het uit te leggen.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:jas schreef op 10 februari 2011 @ 01:27:

Ik duik er in, als TO het nu nog niet gelukt is moet er misschien een man aan te pas komen om het uit te leggen. Nee echt niet:P Mijn manier is te simpel, en ik kan het iedereen uitleggen
.
Hahhaha!

Ik ben echt weg nu, tot morgen!
Als het Digi maar lukt Jas, maar miss slaapt ze al lekker;)

Tot morgen
.
clipconverter.cc
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
ik bedoel: www.clipconverter.cc
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
En Digi, is het gelukt?

Ben blij dat ik niet langer gewacht heb tot je het kwam vertellen...
Nog niet gelukt, mijn browser blokkeert al die websites, weet niet wat ik moet doen, ten einde raad eigenlijk wel!
Misschien bij een vriendin proberen?
En als je een andere browser gebruikt/virusscanner aanpast voor deze sites?
Even OT: ben ik de enige die zich rot ergert aan zo'n topictitel als deze?!? Dat schreeuwerige gedoe, en dan gaat het om zoiets... Begin dan op tijd aan je opdracht.
Je hoeft toch niet te reageren? Het was niet bedoeld om te "irriteren" en dit is een belangrijke opdracht. Vanwege familieomstandigheden pas laat kunnen beginnen, dus je oordeel is wel vrij hard hoor..
Natuurlijk hoef ik niet inhoudelijk te reageren, dat doe ik ook niet, maar als ik zo'n topictitel zie schrik ik toch altijd heel even (stom natuurlijk, dat geef ik toe), en het gaat dan over iets als een computerschoolopdracht. Iedereen vindt zijn/haar topic belangrijk, logisch, maar niet iedereen gilt meteen HELP!!!!!

Ik vroeg me af of meer mensen zich daaraan ergeren.

Succes verder met je opdracht.
Ja eens met Jajajanneke. Ik dacht dat je minstens lag te kreperen of je kind per ongeluk had vergiftigd ofzo en totaal in paniek een topic had geopend (ipv naar het ziekenhuis te racen).

Je kan toch ook gewoon een titel schrijven die past bij de inhoud. Iets als: Liedje YouTube rippen ofzo. Desnoods zet je er Spoed voor (Spoed: Liedje YouTube rippen).

Voor ons is het fijn als we niet 80.000 HELP!!!!!!! Topics hebben, maar dat we zien waar het over gaat zodat je wel of niet kunt klikken. Dat is netjes naar ons toe, omdat jij graag wat van ons wilt: hulp. Ik zie dan ook geen reden om zo kribbig op Jajajanneke te reageren, het gaat niet alléén om jou.

En wat zij al aangeeft: voor iedereen is zijn of haar topic belangrijk.
Sorry dan, was echt niet de bedoeling hoor!
Het is inmiddels wel gelukt, dus nu kan ik het filmpje afmaken en kan iedereen genieten van de muziek Bedankt voor al jullie geduld en hulp!
Gelukkig dat het je gelukt is!
quote:Jajajanneke schreef op 10 februari 2011 @ 10:50:

Natuurlijk hoef ik niet inhoudelijk te reageren, dat doe ik ook niet, maar als ik zo'n topictitel zie schrik ik toch altijd heel even (stom natuurlijk, dat geef ik toe), en het gaat dan over iets als een computerschoolopdracht. Iedereen vindt zijn/haar topic belangrijk, logisch, maar niet iedereen gilt meteen HELP!!!!!

Ik vroeg me af of meer mensen zich daaraan ergeren.

Succes verder met je opdracht.

Van zn topic op de Digi pijler schrik je?

Wel lief die betrokkenheid, maar ga dan TO niet verantwoordelijk maken.
.
quote:Primabella schreef op 10 februari 2011 @ 11:03:

Ja eens met Jajajanneke. Ik dacht dat je minstens lag te kreperen of je kind per ongeluk had vergiftigd ofzo en totaal in paniek een topic had geopend (ipv naar het ziekenhuis te racen).

Je kan toch ook gewoon een titel schrijven die past bij de inhoud. Iets als: Liedje YouTube rippen ofzo. Desnoods zet je er Spoed voor (Spoed: Liedje YouTube rippen).

Voor ons is het fijn als we niet 80.000 HELP!!!!!!! Topics hebben, maar dat we zien waar het over gaat zodat je wel of niet kunt klikken. Dat is netjes naar ons toe, omdat jij graag wat van ons wilt: hulp. Ik zie dan ook geen reden om zo kribbig op Jajajanneke te reageren, het gaat niet alléén om jou.

En wat zij al aangeeft: voor iedereen is zijn of haar topic belangrijk.Hetzelfde verhaal, dit is de Digi pijler hoezo een kind vergiftigd?
.
Super dat het gelukt is Digi, fijn om te lezen, jammer dat we het filmpje niet kunnen zien;)
.
Ik forum mobiel, en zie bij de nieuwe topics niet staan wat voor categorie het is.
Dat kan maar hoef hoef je TO niet kwalijk te nemen.

Je vroeg of meer mensen zich ergeren aan zo'n topic titel, ik dus niet dat lijkt me duidelijk;) Dit was een leuk topic omdat we allemaal druk bezig waren om Digi te helpen, en dan kom jij zo binnenvallen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven