hotmail

13-07-2011 14:11 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek dringend hulp ...echt met spoed...iemand die me kan helpen met hotmail.....het helpen openen van een hotmail-account van iemand die ernstig ziek is en het zelf niet meer weet...want er staat belangrijke informatie op...!!..

HELP HELP....
quote:aniet44 schreef op 13 juli 2011 @ 14:41:

ik hoop voor jullie dat je zelf nooit in deze situatie komen....wat word je hier schofterig behandeld...noemen ze hulp forum....

vraag me af waneer je echt hulp krijgt...???

wat moet je doen om echt hulp te krijgen...je hebt het over hotmail.....daar kom je ook niet verder mee....en als ik een hacker was...denk je dan werkelijk dat ik hier mijn verhaal ging doen....Denk eens na.....ALS JE DAT KUNT TENMINTSE..!!

HARTELIJK DANK VOOR JULLIE GOEDE HULPDIENST....PRACHTIG....GEWELDIG.....SUPER TOPPIE EN NOGMAALS...KEI BEDANKT HOOR....Gedraag je eens normaal. Of laat je nakijken.
quote:aniet44 schreef op 13 juli 2011 @ 14:41:

ik hoop voor jullie dat je zelf nooit in deze situatie komen....wat word je hier schofterig behandeld...noemen ze hulp forum....

vraag me af waneer je echt hulp krijgt...???

wat moet je doen om echt hulp te krijgen...je hebt het over hotmail.....daar kom je ook niet verder mee....en als ik een hacker was...denk je dan werkelijk dat ik hier mijn verhaal ging doen....Denk eens na.....ALS JE DAT KUNT TENMINTSE..!!

HARTELIJK DANK VOOR JULLIE GOEDE HULPDIENST....PRACHTIG....GEWELDIG.....SUPER TOPPIE EN NOGMAALS...KEI BEDANKT HOOR....Ja joh....het vivaforum is jouw persoonlijke vraagbaak, googlemachine, hulpinstantie en problemsolver.... Ga eens snel heen
sinds wanneer zijn we een hulpforum?
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 13 juli 2011 @ 14:44:

......

Geef ik eens zinnig advies krijg ik dit

Ze bedankt toch vriendelijk?
quote:Zaza_zebra schreef op 13 juli 2011 @ 14:33:

Zijn vrouw die achterblijft kan je dan mooi even de aanmaningen en rekeningen geven die via de post gekomen moeten zijn.

Overigens kan zijn vrouw die achterblijft òòk gewoon de rekeningen betalen zodat er niets afgesloten gaat worden, òf even bellen met de betreffende instanties, uitleggen dat haar man ziek is, en een betalingsregeling treffen.

Teminste, in de echte wereld werkt dat zo. Oja en dit is goeie hulp. En zo niet dan ga je maar lekker Microsoft bellen met je hack probleem.
quote:Maja82 schreef op 13 juli 2011 @ 14:44:

sinds wanneer zijn we een hulpforum?Ah joh, we hebben jou toch ook geholpen met houten badkameraccessoires? Was dat eigenlijk voor je badeendje, die op sterven lag?
Precies Zaza zebra geeft goede en bruikbare tips. Is het nog niet goed!
Denk je dat het viva forum vol hackers zit? Waarom denk je dat email beveiliging heeft? Juist...zodat niet iedereen erbij kan. Bespaar je de moeite en ga je vrienden steunen. Deze zoektocht levert niets op!
Ben jij soms zijn minnares en heeft zijn vrouw hem half dood geknuppeld toen ze erachter kwam dat ie vreemdging?
En je snapt zelf niet dat hier wat argwanend op wordt gereageerd?

Neem eens een kijkje op de relatiepijler, hoeveel vrouwen lezen daar niet "per ongeluk" de mail van een man, en je snapt meteen de argwaan. Nog meer. Want een vreemde vraag blijft het.

Hoe was er gereageerd als je de volgende vraag had gesteld "help, ik moet iemands huis binnen komen om zijn post te lezen, maar ik heb de sleutel niet". Had je dan ook verwacht meteen hulp te krijgen?

Naja, laat maar. Ik zie al aan je laatste reactie dat je heel volwassen bent, dus waarom typ ik dit eigenlijk allemaal nog.

Oh ja. Het regent en ik moet eigenlijk boodschappen doen, maar ben het aan het uitstellen.
quote:SeptemberGirl schreef op 13 juli 2011 @ 14:47:

[...]

Ah joh, we hebben jou toch ook geholpen met houten badkameraccessoires? Was dat eigenlijk voor je badeendje, die op sterven lag?

(nogsteeds geen mooie houten haakjes trouwens)

Hoe ist met jou stro?
quote:Maja82 schreef op 13 juli 2011 @ 14:49:

[...]

Hoe ist met jou stro?

Pff, vooral heel erg stro-ig. Ik zag er vanochtend na het douchen uit als die gast van Tokio Hotel..... het wordt er niet beter op, helaas!

Hebben ze bij de praxis / gamma / trendhopper / Jyst geen mooie houten haakjes?
quote:Maja82 schreef op 13 juli 2011 @ 14:49:

[...]

Hoe ist met jou stro?Je kunt overwegen ze te maken van takjes.
quote:SeptemberGirl schreef op 13 juli 2011 @ 14:51:

[...]

Pff, vooral heel erg stro-ig. Ik zag er vanochtend na het douchen uit als die gast van Tokio Hotel..... het wordt er niet beter op, helaas!

Hebben ze bij de praxis / gamma / trendhopper / Jyst geen mooie houten haakjes?

Nop heb echt alles al afgezocht. Houten badrekjes enzo in overvloed maar ik heb geen bad.

Zat er al aan te denken om een stukje gordijnrail te nemen maar (iets met vriend en lastig)
quote:Maja82 schreef op 13 juli 2011 @ 14:53:

[...]

Zat er al aan te denken om een stukje gordijnrail te nemen maar (iets met vriend en lastig)

Wat hier heel goed werkte: ''zeg lief, ik heb een klusjesman gebeld om die gordijnen op te hangen, want jij hebt er blijkbaar toch geen tijd voor....''

Aan het eind van de avond hingen ze al!
quote:Very.Cherry schreef op 13 juli 2011 @ 14:33:

Gaat ie vreemd?Ja en zij wil nu alle mailtjes uit zijn hotmail verwijderen zodat zijn vrouw straks niet nog meer verdriet heeft.
O nee zulke klusjes doe ik zelf wel. Vriendd mag de tuin doen.

Nee hij vindt dat idee niet mooi.

Ach ja, we blijven zoeken.

Heb je dat hema-masker al geprobeerd? Ik was in eenkeer van mijn uitgedroogde kampeerhaar af.
hotmail heeft tegenwoordig een (hulp:S) forum! klik hier
quote:aniet44 schreef op 13 juli 2011 @ 14:14:

liever vertel ik je het prive....kan dat?...is nogal delicaat, vandaarquote:aniet44 schreef op 13 juli 2011 @ 14:24:

ik grijp alle hulp aan die ik kan pakken en dan word ik belachelijk gemaakt....en weet je.....als er iemand op sterven ligt en er nodig rekenigen en dergelijke betaald moet worden en er waarschijnlijk ook al dreigende afsluitingen gestuurd zijn naar die hotrmail.....

alles gaat via dat mail adres....dat is het enige dat hij gebruikte.

En wat is er dan zo genant of delicaat aan??

(gezien alle posts)
Beste forummers,

Wij zijn ervan op de hoogte dat er veel 'trollen' de kop opsteken momenteel op het forum. Maar probeer elkaar wel met respect te blijven behandelen. Op deze manier krijgen nieuwe forummers geen kans.. Niet iedereen is een troll..

Wij houden ook jullie in de gaten, dus houd je aan de huisregels!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:alexisss schreef op 13 juli 2011 @ 14:44:

[...]

Ja joh....het vivaforum is jouw persoonlijke vraagbaak, googlemachine, hulpinstantie en problemsolver.... Ga eens snel heen Mwah, zo ongeveer bij iedere vraag die je via google stelt kom je hier terecht, dus tja...
quote:Liv schreef op 13 juli 2011 @ 18:17:

[...]

Mwah, zo ongeveer bij iedere vraag die je via google stelt kom je hier terecht, dus tja...

Daar heb je ook weer een punt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven