Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!
vrijdag 2 januari 2015 om 19:57
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.
Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
:

Archief topic:

Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.
Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Voor jou

Archief topic:

enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zondag 4 januari 2015 om 16:16

zondag 4 januari 2015 om 23:14
quote:fluim schreef op 04 januari 2015 @ 23:10:
ik snap helemaal niet hoe jij dat doet
kan ook de link niet vinden en nog even en ik ga schretten
maar knipogen kan ik wel maken
[afbeelding]He niet teveel knipogen maken he, anders is de mijne niet meer uniek

[afbeelding]He niet teveel knipogen maken he, anders is de mijne niet meer uniek
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 4 januari 2015 om 23:15
Scret
Tramp, liar, dirty bitch, scabby mankfest and general Susan Willis. Beware of the Scretty Ones mind; they have catching stuff like fleas, and lying bitchitis.
Tramp, liar, dirty bitch, scabby mankfest and general Susan Willis. Beware of the Scretty Ones mind; they have catching stuff like fleas, and lying bitchitis.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 4 januari 2015 om 23:16
quote:fluim schreef op 04 januari 2015 @ 23:10:
[afbeelding] die sla ik op!

[afbeelding] die sla ik op!

zondag 4 januari 2015 om 23:18
ik gebruik anitmation shop, samen met paint shop pro 7 & 9
maar Enn had die haren al laten wapperen en dat heb ik proberen aan te passen
ga het zo wel proberen dmv 5 dezelfde plaatjes van jou en dan per plaatje de haren aan de linkerkant veranderen.
maar volgens mij heeft Enn echt een veel beter en handiger en sneller programma
maar Enn had die haren al laten wapperen en dat heb ik proberen aan te passen
ga het zo wel proberen dmv 5 dezelfde plaatjes van jou en dan per plaatje de haren aan de linkerkant veranderen.
maar volgens mij heeft Enn echt een veel beter en handiger en sneller programma
zondag 4 januari 2015 om 23:19
http://www166.lunapic.com/editor/
zondag 4 januari 2015 om 23:21
quote:fluim schreef op 04 januari 2015 @ 23:20:
Schretten, schrettende kainder enzo ken je toch wel
Nope maar Google zegt dit...
t versufte en schrettende kaind weer trug en dan mossie wachte tò ze aamel geholpe wazze. Dan kwam d' ... En daer profitere de klaaine kainder 't mêêste van!
Het komt uit de buurt van Sliedrecht.
Schretten, schrettende kainder enzo ken je toch wel

Nope maar Google zegt dit...
t versufte en schrettende kaind weer trug en dan mossie wachte tò ze aamel geholpe wazze. Dan kwam d' ... En daer profitere de klaaine kainder 't mêêste van!
Het komt uit de buurt van Sliedrecht.

zondag 4 januari 2015 om 23:24

zondag 4 januari 2015 om 23:25
quote:fluim schreef op 04 januari 2015 @ 23:24:
liever een scret dan een schretterd, dat dan weer wel
blèren, zegt dat wat?
hoofdstad van oostenrijk
liever een scret dan een schretterd, dat dan weer wel
blèren, zegt dat wat?
hoofdstad van oostenrijk