i pod shuffle (weer) overleden
dinsdag 4 februari 2014 om 12:08
Ik heb vorig jaar januari een i pod shuffle gekocht, Na een half jaar deed hij niets meer: niet meer te bedienen en ook niet zichtbaar in i tunes. Mee terug naar de winkel en hebben hem opgestuurd naar Apple. Kreeg hem terug met de mededeling dat er niets aan mankeerde maar hij werkte toen wel weer. Nu een half jaar later dus weer hetzelfde. Alles geprobeerd wat Apple op hun site aanraadt bij problemen maar er komt geen leven meer in. Garantie is inmiddels verlopen dus terugbrengen voor reparatie gaat waarschijnlijk net zo veel kosten als een nieuwe. Misschien hier nog iemand een oplossing? Deze is van de 4e generatie maar ook al eentje van de 2e generatie gehad met dezelfde afloop.
dinsdag 4 februari 2014 om 12:35
Pas nog bij Kassa gezien: verlopen van de garantie doet er niet toe. De leverancier moet een deugdelijk produkt verkopen. En jouw i-pod is geen deugdelijk produkt. De leverancier is hiervoor verantwoordelijk, die moet het met jou regelen dat je een nieuwe krijgt of je geld terug. De leverancier moet zich niet verschuilen achter de fabrikant.
dinsdag 4 februari 2014 om 13:33
Heb je m wel op de juiste manier aan het stroom ?
Wanneer je m oplaad aan je laptop of computer moet je er voor zorgen dat je computer/laptop niet in slaapstand of screensaver overgaat want dan stopt het opladen. wanneer je dan de ipod loskoppelt en aanzet doet ie vervolgens niets omdat de batterij nog leeg is.
En er was iets mee met t opladen , of de ipod aan of uit moest staan. Ff op internet zoeken wat er nu precies moet. Ik weet dat ik dat toendertijd verkeerd deed.
Wanneer je m oplaad aan je laptop of computer moet je er voor zorgen dat je computer/laptop niet in slaapstand of screensaver overgaat want dan stopt het opladen. wanneer je dan de ipod loskoppelt en aanzet doet ie vervolgens niets omdat de batterij nog leeg is.
En er was iets mee met t opladen , of de ipod aan of uit moest staan. Ff op internet zoeken wat er nu precies moet. Ik weet dat ik dat toendertijd verkeerd deed.
dinsdag 4 februari 2014 om 14:04
Alle oplossingen die Apple geeft bij een niet werkende i pod al gedaan. Ook fora met tips van andere gebruikers doorgespit en uitgevoerd zonder resultaat. Vind het raar dat de vorige keer er volgens Apple niets aan de hand was maar hij het niet deed en nu weer hetzelfde. Maar anders toch maar weer naar de winkel, als het een nietszeggend iets is moeten zij het toch ook kunnen oplossen zonder het op te sturen?