Huh?
zondag 14 november 2010 om 22:30
Had dit nog nooit gezien, een webshop die op zondag gesloten is.
Tja, je kan er niks mee, vond het alleen nou niet bepaald anno 2010, hahaha
Welkom op de nieuwe webshop van Babypark.
Babypark is op zondag altijd gesloten.
Graag zien wij u op andere dagen van de week terug. Onze 250 medewerkers zullen u dan volledig van dienst zijn. Bedankt voor uw begrip en tot ziens.
Tja, je kan er niks mee, vond het alleen nou niet bepaald anno 2010, hahaha
Welkom op de nieuwe webshop van Babypark.
Babypark is op zondag altijd gesloten.
Graag zien wij u op andere dagen van de week terug. Onze 250 medewerkers zullen u dan volledig van dienst zijn. Bedankt voor uw begrip en tot ziens.
zondag 14 november 2010 om 22:42
Lees maar eens het nieuws op een willekeurige christelijke online krant. Daar word je op zondag ook alleen een fijne dag toegewenst. Babypark is idd van gelovige eigenaars. En al is het een webshop, je hoort nu eenmaal niet op zondag te winkelen en op zondag is de gewone winkel ook dicht, dus vinden ze het logisch dat de webshop ook dicht is. (ik woon als niet kerk-ganger in een extreem christelijk dorp sinds twee jaar en leer nog steeds wekelijks nieuwe dingen )
zondag 14 november 2010 om 22:56
zondag 14 november 2010 om 22:57
De SGP site en het Reformatorisch dagblad zijn ook dicht op zondag. Tsja ik weet niet echt wat ik er van moet vinden. Ze zijn wel consequent en handelen naar hun overtuiging.
De motivatie van het Reformatorisch Dagblad:
"Fijn dat u belangstelling hebt voor refdag.nl, de nieuwssite van het Reformatorisch Dagblad.
Vandaag is het zondag. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn. Om die reden actualiseren we onze site vandaag niet.
Staat het nieuws dan stil op zondag? Nee, dat niet - we leven in een jachtige tijd waarin het verschil tussen zondagen en werkdagen helaas steeds kleiner wordt.
Morgen brengen we u graag weer op de hoogte van de dagelijkse gebeurtenissen, voorzien van achtergronden, commentaar en opiniërende artikelen. Zoals u dat van ons gewend bent.
Informatie over kerkelijke gemeenten, kerkdiensten en predikanten kunt u desgewenst vinden op onze site www.kerktijden.nl
Hoofdredactie Reformatorisch Dagblad "
De motivatie van het Reformatorisch Dagblad:
"Fijn dat u belangstelling hebt voor refdag.nl, de nieuwssite van het Reformatorisch Dagblad.
Vandaag is het zondag. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn. Om die reden actualiseren we onze site vandaag niet.
Staat het nieuws dan stil op zondag? Nee, dat niet - we leven in een jachtige tijd waarin het verschil tussen zondagen en werkdagen helaas steeds kleiner wordt.
Morgen brengen we u graag weer op de hoogte van de dagelijkse gebeurtenissen, voorzien van achtergronden, commentaar en opiniërende artikelen. Zoals u dat van ons gewend bent.
Informatie over kerkelijke gemeenten, kerkdiensten en predikanten kunt u desgewenst vinden op onze site www.kerktijden.nl
Hoofdredactie Reformatorisch Dagblad "
zondag 14 november 2010 om 23:04
quote:tonkje schreef op 14 november 2010 @ 22:47:
Wat mag je van zwarte kousen christenen - behalve naar de kerk gaan - eigenlijk wel doen op zondag?
Naar de kerk gaan? Drie keer naar de kerk gaan zal je bedoelen. En dan wel te voet, want fietsen of auto rijden mag ook niet. Jonge stelletjes maken er een uitgebreide wandeling van, want het is vrijwel het enige moment dat ze vrij uit kunnen praten samen, worden verder nooit alleen gelaten zolang ze nog niet getrouwd zijn.
Na en tussen die kerkdiensten lees je bijbel, speel je op het harmonium en drink je koffie met familie/geloofsgenoten.
En dan is de zondag om.
Wat mag je van zwarte kousen christenen - behalve naar de kerk gaan - eigenlijk wel doen op zondag?
Naar de kerk gaan? Drie keer naar de kerk gaan zal je bedoelen. En dan wel te voet, want fietsen of auto rijden mag ook niet. Jonge stelletjes maken er een uitgebreide wandeling van, want het is vrijwel het enige moment dat ze vrij uit kunnen praten samen, worden verder nooit alleen gelaten zolang ze nog niet getrouwd zijn.
Na en tussen die kerkdiensten lees je bijbel, speel je op het harmonium en drink je koffie met familie/geloofsgenoten.
En dan is de zondag om.
zondag 14 november 2010 om 23:37
quote:Medatative_rose schreef op 14 november 2010 @ 22:33:
Ik dacht bijna dat het spam was, totdat ik het loepje maar eens heb gebruikt. Je zit hier al langer, dus dan weet je dat het niet mag.
Idd erg vreemd, een webshop is toch gewoon klikken, afrekenen en morgen kunnen ze het verwerken?
Denk je dat ik reclame maak/ aan het spammen ben?
Ik wou een kinderstoel bestellen maar was hoogst verbaasd dat dit niet op een zondag kon...
Dit is best een aardig grote winkelketen. Ik snap niet dat ze niet gewoon orders aan willen nemen.
Ik dacht bijna dat het spam was, totdat ik het loepje maar eens heb gebruikt. Je zit hier al langer, dus dan weet je dat het niet mag.
Idd erg vreemd, een webshop is toch gewoon klikken, afrekenen en morgen kunnen ze het verwerken?
Ik wou een kinderstoel bestellen maar was hoogst verbaasd dat dit niet op een zondag kon...
Dit is best een aardig grote winkelketen. Ik snap niet dat ze niet gewoon orders aan willen nemen.
zondag 14 november 2010 om 23:51
quote:Annie Ooi schreef op 14 november 2010 @ 23:37:
[...]
Dit is best een aardig grote winkelketen. Ik snap niet dat ze niet gewoon orders aan willen nemen. Mwah, vind het geen reclame voor een bedrijf.
[...]
Dit is best een aardig grote winkelketen. Ik snap niet dat ze niet gewoon orders aan willen nemen. Mwah, vind het geen reclame voor een bedrijf.
maandag 15 november 2010 om 06:57
Ik vind het ook geen reclame. Ik heb al een aantal keer voor hun dichte webshop gestaan. Vorige week ook weer. Juist op zondag ga ik online shoppen. Maar goed, ik ben dan ook verdorven.
Groot was mijn verbazing vorige week (toen ik weer bot ving op hun website), dat wél hun folder op zondag bezorgd werd. Dat zullen ze vast niet weten!
Groot was mijn verbazing vorige week (toen ik weer bot ving op hun website), dat wél hun folder op zondag bezorgd werd. Dat zullen ze vast niet weten!
maandag 15 november 2010 om 07:11
In de ochtend naar de kerk gaan met je 6 jong om half 8, de buren wakker maken en vooral flink schreeuwen, daarna eten en eten, geen tv kijken, de kinderen vervelen zich enorm, want je mag niks doen. Dus die gaan nog meer lawaai maken voor de buren, terwijl dit de enige vrije dag is van de buren. Heel fijn om in een christelijk dorp te wonen . Ben blij dat ik verhuisd ben.