HTC telefoon doet het niet meer
zondag 14 april 2013 om 15:37
Mijn HTC telefoon hield er net helemaal mee op (en natuurlijk zit daar zo ongeveer mijn hele niet-ge-back-upte leven in... ). Eerst kreeg ik een tekeningetje van een telefoon op het scherm met een rode gevarendriehoek erin. Heb 'm geprobeerd op te laden maar zelfs het oplaadlampje ging niet aan.
Batterij eruit en er weer in leidde eerst tot vier keer het start-op toontje en verder niets. Nu krijg ik alleen het startscherm met de letters HTC en verder helemaal niets. De enige manier om hem dan toch maar weer uit te zetten (hij reageert ook niet meer op de aan/uit knop) is om de batterij er weer uit te halen.
Iemand tips of advies? Ik zit in het buitenland en geloof niet dat HTC hier verkocht of gerepareerd wordt. Zal wel morgen gaan kijken, maar op zondagavond is dat erg lastig. Wie helpt mij in ieder geval mijn contacten (en whatsapp en text messages etc etc ) terug te vinden?
Batterij eruit en er weer in leidde eerst tot vier keer het start-op toontje en verder niets. Nu krijg ik alleen het startscherm met de letters HTC en verder helemaal niets. De enige manier om hem dan toch maar weer uit te zetten (hij reageert ook niet meer op de aan/uit knop) is om de batterij er weer uit te halen.
Iemand tips of advies? Ik zit in het buitenland en geloof niet dat HTC hier verkocht of gerepareerd wordt. Zal wel morgen gaan kijken, maar op zondagavond is dat erg lastig. Wie helpt mij in ieder geval mijn contacten (en whatsapp en text messages etc etc ) terug te vinden?
zondag 14 april 2013 om 15:39
zondag 14 april 2013 om 17:00
HTC heeft wel echt een supersuperservice! Ik zou gewoon eens op de site kijken of ze jou telefoon komen ophalen. Het klinkt alsof de telefoon een crash zag aankomen, hardwarematig, te warm, te vol, te stoffig (waardoor het weer te warm word) en doordat hem toen ging opladen heeft ie niet kunnen afkoelen denk ik. Gewoon eens kijken bij de afdeling service op de website, je vraag stellen en dan krijg je al heel snel antwoord terug. Die van mij werd de volgende dag opgehaald en was binnen 5 dagen terug. In een doosje, met daarbij een doekje, nieuwe screenprotector, en de kreet: I'm back!
Je zou dus niet per se naar een winkel moeten, ze werken met pick up and return, misschien kunnen ze wel iets voor jou land regelen met een koerier. Htc is daar wel heel sterk in.
Je zou dus niet per se naar een winkel moeten, ze werken met pick up and return, misschien kunnen ze wel iets voor jou land regelen met een koerier. Htc is daar wel heel sterk in.
zondag 14 april 2013 om 17:19
zondag 14 april 2013 om 17:35
quote:chiedza schreef op 14 april 2013 @ 15:43:
Precies hetzelfde? Dat is helemaal vreemd! Wereldwijde HTC staking?!
Nee, batterij was nog half vol en hij heeft al een tijd aan de oplader gezeten zonder dat er iets gebeurde (lampje ging ook niet aan).Bij mij deed de batterij-indicator het niet goed. Hij zei dat hij halfvol was, maar in werkelijkheid was ie leeg...
Precies hetzelfde? Dat is helemaal vreemd! Wereldwijde HTC staking?!
Nee, batterij was nog half vol en hij heeft al een tijd aan de oplader gezeten zonder dat er iets gebeurde (lampje ging ook niet aan).Bij mij deed de batterij-indicator het niet goed. Hij zei dat hij halfvol was, maar in werkelijkheid was ie leeg...
dinsdag 16 april 2013 om 06:42