hotmail
woensdag 13 juli 2011 om 14:11
woensdag 13 juli 2011 om 14:23
woensdag 13 juli 2011 om 14:23
Dus je wilt het wel prive vertellen? Ok mijn email is louisavuitton@hotmail.com. Niet hacken hoor! Mijn geheime vraag raadt je nooit: van welke mode-ontwerper (die van die tassen) is Louisa het nichtje?
Je moet wel heul slim zijn om dat te raden
Je moet wel heul slim zijn om dat te raden
woensdag 13 juli 2011 om 14:24
ik grijp alle hulp aan die ik kan pakken en dan word ik belachelijk gemaakt....en weet je.....als er iemand op sterven ligt en er nodig rekenigen en dergelijke betaald moet worden en er waarschijnlijk ook al dreigende afsluitingen gestuurd zijn naar die hotrmail.....
alles gaat via dat mail adres....dat is het enige dat hij gebruikte.
alles gaat via dat mail adres....dat is het enige dat hij gebruikte.
woensdag 13 juli 2011 om 14:26
woensdag 13 juli 2011 om 14:27
quote:louisavuitton schreef op 13 juli 2011 @ 14:23:
Dus je wilt het wel prive vertellen? Ok mijn email is louisavuitton@hotmail.com. Niet hacken hoor! Mijn geheime vraag raadt je nooit: van welke mode-ontwerper (die van die tassen) is Louisa het nichtje?
Je moet wel heul slim zijn om dat te raden Wat een lullige reaktie. Jij gaat blijkbaar altijd uit van het slechte in de mens en dus dit gaat om een hacker?
Je moet wel heul slim zijn om dat te raden Wat een lullige reaktie. Jij gaat blijkbaar altijd uit van het slechte in de mens en dus dit gaat om een hacker?