Hoe halen we die ruis eruit?
woensdag 10 juni 2015 om 20:11
woensdag 10 juni 2015 om 20:23
google
opname ruis verwijderen
https://www.youtube.com/watch?v=mFfMwQCOe84
opname ruis verwijderen
https://www.youtube.com/watch?v=mFfMwQCOe84
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
woensdag 10 juni 2015 om 21:46
Thanks. Ik heb audacity portable geprobeerd binnen te halen, downloaden lukt wel maar kan het bestand niet openen. Hij is wel zichtbaar in de map downloads en in de map bestanden maar ik zie nergens dat het programma wordt geopend of via een app zichtbaar wordt. Er wordt aangegeven dat er geen applicatie is gevonden om dit uit te voeren.
En in de app store is hij ook niet binnen te halen.
En in de app store is hij ook niet binnen te halen.
woensdag 10 juni 2015 om 23:23
woensdag 10 juni 2015 om 23:38
Het lijkt me gemakkelijker om de opname van de tablet af te halen en vanaf daar verder te werken. Misschien is het mogelijk om het amr bestand aan jezelf te mailen? Anders kan je de tablet met een kabeltje aansluiten op de pc en zo overzetten.
Vervolgens audacity op de pc installeren met bijbehorende extra plug in, en je kan aan de slag.
Ik werk zelf weinig met Android apps, voor het zelfde geld weet iemand anders daar een app voor. Als je zelf in de Google store zoekt op audio amr editing, vind je dan iets?
Vervolgens audacity op de pc installeren met bijbehorende extra plug in, en je kan aan de slag.
Ik werk zelf weinig met Android apps, voor het zelfde geld weet iemand anders daar een app voor. Als je zelf in de Google store zoekt op audio amr editing, vind je dan iets?
donderdag 11 juni 2015 om 00:06
Het bestand is te groot om te mailen. Heel stom van ons we hadden even moeten testen of her geluid goed was
Ik heb geen PC nu, dat wordt pas volgende week. Morgen proef presentatie. We moeten het er maar mee doen en anders opnieuw beginnen vrees ik. Thanks voor je hulp. Maar ik kom er zeker nog op terug hoor .
Ik heb geen PC nu, dat wordt pas volgende week. Morgen proef presentatie. We moeten het er maar mee doen en anders opnieuw beginnen vrees ik. Thanks voor je hulp. Maar ik kom er zeker nog op terug hoor .