hotmail

13-07-2011 14:11 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek dringend hulp ...echt met spoed...iemand die me kan helpen met hotmail.....het helpen openen van een hotmail-account van iemand die ernstig ziek is en het zelf niet meer weet...want er staat belangrijke informatie op...!!..

HELP HELP....
Ja en hotmail gaat wel mee in dit verhaal? Dacht het niet.....weet je...
Afsluitingen gaan via de deurwaarder per post.
nouhou ik weet het eigenlijk niet zo.....
wat een hulp hier......hij zal jullie dankbaar zijn

en zijn vrouw die achterblijft nog meer.
quote:aniet44 schreef op 13 juli 2011 @ 14:31:

en zijn vrouw die achterblijft nog meer.Nogmaals: begrijp je zelf niet dat dit een apart verhaal is?
Gaat ie vreemd?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Zijn vrouw die achterblijft kan je dan mooi even de aanmaningen en rekeningen geven die via de post gekomen moeten zijn.

Overigens kan zijn vrouw die achterblijft òòk gewoon de rekeningen betalen zodat er niets afgesloten gaat worden, òf even bellen met de betreffende instanties, uitleggen dat haar man ziek is, en een betalingsregeling treffen.

Teminste, in de echte wereld werkt dat zo.
Hoe simpel

afzender van de mail even telefonisch benaderen.

Probleem opgelost.
ach aniet, weet je als hij echt overlijd kun je altijd nog via de notaris uitstel van betaling aanvragen (spreek uit ervaring helaas). Afsluiten doen ze niet zomaar, vraag mij dan wel af hoe lang die rekeningen al niet betaald zijn en waarom niemand op het idee kwam om dergelijke dingen te gaan regelen voordat het te laat is.
Erger u niet, verwonder u slechts!

en zijn vrouw die achterblijft nog meer.ik laat me zeker geen schuldgevoel aanpraten door een hacker, dank u zeer

en zijn vrouw die achterblijft nog meer.Hadden zij ons iets gevraagd dan?
Nee hoor, ze wil het wel vertellen maar niet aan iedereen hier. Beetje vaag! Thats all! Ik wens TO heel veel sterkte
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 13 juli 2011 @ 14:33:

Hoe simpel

afzender van de mail even telefonisch benaderen.

Probleem opgelost.

Telefonisch?? Kan dat nog tegenwoordig?

Dat is zo....zo....zo ouderwets!
quote:mamalief schreef op 13 juli 2011 @ 14:37:

[...]

Telefonisch?? Kan dat nog tegenwoordig?

Dat is zo....zo....zo ouderwets!Ik weet het maar het werkt nog altijd volgens mij
Aniet, ga lekker verder, maar je denkt toch niet dat wij hier hulp kunnen bieden? En zijn vrouw weet het ww niet? Vreemd hoor.
ik hoop voor jullie dat je zelf nooit in deze situatie komen....wat word je hier schofterig behandeld...noemen ze hulp forum....

vraag me af waneer je echt hulp krijgt...???

wat moet je doen om echt hulp te krijgen...je hebt het over hotmail.....daar kom je ook niet verder mee....en als ik een hacker was...denk je dan werkelijk dat ik hier mijn verhaal ging doen....Denk eens na.....ALS JE DAT KUNT TENMINTSE..!!

HARTELIJK DANK VOOR JULLIE GOEDE HULPDIENST....PRACHTIG....GEWELDIG.....SUPER TOPPIE EN NOGMAALS...KEI BEDANKT HOOR....
quote:friezinnetje schreef op 13 juli 2011 @ 14:39:

En zijn vrouw weet het ww niet? Vreemd hoor.Misschien wil Aniet wel haar eigen hetemeeltjes verwijderen voordat zijn vrouw ze leest.
GRAAG GEDAAN ANIET, GA ZELF EENS NADENKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:aniet44 schreef op 13 juli 2011 @ 14:41:

ik hoop voor jullie dat je zelf nooit in deze situatie komen....wat word je hier schofterig behandeld...noemen ze hulp forum....

wat moet je doen om echt hulp te krijgen...je hebt het over hotmail.....daar kom je ook niet verder mee....en als ik een hacker was...denk je dan werkelijk dat ik hier mijn verhaal ging doen....Denk eens na.....ALS JE DAT KUNT TENMINTSE..!!

HARTELIJK DANK VOOR JULLIE GOEDE HULPDIENST....PRACHTIG....GEWELDIG.....SUPER TOPPIE EN NOGMAALS...KEI BEDANKT HOOR....Niks te danken hoor, graag gedaan!
quote:aniet44 schreef op 13 juli 2011 @ 14:41:

HARTELIJK DANK VOOR JULLIE GOEDE HULPDIENST....PRACHTIG....GEWELDIG.....SUPER TOPPIE EN NOGMAALS...KEI BEDANKT HOOR....GRAAG GEDAAN!! NOG EEN KEIFIJNE DAG GEWENST!!!
Graag gedaan.

En sterkte.
En voor een vraag over hotmail is er vast een ander forum waar je terecht kan.
......

Geef ik eens zinnig advies krijg ik dit

sinds wanneer is viva een HULPforum?
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 13 juli 2011 @ 14:39:

[...]

Ik weet het maar het werkt nog altijd volgens mij

Dat méén je niet!

Ik ga het meteen even proberen.

Telefoon zegt ze....en dan echt bellen? Práten dus door dat ding?

Kan dat echt nog joh?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven