Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!

02-01-2015 19:57 2219 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.

Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Mylene_Valerie schreef:
02-01-2015 20:00
LEUK ENN!!!
Voor jou :lips: :

Afbeelding

Archief topic:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
je kan ook 5 plaatjes nemen die om beurten een seconde of 70 blijven staan
Kersenbloesem.....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:fluim schreef op 05 januari 2015 @ 00:14:

je kan ook 5 plaatjes nemen die om beurten een seconde of 70 blijven staan

Dat zal de beelddenkers onder ons verwarren.

deze vind ik minder geschikt als ava.
dan ga je toch denken wat die fietser is gaan doen daar in het bos of waar dat dan ook is
Ja die vond ik idd ook lelijk. Ik heb nu een lieveheersbeestje, is deze wel leuk?
quote:Enn schreef op 04 januari 2015 @ 23:06:

Iemoos!

[afbeelding]

Gaaf! Dank je wel Enn. Nu even puzzelen hoe te wijzigen...

Gelukt! Nu lijk ik echt op mijn ava
sla het plaatje op (op je desktop)

ga hierheen http://forum.viva.nl/forum/edit_user

klik op choose file

choose het plaatje (dat op je desktop staat)

ga een beetje naar onder

daar zie je een zwart vlak met de woorden Verstuur wijzigingen.

dan kom je weer hier

dan zie je nog niet het juiste

dus refresh je een keer

en daar issie!
en je moet hem opslaan als .gif

niet .jpg

maar dat werkt niet op ipads enzo

moet je op pc of laptop doen.
Heb het zo gedaan op de iPad (misschien handig voor anderen):

Klik op het plaatje en dan op 'voeg toe aan fotobibliotheek'. Ga dan naar jouw account, klik op 'bestand' en selecteer dan 'uit fotobibliotheek'. Klik dan op de keuze 'filmrol'. Scroll naar onder op de pagina van jouw account en klik 'wijzig'. Dan verschijnt er zo'n 'lading' geval. Klik weer op forum en voilà.

Fluim, je moet handleidingen gaan schrijven. Een soort sticky topic op digitaal.
Ja maar je ogen staan nu toch stil.
Shit. Dan morgen op het werk (oeeeeh) even aanpassen. Laptop hangt aan de lader onder. Verdorie, had ik nog niet eens gezien.
quote:Bente- schreef op 05 januari 2015 @ 00:21:

Ja die vond ik idd ook lelijk. Ik heb nu een lieveheersbeestje, is deze wel leuk?Ik zie een vlinder. Neem gewoon eentje die jij mooi vindt, dan maakt het toch niet uit wat anderen vinden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik doe denk ik iets verkeerd. Want ondanks dat ik een plaatje selecteer, zie ik nog steeds niks.

Of zien jullie mijn avatar wel?
Je moet na je plaatje geselecteerd te hebben klicken op Verstuur wijzigingen

en niet op Wijzig je voorkeuren >
Poging 2
Gelukt.
Ja na een refresh zie ik hem nu ook.

Bedankt!
Leuk topic! Ik zie het nu pas.

Geen hulp nodig want ik hou de mijne nog, maar dat wou ik gewoon even zeggen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat vinden jullie van mijn avatar? Ik heb hem al een tijdje.

Echt énig.
Nog iets anders?
Bij mij heeft het zo hard geregend dat ik nu een aquarium met visjes heb. Hoop maar dat Struis lang zijn adem in kan houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven