Digi
alle pijlers
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!
vrijdag 2 januari 2015 om 19:57
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.
Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Archief topic:
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.
Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Voor jou :
Archief topic:
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 3 januari 2015 om 12:49
quote:Enn schreef op 03 januari 2015 @ 12:13:
Het kan nog beter! Ik kijk er een andere keer weer verder naar want ik ga nu weg.
Oh dank je, geen probleem hoor een andere keer, ik houd deze ava nog even. Bij jouw voorbeeld wil ik alleen vragen de sterretjes te verwijderen hahaha. Sorry dat ik zo miep hoor ....
Ik heb gelezen dat ik tot en met 6 januari zonder gene deze ava kan gebruiken
Fijne dag nog.
Het kan nog beter! Ik kijk er een andere keer weer verder naar want ik ga nu weg.
Oh dank je, geen probleem hoor een andere keer, ik houd deze ava nog even. Bij jouw voorbeeld wil ik alleen vragen de sterretjes te verwijderen hahaha. Sorry dat ik zo miep hoor ....
Ik heb gelezen dat ik tot en met 6 januari zonder gene deze ava kan gebruiken
Fijne dag nog.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 3 januari 2015 om 13:01
zaterdag 3 januari 2015 om 13:19
quote:jennie77 schreef op 03 januari 2015 @ 13:08:
Ik blijf nog even bij deze,nu alleen zonder glitters.Leuk topic.
Hij is leuk mylene.
Oh wellicht had ik jouw ava gezien, zat al te denken waar ik het op het forum gezien had maar nu weet ik het hahahah.
Leuk is hij he! Ben er blij mee, maar die O en N ava komt er volgend jaar weer hoor, vond die ZO leuk. Nou dan hebben we nog Valentijnsdag, Pasen, ......
Knipoog past wel bij Valentijnsdag. Misschien tegen die tijd van 14 febr. een rood randje om de ava? Ach waar hebben we het over, duurt gelukkig nog een tijdje.
Ik blijf nog even bij deze,nu alleen zonder glitters.Leuk topic.
Hij is leuk mylene.
Oh wellicht had ik jouw ava gezien, zat al te denken waar ik het op het forum gezien had maar nu weet ik het hahahah.
Leuk is hij he! Ben er blij mee, maar die O en N ava komt er volgend jaar weer hoor, vond die ZO leuk. Nou dan hebben we nog Valentijnsdag, Pasen, ......
Knipoog past wel bij Valentijnsdag. Misschien tegen die tijd van 14 febr. een rood randje om de ava? Ach waar hebben we het over, duurt gelukkig nog een tijdje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 3 januari 2015 om 14:33
quote:estrellas2 schreef op 02 januari 2015 @ 23:02:
Dank je Enn! Hij is prachtig!
En "You're a star in Heaven now", zin uit het nummer van Anouk, dit nummer hebben wij op de crematie gedraaid.
Nogmaals dank en veel plezier met dit topic!
Bijzonder verhaal Estrellas2.
En lief van Enn dat ze er voor je was.
Dank je Enn! Hij is prachtig!
En "You're a star in Heaven now", zin uit het nummer van Anouk, dit nummer hebben wij op de crematie gedraaid.
Nogmaals dank en veel plezier met dit topic!
Bijzonder verhaal Estrellas2.
En lief van Enn dat ze er voor je was.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
zaterdag 3 januari 2015 om 14:37
quote:Enn schreef op 02 januari 2015 @ 23:58:
Maar ach ik kwam deze ook tegen.
[img]http://i62.tinypic.com/2ryrihx_th.jpg[/img]We doen het er mee
Maar ach ik kwam deze ook tegen.
[img]http://i62.tinypic.com/2ryrihx_th.jpg[/img]We doen het er mee
zaterdag 3 januari 2015 om 15:07
Leuk! Ff kijken of die van mij al werkt. Hij blijft maar laden...
Misschien in de OP wat linkjes naar websites waar je je avatar kan aanpassen?
Ik heb deze gebruikt:
http://www.online-image-editor.com/
Misschien in de OP wat linkjes naar websites waar je je avatar kan aanpassen?
Ik heb deze gebruikt:
http://www.online-image-editor.com/
zondag 4 januari 2015 om 01:54