Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!

02-01-2015 19:57 2219 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.

Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Mylene_Valerie schreef:
02-01-2015 20:00
LEUK ENN!!!
Voor jou :lips: :

Afbeelding


Archief topic:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
wow, zie mooie plaatjes tegen! thanks, kan ik me daar op vast gaan pinnen ipv .... ;)
(Of de juiste lippen (enn) )
Godver, heel hard forummen werkt niet. had ik maar gewoon al die tijd meegedaan ipv meelezen.
helpt het als je connecties hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 04 januari 2015 @ 01:59:

Deze vind ik echt leuk.



[afbeelding]Hij is erg leuk, lekker fris, zag niet eens meteen dat jij het was. Doet mij denken aan een vis die wat zuurstof haalt aan de oppervlakte . Knap gedaan hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:lala66 schreef op 04 januari 2015 @ 02:10:

helpt het als je connecties hebt?Wat is het probleem?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
oh-oh

Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 04 januari 2015 @ 02:19:

oh-oh

[afbeelding]Die vind ik al leuker dan die je nu hebt, dat losse poppenhoofd
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 januari 2015 @ 02:17:

[...]





Hij is erg leuk, lekker fris, zag niet eens meteen dat jij het was. Doet mij denken aan een vis die wat zuurstof haalt aan de oppervlakte . Knap gedaan hoor.Ik heb geen probleem! Mag dat ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:lala66 schreef op 04 januari 2015 @ 02:28:

[...]



Ik heb geen probleem! Mag dat ook?



Ja hoor. Weet niet waarom je dan mijn posting aan Enn quote maar geen probleem hoor.



Waarschijnlijk toch een klein probleempje met quoten
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh, verkeerd geciteerd ..MV
Gequuoot! fuck
Alle reacties Link kopieren
quote:lala66 schreef op 04 januari 2015 @ 02:31:

Oh, verkeerd geciteerd ..MVGequote
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend leuk topic! Mocht ik weer in een avatar crisis terecht komen, kom ik hier langs.
Ik weet nu al dat ik slecht in forummen ben. Ik ben te traag.!
Alle reacties Link kopieren
quote:Micchan schreef op 04 januari 2015 @ 02:32:

Wat een ontzettend leuk topic! Mocht ik weer in een avatar crisis terecht komen, kom ik hier langs. Ja jouw ava is uberschattig dus lekker houden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:lala66 schreef op 04 januari 2015 @ 02:33:

Ik weet nu al dat ik slecht in forummen ben. Ik ben te traag.!Maar wat kunnen wij (lees ik dus niet) voor je doen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
of een slechte QUoter. :(
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 januari 2015 @ 02:34:

[...]





Ja jouw ava is uberschattig dus lekker houden.



Dankje!

Ik vond die van jou altijd al leuk, maar nu met die knipoog is ook gaaf zeg.
damnit. er reageert iemand op me! (MyleneValery, ik hou nu al van je) (ook al kan jij erniks aan doen )
Alle reacties Link kopieren
Als iemand zin heeft om te knutselen... Ik zou graag van die grote wiebelogen op mijn ava willen
Nee heb je, ja kun je krijgen
Niemand kan iets voor me doen. Zoals het leven is

: je moet alles zelluf doen toch? met een beetje hulp dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:lala66 schreef op 04 januari 2015 @ 02:39:

damnit. er reageert iemand op me! (MyleneValery, ik hou nu al van je) (ook al kan jij erniks aan doen )Irritant he als ze allemaal slapen als jij wakker bent!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:lala66 schreef op 04 januari 2015 @ 02:42:

Niemand kan iets voor me doen. Zoals het leven is

: je moet alles zelluf doen toch? met een beetje hulp dan.
ik ben er klaar mee.

tot een andere keer maar weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven