Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!
vrijdag 2 januari 2015 om 19:57
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.
Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
:

Archief topic:

Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.
Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Voor jou

Archief topic:

enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

maandag 5 januari 2015 om 00:15
quote:fluim schreef op 05 januari 2015 @ 00:14:
je kan ook 5 plaatjes nemen die om beurten een seconde of 70 blijven staan
Dat zal de beelddenkers onder ons verwarren.
je kan ook 5 plaatjes nemen die om beurten een seconde of 70 blijven staan
Dat zal de beelddenkers onder ons verwarren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

maandag 5 januari 2015 om 01:06
sla het plaatje op (op je desktop)
ga hierheen http://forum.viva.nl/forum/edit_user
klik op choose file
choose het plaatje (dat op je desktop staat)
ga een beetje naar onder
daar zie je een zwart vlak met de woorden Verstuur wijzigingen.
dan kom je weer hier
dan zie je nog niet het juiste
dus refresh je een keer
en daar issie!
ga hierheen http://forum.viva.nl/forum/edit_user
klik op choose file
choose het plaatje (dat op je desktop staat)
ga een beetje naar onder
daar zie je een zwart vlak met de woorden Verstuur wijzigingen.
dan kom je weer hier
dan zie je nog niet het juiste
dus refresh je een keer
en daar issie!

maandag 5 januari 2015 om 01:11
Heb het zo gedaan op de iPad (misschien handig voor anderen):
Klik op het plaatje en dan op 'voeg toe aan fotobibliotheek'. Ga dan naar jouw account, klik op 'bestand' en selecteer dan 'uit fotobibliotheek'. Klik dan op de keuze 'filmrol'. Scroll naar onder op de pagina van jouw account en klik 'wijzig'. Dan verschijnt er zo'n 'lading' geval. Klik weer op forum en voilà.
Fluim, je moet handleidingen gaan schrijven. Een soort sticky topic op digitaal.
Klik op het plaatje en dan op 'voeg toe aan fotobibliotheek'. Ga dan naar jouw account, klik op 'bestand' en selecteer dan 'uit fotobibliotheek'. Klik dan op de keuze 'filmrol'. Scroll naar onder op de pagina van jouw account en klik 'wijzig'. Dan verschijnt er zo'n 'lading' geval. Klik weer op forum en voilà.
Fluim, je moet handleidingen gaan schrijven. Een soort sticky topic op digitaal.

maandag 5 januari 2015 om 10:26
quote:Bente- schreef op 05 januari 2015 @ 00:21:
Ja die vond ik idd ook lelijk. Ik heb nu een lieveheersbeestje, is deze wel leuk?Ik zie een vlinder. Neem gewoon eentje die jij mooi vindt, dan maakt het toch niet uit wat anderen vinden?
Ja die vond ik idd ook lelijk. Ik heb nu een lieveheersbeestje, is deze wel leuk?Ik zie een vlinder. Neem gewoon eentje die jij mooi vindt, dan maakt het toch niet uit wat anderen vinden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven