HTC Desire Z, klein probleempje

02-02-2011 09:04 6 berichten
Hallo forummers

ik ben sinds begin januari in het bezit van een HTC Desire Z, ik ben er erg blij mee, superfijn toestel. Alleen heb ik sinds gisteren een ieniemini probleempje, iemand had mij gebeld maar ik had de oproep gemist. Ik kreeg toen dus een sms met ''oproep gemist, van die en die op die en die datum etc''. Ik heb die sms meteen verwijderd, aangezien ik al had gezien wie er gebeld had.

Alleen, nu blijft er bij mijn menu een ''1 ongelezen bericht'' melding staan. Terwijl het bericht al gewist is.

Ik krijg het niet weg. Iemand een idee?

Nee het is geen wereldprobleem maar ik zou het toch graag weg willen hebben.
Foon aan/uit zetten?
been there, done that

maar helaas, dat is niet de oplossing
nevermind, ik heb maar alle berichten gewist van die persoon ;) nu is de melding ook weg.

Alle reacties Link kopieren
Heerlijk toestel idd.....fijn dat het al opgelost is...niet zoals het hoort wellicht maar toch ;)
Alle reacties Link kopieren
Heb je een Hi abonnement?

Die had ik wel en ook jou probleem. Werd er gek van, soms om de 15min en ik kreeg het bericht er niet uit. De enige manier was om de accu helemaal leeg te laten lopen. Leuk als ie net opgeladen is!! :-s

KPN weet van t probleem, maar n oplossing hadden zij ook niet.

Ik wel....ben heel gauw op n andere provider overgestapt. Kon gelukkig want mijn contract was al over de termijn heen! Nu nergens meer last van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven