HTC Chacha

02-01-2012 09:43 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Ik heb eigenlijk een vraag over de accu van de HTC Chacha. Heb mezelf van de week een HTC Chacha aangeschaft en moet zeggen dat ik hier erg blij mee ben. Het enige nadeel wat ik tegen ben gekomen is de accu. Ik moet mijn mobiel bijna elke dag aan de oplader leggen. Ik heb verder niet heel veel verstand van apparatuur, maar ik vroeg me af of er voor deze mobiel ook betere accu's te koop zijn. Iemand die hier iets van af weet?

Bedankt!!!
Wat heb je allemaal aanstaan op je mobiel?

Als je bijv je GPS,internet,facebook,twitter enzo constant aan heb staan is hij idd zó leeg.

Ik heb een andere HTC maar die moet toch echt elke nacht aan de oplader. Volgens mij alle mobieltjes tegenwoordig toch?
Het is normaal dat je hem iedere dag moet opladen..! Stap eens een telefoonwinkel binnen en vraag of hun aan zwaarderde accu kunnen bestellen..!
Smartphones gaan over het algemeen maar een dag mee, soms zelfs korter!

En een zwaardere accu? Dan zou die er wel Al in zitten denk ik zo..
Idd mijn samsung smartphone gaat ook maar een dagje mee hoor. Komt door alle applicaties enzo.
Er bestaan accu's die langer mee gaan. Meestal zit er in een mobiel 1500mah en kan je ze kopen van 2000mah. Wik hebben dat in ieder geval wel.
quote:minniemouse86 schreef op 02 januari 2012 @ 09:53:

vraag of hun aan zwaarderde accu kunnen bestellen..!

Ik zou vragen of ZIJ een zwaardere accu kunnen bestellen. Het is immers zij bestellen en niet hun bestellen.

@sann_91: probeer Wi-Fi uit te zetten als je de deur uit gaat. Het continu trachten verbinding te maken kost een hoop stroom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven